Og i den grønne boksen fra i dag tidlig var….

Bethoven!!!! Det er en kattepus, for deg som ikke kjenner han privat, eller heller ikke har sett han på bloggen her før… Han er ikke min, men søsteren min sin.. Han har nydelige blå øyne og er verdens rareste katt, synes jeg.. Han sitter som en mann, og liker å bade 🙂


 

 Herlig fyr! 😉


Og dette var bare meg, og jeg er også en katt her, selv om jeg “logrer” med halen.. Og i morgen har jeg en overraskelse til deg…jepp… og jeg har jo egentlig prøvd å hinte her i hele dag,om hva som skal skje.. men det er jo en overraskelse, så jeg kan ikke si det rett ut…. før i morgen altså 😀

18 kommentarer
    1. ladyaugust: Ja, er han ikke fin? Mye puser på denne bloggen i dag….hm… ha-ha….nå kan du lure nå…Ha en riktig god natt du også <3 og i mårra er det overraskels her 🙂 Stor nattaklem <3

    2. Bente og Lars O: Ja, egentlig hadde det vært noe.. men det er ikke det… men jeg har lyst på. Samboeren har alltid hatt lyst på, han hadde før, flere av gangen innimellom også 🙂 Men jeg er litt allergisk, men det kommer jeg til å blåse i den dagen vi skal ha.. men når vi bor i byen, synes jeg uansett det er dumt… I blokk.. Men vi SKAL ha egen bolig i gang… når vi blir voksne ;-)… og DA skal vi ha pus… 😀

    3. eljos: Jepp, det blir avslørt i morgen, jeg bare la ut en liten “teaser”og hinte-innlegg i dag tidlig 😀 Dette var bare litt avsløringer av en nøtt jeg la ut i dag tidlig 😀 Men i morgen kommer det en større overraskelse, som jeg håper du blir med på 🙂

    4. Lisbeth Pedersen: Jeg legger jo ut innlegg om mårran jeg vettu,ikke alle som er oppe i otta 😀 Vet ikke om du så det fra i dag tidlig… jeg har prøvd å hinte litt om noen overraskelser.. og dette var bare avsløringen på morgeninnlegget… men den STORE avsløringen får du først i morgen tidlig 😀 på den egentlige overraskelsen…Hi-hi… Det blir gøy! Håper jeg 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    5. Helge: Ja, ikke katta i sekken, og ikke klovnen på sirkuset, eller apen i buret, men katta i boksen… 😉 og ved veggen, he-he… Og dette var mye katter på en dag 😀 Bethoven er kjempefin! Ha en fin kveld..

    6. Flott katt 🙂 men liker å bade, det var da av skjeldenheten til katt.
      Hehe 🙂 eller er det “katten” på det nederste bildet som liker å bade?
      Overraskelse? hmm er treg jeg da som ikke har fortsått hintet om hva som skal skje.
      Ha en fortsatt fin kveld

    7. Kjempefin katt din søster har. Har hørt om katta i sekken mange ganger før men dette er første gang jeg ser katta i boksen..Og det er jo to vidt forskjellige ting det…. Koslig med katter og alltid pene. Ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg