Who is out there?…

 Høres nesten ut som starten på X-files-serien.. noe litt skummelt…ALIEN… utenomjordisk-aktig.. Som er der ute… Men det er ikke HELT så skummelt akkurat det jeg tenker på.. Nei, det er mer en ltt rar følelse når jeg tenker på hvem som leser bloggene våre. Jeg har jo vært klar over at man har ikke helt kontroll på hvem det er, uansett om du er anonym, bare har gitt adressen til de og de… Ting sprer seg jo, og jeg har vært fullt klar over at plutselig kan de sitte folk du minst aner å lese bloggene våre 🙂 Og derfor er det jo greit å skrive om ting man synes passer for ALLES ører, og kan stå inne for uansett hvem som kommer innom.. Den policyen har jeg holdt meg til , og kommer til å fortsette å holde på.. Grunnen til at jeg plutselig begynte å tenke på alt dette med hvem det er, er at statistikken inne på bloggen min viser så anderledes enn den listen som er på forsiden.. Jeg har jo veldig få lesere, og bryr meg ikke så veldig mye om tallene egentlig.. men var mer NYSGJERRIG på hva som var grunnen til forskjellen i telleren INNE hos meg, i editoren, viste så mye som 9 lesere forskjell, i forhold til den på forsiden..  Jeg har hørt noe rykter om at utenlands-parkerte lesere teller ikke for å stå på forsiden.. Så vidt JEG vet har jeg kun EN jeg vet oppholder seg i utlandet, som leser min blogg. Og så viser det seg at jeg har utenlandske lesere både her og der 😀 He-he.. merkelig… SO- WHO IS OUT THERE..? I går hadde jeg altså ikke mindre enn 3 amerikanske, 2 kanadiske, 1 svensk, 1 tysk og 1 polsk leser :-D… Og jeg kjenner INGEN som bor der hvertfall… Hm… Underlig…

 

 

22 kommentarer
    1. inneuteferdig: Så bra 🙂 Jeg har vært på biltur med mamma og broren min, i flotte omgivelser, og MED strikketøy i bilen 😀 LITT effektiv jeg også da 😉 Liten mini-duracell jeg.. 😉

    2. inneuteferdig: Ja, jeg vet nå hvertfall IKKE hvem det er som følger med på meg. At det virkelig er to i Canada er helt ufattelig for meg 😀 Ho-hooo!! Hvem er dere?? 😀 Håper du har en fin dag Vanja 🙂

    3. Anne: Å ja 🙂 Helt sikkert 🙂 Driver de og lusker på den mini-bloggen min, så er det sikkert noen fra Spania, Australia fra all over, som sitter og ser på din også 😀 Jeg trodde dette liksom gjaldt mest de store bloggene, de som hadde tusenvis av lesere, og som jobbet aktivt med å spre seg litt liksom 😀 Og det har ikke akkurat jeg gjort, jeg har sakte men sikkert blitt kjent med en og en.. Og sånn har det kommet nye til her inne.. Men da er det altså noen der som jeg IKKE vet hvem er 😀 Fikk tallene fra blogg.no, da jeg lurte på hvorfor det var så stor forskjell i min teller inne i bloggen, og det tallet som står på forsidelista 😀

    4. im here..lol…In Sandefjord…:) hmmm snodige greier det der da. Lurer på om noen der ut i verden kikker inn på måneskinnskhjørnet ?? 🙂

    5. Bente og Lars O: Du også Bente. Jeg har hatt en strålende dag med søstern min i dag 🙂 Vi fikk handlet oss matchende deilige myke t-skjorter i fine farger, som jeg gleder meg til å bruke. Herlige sommerplagg, og jeg begynner i morgen!! 😀 For i morgen er det sommer, det har jeg bestemt. Ellers har vi kost oss med salatl, kake og Paduro-besøk. Jeg gleder meg til å prøve kjøpte hanker, litt annen stil enn jeg har prøvd før.Kos deg med Emma og Mr Stussli 😉 Ha en fin kveld. Klemmer i fleng <3<3

    6. Så moro!
      Gleder meg til å se veskeprosjektet!! Åh så mye spennende folk lager her i bloggverden 🙂 Ikke rart man nesten eksploderer av ideer og inspirasjon 😀
      Ha en strålende helg videre fiiiiine frodith!

    7. Bente og Lars O: Jeg spurte på support på blogg.no hva det skyldtes den store forskjellien på 9 lesere, når jeg egentlig bare vet om EN bloggvenn hvertfall som bor i utlandet.. Og ikke kjenner NOEN andre som bor utenlands 😀 og da kom det en oppramsing på hvilke nasjonaliteter som hadde vært innom 😀 Ja, kanskje litt spennende, men mest rart føler jeg.. Hvertfall at noen har funnet MIN blogg liksom 😀 Jeg shouter jo aldri innlegg en gang,så de befinner seg veldig kort tid på forsiden.. Underlig 😀 En annen dag var det 11 lesere forskjell, det var vel noen fra Namibia og SKottland tenker jeg ;-D Jeg har forresten vært og kjøpt meg garn og hanker i dag 🙂 Nytt veske-prosjekt 🙂

    8. Helge: Det var jo inget dumt utbytte det da, med en halvtime på mølla, og ny hårfarge 🙂 Hørtes bra ut det 🙂 Ha en fin kveld du ogå 🙂

    9. En blogg kan nå langt. Har lagt merke til at enkelte har blogg med slik oversetter på, slik at man kan få lest det på mange språk. Men det kan jeg ikke se her. Vil tippe at det er nordmenn som bor i utlandet som leser bloggen din derfra. Mange studenter, sjøfolk osv i utlandet.. Men det er klart at man ikke bør skrive alt på en blogg heller, kan jo møte seg selv i døra. Ellers ble det ikke ny vårjakke idag, ble heller en halvtime på mølla og ny hårfarge. Ha en fin kveld.

    10. Min matgale verden: Hvem sitter liksom borti Canada og leser min side, som jeg ikke aner hverm er? Og er det noen som kan norsk? Eller titter de bare på rare tegninger? 😀 Skjønner det liksom ikke helt… Heh? Det var de fra blogg.no som fortalte hvor de var fra, for jeg spurte.. jeg vet bare om EN bloggvenn som er i annet land liksom..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg