I dag er det Duracell-kaninens dag- Ikke tull en gang… ;-)

TIl søteste deg, som jeg for 10 dager siden overrasket litt VEL tidlig med bursdagshilsner.. Det var sneket seg inn en trykkfeil i papirene mine, og plutselig hadde vår kjære INNEUTEFERDIG fått bursdag på HELT feil dag… Nå er denne damen sånn bygget, at hun bare hadde smilt godt på morgenkvisten, og nærmest ledd litt av innlegget, og synes det bare var veldig veldig  hyggelig.. sånn rent bortsett fra at hun altså ikke HADDE bursdag da.. he-he… Så så VELDIG flau pga feilen, blie jeg ikke altså… Men I DAG er dagen, og denne gangen er det ikke juks og ikke trykkfeil.. Helt sikkert 🙂  Kaken er den samme, og jammen flaks at det er cyberkake, fordi de holder seg så veldig bra, og blir bare BEDRE med litt tid på seg.. Jeg lover 🙂

 

Vanja er damen bak bloggen INNEUTEFERDIG, og som jeg skrev i “forrige” bursdagsinnlegg til henne, så har jeg tenkt at det har noe å gjøre med tempoet hennes. Hun er energisk og effektiv dame, som pusser opp stadig vekk. Først et rom, så et til, og så litt UT, pusse litt der også, og pynte fint rundt huset…. og når hun er ferdig der… så inn igjen.. 🙂 Litt sånn: INN… UT…. INN… UT… og så… FERDIG til slutt.. Full fart hele dagen 🙂 Hun har nemlig overskudd til å trene også og til å være verdens beste mamma både til hverdags og til fest. Hun lager god mat i hverdagen og fin festmat til bursdager. Er med minstemann i slalombakken, og følger hit og dit… i tillegg til to jobber.. Og alt dette er det vel mange mødre som kanskje gjør, hva vet jeg? Men for meg som ikke er mor selv, og som er sliten nok likevel, så er dette ganske imponerende. Fordi DETTE er ikke alt!! Når hun ikke pusser opp hjemme hos seg selv, er hun nemlig over hos ANDRE, sine venner og bekjente, og pusser opp litt DER også, river tapeter og er med og kjøper interiør 😀 Da snakker vi om å være aktiv og effektiv da.. Hun er av sine venner omtalt som en liten Duracell-kanin. Og jeg har begynt å forstå hvorfor. Hun er for det første MINST like søt som en Duracell-kanin, og garantert like langtgående. Hun er like blid, som den fine rosa kaninen, og selv om jeg aldri har hørt stemmen hennes er jeg sikker på at hun ler høyt og hjertelig, med hele seg. Vanja er også vanvittig engasjert i ting, og tar gjerne en diskusjon på bloggen sin, om temaer hun er opptatt av . Hun forestiller seg ikke, men sier ærlig og oppriktig rett ut hva hun mener om ting.  Hun virker samtidig vanvittig varm, snill og godhjertet 🙂

Hun liker godt å reise til Holland, USA eller Kreta. Og kunne gjerne tenke seg Thailand. Hvis hun ser film er det gjerne eventyr-film, eller film ala Tudors, noe laget over fakta.  

 


Jeg vet at det har vært litt slitsomt å være Duracell-kanin om dagen, og selv en liten søt kanin trenger å lade batteriene innimellom. Så hvis alle i dag går inn til henne og gratulerer henne,så er jeg sikker på at de batteriene som allerede er der får ladet seg opp ennå  litt ekstra slik at hun durer ut i verden og tar den med storm i dag 🙂

Kjære søte Vanja, Gratulerer med dagen I DAG 🙂 knis, for andre gang denne måneden. Ønsker deg en nydelig dag, med masse energi, kake, god middag, fine gaver og alt du selv måtte ønske for dagen. En kjempeklem fra meg sendes over her og nå. Nyt dagen 🙂

Og et annet spørsmål til deg som titter innom her: Pleier du å feire bursdagen din

20 kommentarer
    1. Lithanna: Ja, stadig vekk bursdagen hennes 😀 Men i dag var det hvertfall EKTE dagen hennes 🙂 Og hun ble like glad i dag, som for 10 dager siden,ha-ha 🙂 Ha en fin kveld Lykkelys,Lithanna 🙂 <3

    2. ladyaugust: Ja, håper da endelig de forsvinner i en fei, ALT SAMMEN 😀 Og snart er det lørdag, og DIN dag 😉 Og jeg skal på kafe i dag med venninne, og i morgen bestille tur med søsteren min, kanskje, Jippie!! God fredag-klem <3

    3. Helge: Så koselig de endelig kom fram da 🙂 Jeg synes du måtte ha TO for jeg lovet jo et stort, hadde mye godt igjen, men det fantes ikke STORE egg etter påske, derfor to små 🙂 Kos deg med dem du 🙂 Ikke verst med 15 minutter allerede i dag da, på mølla. Man vil jo egentlig stoppe etter 2 minutter, så alt over 10 minutter står det KRAFTIG respekt av, ha-ha
      🙂 JEg kommer også til å løpe mest ute framover, det er mye koseligere, i ordentlig luft, og føles lettere å løpe da 🙂 Ha en fin dag 🙂

    4. Tusen tusen takk for påskeegga jeg fikk idag – 2 stykker du verden. For min del hadde et vært mere enn nok med det ene men kan spare på det andre. Måtte hente det på posten og skaff ny tannbørste når jeg først var på kiwi. For etter så mye godt blir det en grundig runde med tannbørsten. Den elektriske er satt til landing. Tusen takk. Løp på mølle for første gang igår på sikkert 10 år, var tungt, ble 8 min igår og 15 min idag. Så det kommer seg, men det blir med de 2 gratisukene, kan trimme langs veien og i skogen utover nå. Kan heller se til høsten mht akropolismedlemskap. Tusen takk igjen for eggene. Ha fortsatt en fin dag.

    5. Monica prøver: He-he… Det er veldig hyggelig å gjøre sånt hvertfall, de fleste blir jo glad for sånt 🙂 Ha en fin dag Monica 🙂

    6. Unni: Å aå deilig med fri da 🙂 Det hørtes herlig ut.. Jeg har fri snart også, og fredagen er uansett en herlig dag,for da gleder jeg meg til hele helga, og den forventningen er god 🙂 Jeg feirer heller ikke. Går kanskje bare en liten tur og spiser middag med kjæresten, eller/og kanskje treffer noen venninner på cafe noen dager etterpå 🙂 Jeg er også fornøyd med det egentlig 🙂 Så kos med venninner i kveld 🙂 Jeg skal treffe ei venninn etter jobb, og ta en kaffe, det gjør vi nesten alltid på fredagene, og feirer at helgen er i gang, he-he.. Ellers skal jeg treffe søsteren min i morgen, og kanskje bestille tur til varmen i sommer. Da blir JEG flyfille også 😀 Ja, en veldig lur dag å være inne dette, med god samvittighet 😉 Ha det kos i kveld <3 klem <3

    7. Endelig freddan og jeg har fri i dag 🙂 Jeg feirer ikke bursdagen min, på den måten man feirer, hehe, men jeg får blomster av ‘flyfilla’ hvis han er hjemme og telefon/sms fra familie og venner. Det er jeg fornøyd med 😀 Nå skal jeg ut å bunkre i snøstormen, får besøk av to venninner i kveld, det blir kos. Ha en fin fredag, det er fint vær ute å være inne i 😀

    8. ladyaugust: Ja, fredagsbursdag må være beste i verden! I mitt hode hvertfall 😀 Jeg har pyntet meg i dag, som vanlig, litt for fredag, og litt for Vanja. Og så har jeg stor dunkåpe oppå, for ute er det snø-storm. Men det BLÅSER jeg i, for det er fredag og yndlingsdag, og selv litt snøvær tar ikke piffen av DET altså 😀 Ha en strålende dag søs <3 klemme-god-fredag-klemmen <3

    9. Hanne: Ja, jeg er også litt sånn, geirer gjerne andre, men går stille idørene med min egen. Men av og til restaurant 🙂 Ha en strålende dag Hanne, selv om det ikke er en stråle utenfra 😀 Vi får stråle VI

    10. Min matgale verden: Jeg er en gavehund egentlig, men feirer ikke bursdagen min særlig.. er rett etter 17. Mai, og passer ofte dårlig. Men jeg går av og til på restaurant med samboeren, eller av og til ut med noen venninner og spiser 🙂 Men som oftest stille og rolig hjemme bare 🙂

    11. Feirer ikke bestandig..
      I år ble det feiring da Gubbelure ordnet det. Ikke lett å lage bursdag til seg sjøl.
      My lettere å feire andre..slik er det med den saken..
      Ha en flott dag!

    12. Grattis. Vet alt om å “broadcaste” saker som må dementeres:) 🙂 Bursdager feirer jeg bare mer og mer. Perfekt anledning til å tromme sammen en fest. Og det ER koselig å få gaver…faktisk:)

    13. vanja: Så koselig at du blir glad 🙂 Da er smilet mitt på plass også. Jeg ønsker deg verdens beste fredag, som jo i utgangspunktet er verdens beste dag 🙂 og med bursdagen din blir den enda bedre 🙂 Stor klem til deg <3 Håper dagen får fart på tingene 😀 og at du skal gjøre noe hyggelig 🙂 <3

    14. Jeg smiler fra øre til øre her jeg sitter. Det var et herlig innlegg du har laget om meg da.
      Ja jeg har bursdag, og jeg er et helt år eldre. Et år som jeg håper bringer mange gleder og prosjekter på plass. Det ser jeg frem til. I tillegg er det fredag, og det er jo ukas beste dag. Jeg takker deg masse for nok et smil og oppladning, og kaken den er jo kjempegod.

    15. Helge: Ja, nå er jeg sikker 😀 for hun kom innom til meg å oppgav riktig dato rett etterpå, ha-ha 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 I dag er det fredag, og det er ukas beste dag 🙂

    16. Nå virker du 110% sikker i din sak og jeg besøker selvsagt bloggen hennes og gratulerer.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg