Vesker fulle av vår…

Husker du jeg viste dere litt garn og noen andre greier, i et annet innleg her om dagen? Jeg forbereder våren, med blomster innendørs, for å si det sånn. Ikke med blomster i vinduskarmen, for jeg er ganske dårlig på den fronten… Nei, mine blomster blir nå strødd utover forskjellige vesker, og skal muntre opp dem litt.. Jeg har noe kreativt å holde på med i sofakroken, når været ikke tillater meg å holde på med det jeg nemlig ønsker mest av alt : Å TRENE…. Ha-ha.. Neida.. litt overdrevet der.. Kunne nok gjerne trene litt også, men ikke det jeg higer MEST etter akkurat.. Nei, jeg koser meg simpelthen veldig med veskestrikking, og nå har armene kommet seg til hektene igjen etter forrige økt med veskeproduksjon.. Veskene er litt kombinert kjøpt og laget, har ikke laget ALT selv nei.. Blomster og hanker er denne gangen kjøpt på Panduro. Og resultatet ble såpass fint synes jeg, at jeg skal en runde til å hamstre litt blomster og hanker.

Dette blir fronten, skal kanskje ha en knapp her også

Og slik ble den bak 🙂

 

Nå er jeg i gang med en turkis, fortsettelse følger 😉 

22 kommentarer
    1. Anne: Ja, jeg tror folk er litt i gang med å ønske seg noen av dem 😀 Så jeg får sette i gang noen konkurranser igjen, hvor det blir veskepremier 🙂 Er snart ferdig med en turkis også 🙂

    2. Engla: Så koselig at du synes det 🙂 Jeg synes det er veldig gøy å strikke, men kan mest vesker, gensere og luer 😀 Må komme igang med noen sokker snart. Og skal lære meg å hekle, så kan jeg begynne med ryer jeg også, som Bente på Stusslibloggen 😉

    3. eljos: He-he… Du kommer bare rett inn og melder deg på turkis 😀 Den er under utvikling 😀 he-he.. 🙂 sitter nå 🙂 mange som liker turkis her inne faktisk 🙂 morsomt 🙂

    4. Bente og Lars O: TIl jul laget jeg mye vesker i julekalenderen, og de var i alle farger, gul, blå, grønn, men faktisk en stund siden turkis, så litt fint det også 🙂 Herlig med blomster på synes jeg 🙂 Kos å høre du synes den var fin 🙂 <3

    5. Helge: Ja, man må få seg en overgangsjakke, jeg flyr enda rundt med dunjakke,men det er jo HELT feil.. men har ikke annet, det andre er FOR tynt.. Fornøyd med veskene selv 🙂

    6. Så fin den ble frodith!! Skikkelig flott!
      Hadde jeg kunne bruke veske ville jeg hatt noe opp denne gata!
      Turkis blir nok enda tøffere og skikkelig vårlig 🙂
      God natt superfrodith!

    7. De veskene ble kjempefine med blomster på. Er fornøyd med at våren er her, det kan regne hele natten men om dagen vil jeg ha sol og varme. Har enda ikke kjøpt den vårjakka jeg snakka om. Det blir vel en liten turne med visakort til lørdag så det blir nok noe nytt i klesveien da.

    8. Hanne: Godt du får gjort litt da 😀 Veskene jeg har på gang blir premier i konkurranser igjen snart tror jeg 😉 Skal lage et par til 🙂

    9. Kjempefine. Så fin pynt som passa så bra.
      Å jeg får slik arbeidslyst når jeg ser hva andre driver med, det inspirerer.
      Nå er det innetid her, og slumreteppet blir bare større og større.

    10. julianogmamma: Jeg kan legge den ut når jeg er ferdig 🙂 På bloggen så får du se. Jeg tenkte de kunne være fine premier til noen kornkurranser snart 😉 Har flere på gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg