Norges første hestehov…?

Jeg prøvde å skryte på meg at jeg hadde funnet Norges første hestehov, skjærtorsdag i påsken… 😉 Småsyk og bryggende på omgangssyke trasket jeg lange veier forr jeg VILLE finne en hestehov til innlegget,: “jakten på den lille gule”: Og jeg fant den. Da var den mukkens alene..


Den var ikke lett å finne den gangen, jeg gikk sikkert i 1,5 time før jeg fant den, men SKULLE ha den.. I dag var den dø, det sto INGEN akkurat der den hadde stått, men det så ut som hele resten av slekta var kommet, for de sto litt lenger borte og hadde party. Herlig <3


Så nå kan vi vel si at våren er offisielt ÅPNET??

 

8 kommentarer
    1. Engla: Ja, jeg så den marihøna di, det er nesten helt utrolig, sommerfugler også egentlig 🙂 Jeg trodde det var SOMMER det… Men det GJØR ingenting altså, langt i fra 😀 Jeg tar i mot dem med åpne armer. Og i dag gikk jeg første dag på lenge uten lue og dunjakke 😉 Nå er det på tide å trekke i småsko og massevis av kjoler, for min del 🙂 Og hestehov-mylderet er selveste åpningen av våren synes jeg 🙂

    2. Herlig 🙂
      Ja nå er det vår!
      Forrige uke så jeg en sommerfugl, i går linerle og i dag så jeg ei marihøne 🙂
      Juhu, det er vår og snart sommer 🙂

    3. Amorartis ~ Tegning og skole: Ja, gåsunger er kjempefine også 😀 Jeg skrev et innlegg her i mars, tror jeg, om akkurat dette med hestehov og gåsunger. Veldig rare ord på planter. Tenk hvordan det er å komme til Norge fra andre land og skulle lære norsk… 😉 Noe som sitter på hesten, er plutselig blitt en blomst når det er vår 😀 He-he.. Hvis jeg hadde vært en blomst, hadde jeg vært en hestehov, helt sikkert 🙂 Den passer godt med meg som type.. Og jeg er vårbarn, sikkert derfor jeg er litt ekstra glad i den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg