SE HER!! “Galleri Frodith” åpner snart igjen!…. :-)

 

Som du forstår vil jeg ha bilder fra DEG. Alle som vil kan være med, og jo flere som blir med, jo mer morsomt 🙂  Du kan ta et bilde du har fra før, av et dyr… eller du kan løpe ut i helga å ta et fint bilde med av et dyr. Men har du noe så send gjerne inn i dag, og helst så fort som mulig 🙂

Noen har vært med før, og husker at på forrige Galleri-åpning, så fikk alle være med som hadde sendt inn, og ALLE bildene var med i finalen… og kunne stemmes på. Det er nok mulig det blir sånn nå også. Så får vi hvertfall SE alle bildene uansett, så er det dere som avgjør hvem som vinner.. Det er dessuten veldig vanskelig for meg å velge ut 3-4 bilder hvis jeg får inn mange fine 🙂

Viser under her noen bilder som KAN være eksempler. Dette er bilder som JEG har tatt, og JEG har jo IKKE dyr selv 😉 De skal ikke være med i utstillingen selvfølgelig, men er bare eksempler 🙂

 Katten til søsteren min


Humle på en blomst 🙂
 


Svane i Akerselva
 

Innlegg om premiene, og om hvilken dato den store galleriåpningen og avstemmingen er kommer senere 🙂 Det viktigste er jo ikke all vinninga og premiene, men å få vise mange fine bilder 🙂 Men det er moro å gi premier også, og det blir flere enn EN premie for å si det sånn 😉 Men:  Først må jeg få inn bilder . Så det er bare å begynne i dag, å sende til mail-adresseen over.

Håper du blir med 🙂

48 kommentarer
    1. Da har til og med måneskinnshjørnet meldt seg på i konkurransen. Bildet er avsendt 🙂 🙂 🙂 Håper det beste jeg 🙂

    2. Therese Nybu: Jeg skal gå inn å sjekke snart 🙂 Ja, jeg har fått inn mye fine bilder allerede :-)Moro, det blir fin utstilling i “Galleri Frodith” 😉 God helg! 🙂

    3. Monica prøver: Ja, flott 🙂 spiller ingen rolle hverm som eier dem, eller OM det er tamme 🙂 flogg, da får jeg av deg etterhvert 🙂 Supert 🙂

    4. Kosermeghosmorpadde: Så bra du blir med. Vi finner jo alltids noen bilder med dyr og sånn på 🙂 Jeg hadde egentlig mange jeg, når jeg så etterr 🙂 uff kaldt der… her ikke snø nå..

    5. Artig 🙂 jeg er med, selvfølgelig. 🙂 Her snør det, og jeg har ikke strømpebukser. Må kjøpe ull i morgen 🙂 God natt 🙂

    6. Disse er fine! Jeg har jo hund – så jeg skal summe meg også sende et bidrag ;D
      // Jeppjepp – jeg reiser med ei som hadde blogg før iallfall! Nå er vi bare twitter-facebook-venner, tihi!

    7. Aina: Ja, kom innom da 🙂 Synes det er så koselig å prate med deg vet du, og skulle du angre deg, med blogg, og får lyst til å begynne igjen, så er det jo bare å si i fra til meg 🙂 Hadde vært koselig og truffet deg ORDENTLIG Aina, på ekte. Liker deg godt jeg også vettu 🙂 Hvis du får lyst til deg, er det bare å notere deg mailen min i dag, og ta kontakt der 🙂 Stor klem <3

    8. Hei, hei 🙂
      Jeg vet hva jeg skrev i går, men nå har jeg slettet bloggen. Vil ikke ha blogg. MEN, jeg lover jeg skal stikke innom deg med jevne mellomrom, fordi jeg liker deg 🙂
      Klem, Aina (labonnevie-Mima)

    9. Unni: Ja, herlig å få gjort unna, så du kan gå tidlig i morgen 🙂 Så deilig med hytteliv og flyfille i hus 😀 hvis du møter på en elg eller en mus på hytta kan du jo ta et bilde 😉 De kan gjerne være ville 🙂 Håper dere får en koselig tur, Ser ut som været skal bli topp hvertfall 🙂 Stor klem til Una fra Frodith 🙂 <3

    10. Jeg stiller kun ut på Høstutstilligen skjønner du 😀 😀 Har ikke et eneste bilde med DYR på, det finnes ikke i slekta, hehe. Lykke til med utstillingen, du har mange kunstnere å velge mellom leser jeg 🙂 Ha en fortsatt god torsdag – i morgen er det FREDDAN og da drar vi HELE gjengen på hytta, ‘flyfilla’ har også kommet i hus 😉 Det ble litt for mange timer på jobb for meg i dag kjenner jeg, men da kan jeg kanskje gå tidligere i morgen 😀 Klemmer <3<3<3

    11. muumimamma: Jeg fikk bildet ditt, herlig!! Kjempemorsomt 🙂 Det er litt av hvert her, både tamme og ikke tamme og en dyrehage uten like 😉

    12. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Så bra 😀 Jeg venter i spenning på et bilde fra deg 🙂 når du får tid 🙂 Supert!! 🙂 Har fått noen allerede 🙂

    13. passion4lifeandtravel: Betyr det at du vil være med på konkurransen, og sender meg noen dyrebilder på mail? 🙂 Du trenger ikke stresse, du har tid fram til 9. mai, HVIS du vil være med 🙂 Det blir hjemmelagete premier til de som vinner 🙂

    14. Så fine dyrebilder, jeg har heller ingen dyr…men liker godt å ta bilder av dem 🙂
      Jeg elsker alle disse kreative krumspringene som alltid er på bloggen din <3
      En stor klem til deg fra meg <3

    15. Lithanna: Send inn bildet av hva som helst, bare det er et dyr 😀 Kera kan du vel sende bilde av? Men bare ET bilde 🙂 Fordi jeg får så problemer hvis mange sender inn mange bilder, jeg vet ikke hvilket som skal få DELTA da 😀 Du har frist til 9. mai 🙂 så det er god tid til enten å finne fram eller å ta et nytt 😉

    16. Lisbeth Pedersen: Ja, håper du får til, du har jo litt tid på deg, til over helga
      🙂 Ja, man blir helt avhengig 😀 Klarer seg ikke uten nesten… Ha en superfin dag du også 🙂

    17. Å så spennende da, jeg og vil 🙂 Skal prøve å sende bilde. Men min pc gikk i stykker i går, stoppet helt opp. Nå bytter jeg på bruken av både IPad og en 8 gammel laptop, jippi de funker jo ikke til noe. Jammen blir man avhengig av pc, hvertfall hjelpeløs. Venter på at min dataskyndige bror skal komme å fikse, eller bytte den ut.
      Ønsker deg en superfin dag

    18. eljos: Flott at du blir med 🙂 Ja, du klarer nok å finne et fint et, du har jo vært med før på en liten foto-konk du 🙂 Gleder meg til å se hva det blir 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    19. Amorartis ~ Tegning og diverse: Så flott, jeg håper riktig mange blir med 🙂 Forrige gang Galleri Frodith holdt åpent var det 17 stykker med 😀 Det var bra 🙂 Let og ta bilder, og send når du er klar. Gleder meg 🙂 Ha en flott dag 🙂

    20. Bente og Lars O: Flot Bente, bare send når du får tid 🙂 Jeg sender nok ut noen påminnelser i fall folk skulle glemme meg 😀 Ja, studer og let og kos deg. Jeg gleder meg til å få bilder 🙂 Blir så moro atte. Emma kan være med også 🙂 med eget bilde 🙂 om hun og du vil 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    21. Nemi Rebella: Ja, jeg håpet det, du har jo fine voffsen 🙂 Og jeg har fine premier 😀 Du sendte det med voffsen og deg i runddans forrige gang, men det husker du sikkert 🙂 Gleder meg til å få bilder 🙂

    22. Hanne: Ærbødigste kunstner, dine krav vil selvsagt bli overholdt. Hvite hansker er kjøpt inn i store kvanta, og opphengingen skal gjøres med største varsomhet, da jeg forstår deres omsorg for bilde… HERLIG Hanne, kunstnern min, gleder meg til bilde fra drg 🙂 Ha en fantastisk dag 🙂

    23. Til direktøren.
      Takker for invitasjonen.
      Oversender bildet til utstillingen i dag.
      Bildet må behandles varsomt da det er av stor verdi.
      Påkrevet med hvite hansker under opphenging på veggen.
      Håper på en god utstilling med mange kunstnere, og brei presseomtale.
      Mvh
      Hanne (kunstner)

    24. Min matgale verden: Ja, bare send når du får tid 🙂 Fredag er en fin dag 🙂 Og katt, eller hund, eller begge deler 😉 Jeg sender nok noen påminnelser i løpet av perioden, så folk ikke glemmer 😀 Gleder meg til å se hva du sender 🙂 Bare ett ja, hvis ikke må JEG velge…og de blir så vanskelig for meg skjønner du. Sikkert for deg også, men da er jeg sikker på det blir det RETTE 😀 Ha en herlig torsdag du også 🙂

    25. Så gøy:) Kjenner allerede at jeg tenker på hvilket bilde jeg skal sende….bare ett altså….Katten eller hunden?? Hm…..:) Eller har jeg andre dyrebilder?? Men idag blir det for travelt, jobb, tur med Bonnie og teater. Og etter teateret er jeg ganske ferdig! Men da er det jo fredag! Og DA blir det andre boller…;) Ha en herlig torsdag.

    26. inneuteferdig: Flott 🙂 Send bilde 🙂 Men kan du velge ETT å sende? Er så vanskelig for meg å plukke ut ETT 😀 Ta det du liker best <3 Sikkert vanskelig for deg også å velge men. Jeg vet du har de gæærne pusene 🙂 Så flott at du blir med Vanja! Ja, snart helg igjen 🙂 Herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg