Paparazzier som ligger “på lur”… ;-)

Ja, sånn kan det kanskje føles å bli jaktet på… Litt ekkel følelse å få i ansiktet en onsdag morgen.. Men det er snart virkligheten kanskje for noen av dere som deltar i fotokonkurransen min 😀 (he-he)

Så åpner galleriet på mandag 13. og folk kan komme å stemme. Veskene og andre småpremier er klare 🙂

Ja, da var siste påminnelsen gitt. Her i huset likner det mest på en dyrehage, hvertfall i mailboksen min, he-he 😉 og med dette i bakhodet drar jeg en aldri så liten svipptur til Karlstad,  med søster og mamma. Samboeren vokter huset 😉

 

Har du noen planer for  dagen eller dangene, hvis du har liten mini-ferie som meg?

 

 

38 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Tror reise-dagen, som det blir litt av i morgen, selv om ikke Karlstad er LANGT unna,blir i litt regn, men jeg håper på sol da 😉 fredag skal bli bra 🙂 Og har med svømmetøy, for er visst mini-basseng på hotellet 😀 Ja,sikkert litt uvant uten ungene 🙂

    2. Ja nå blir det en helg der huset er tomt for ungdommer, gjelder også neste helg, da yngstemann skal reise igjen og da til London. Syntes det er litt rart når ingen er hjemme.
      Ble en våt og kald tur i kveld ja.
      Håper du er heldigere med været, ha en fortsatt fin tur 🙂

    3. Ja merker stresset det er å ha papparazzier hengende bak seg heile tid. Dei fikk garantert eit knall bilde av meg før i dag der eg vimsa rundt trøtt som ein dupp å lufta hunden med grorud palma på snei…hehe ;))

    4. Therese Nybu: Ja, det blir veldig spennende 🙂 Jeg har fått MANGE bilder, synes jeg da 🙂 Meste jeg har fått noen gang hvertfall. Så håper mange kommer og stemmer også, i stemmelokalet 😀 Det er ALT mulig av dyr, så det er helt herlig :-)God helg du også, håper du skal ha mange dager fri og kose deg 🙂

    5. Miriam: Så koselig 😀 Må prøve meg på stadig nye ting 🙂 Moro 😀 Ingenting skal være uprøvd på DENNE bloggen 😉 Nå er jeg i gang med ny hekleveske, den skal strikkes på turen min til Karlstad. Må jo kunne gjøre llitt når vi er på hotellet 😀 Føler du deg fuglt av paparazzier? hi-hi 🙂

    6. Engla: Ja, herlig med en liten engel/lykkeliten, da blir hver dag som å våkne på nytt 🙂 Jeg har en venninne som nettopp har fått baby, 4 måneder nå. Og de koser seg veldig 🙂 Ha en fin dag du 🙂 Klem <3

    7. God tur til Karlstad og kos deg i miniferien <3
      Her går hverdag og ferier i ett og vi koser oss like mye hver dag 🙂
      Trilleturer, lek, kos og litt kreative innslagg innimellom <3

    8. Unni: Skjønner godt at dere tar 17. mai der nede. Vi feirer ikke stort vi heller, bare for oss selv som regel, samboeren og jeg. Slapper av og koser oss. Midt i byen er det bare mas, så orker ikke det 😀 Så deilig at du fikk litt sol-seng-tid, det trenger man. Og den lille fridagen i morgen er jo deilig å ha, selv om man må jobbe fredag. Ja, jeg håper virkelig det blir sol i Karlstad!! Hvertfall LITT 🙂 Store klemmer til deg <3<3<3 Nå er elevene gått hjem, og jeg skal bare surre litt her før jeg går også 😉

    9. I dag var jeg nesten alene på kontoret, så da satte jeg nesa hjemover mot solsenga, hehe. Det blir ingen tur på oss i helga, jeg skal jobbe fredag og flyfilla drar igjen i morgen, men kommer hjem neste uke, så da blir det hytta på torsdag, tar 17.mai og pinse der nede. Ungene er helt enige, de har vokst fra barnetoget 😉 Kos deg med sola i Karlstad! Klemmer fra Una <3<3<3

    10. Amorartis ~ Tegning og diverse: Ja, vi trenger jo mange stemmere også 🙂 Og jeg trenger søndagen å lage Galleri-innlegget på, er tilbake på lørdag kveld hjemme 🙂 Så mandag er dagen 🙂 Det er SÅ MYE fine bidrag, og jeg lar ALLE være med, jeg kan nemlig ikke plukke ut noen.. Så alle får se, og avgjøre selv. Men det blir hvertfall flere premier enn bare førsteplasssen 😉 Ha en fin dag i sola 🙂 jeg skal liten tur på kafe etterpå med venninne, så hjem å pakke.

    11. Lithanna: Me too, håper mange kommer og stemmer også. De som ikke har med bilder også. Så det blir litt trøkk 😀 Håper du skal gjøre noe hyggelig på fridagen din i morgen 🙂

    12. Helge: Litt uvant når Get lager problemer 😀 Jeg merker da hvor avhengig jeg er av både Tv og nett-tilgang.. Det ramler ut litt av og til hos oss også. Du er effektiv hjemme, maler, tapetserer, og får orden på ting. Blir sikkert fint. Ja, kjempefint å få mye besøk i Galleriet selv om du ikke blir med som kunstner denne gangen. Vi trenger jo mange til å stemme også 🙂 Så du er hjertelig velkommen 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    13. muumimamma: Det høres lurt ut, jeg ser det ikke er noe fint meldt hvertfall torsdag. Fredag lover de litt bra i Karlstad, og lørdag sånn halvveis. Og da er jeg på vei hjem igjen 🙂 Og så spennende med Julie som skal holde tale da 🙂 Da er det greit å pile avgårde på ettermiddagen 🙂 Kos deg hjemme , en liten fri i morgen får dere jo alle uansett 🙂

    14. Har alt vaska badet, kjøkken og stue. Har nyelig hatt en Get-mann her så må er jeg på nett igjeg her hjemme. Hele greia datt ut lørdag, kjører på stasjonert pc og ikke bærbar, men det gikk greit uten både nett og TV. Ser frem og besøke galleriet som åpner 13 mai. Har ikke tenkt og delta selv men kan vel avgi stemmer for det. Ha en fin dag.

    15. God tur til Karlstad! I dag er siste skoledag denne uken for ungene, og hadde det ikke vært for at gubbelille ikke kan ta fri fredag, hadde vi nok tatt oss en hyttetur eller noe. Men været ser ikke ut til å bli det beste denne helgen uansett, så da gjør det ikke så mye 🙂
      Vi tar det igjen neste helg. Egentlig hadde vi tenkt å reise på hytta på torsdagen, og bare ha en rolig 17 mai til en forandring. Men så viser det seg at Julie som elevrådsrepresentant (nestleder) i 7. klasse skal holde tale etter barnetoget. Og DET kan vi jo ikke gå glipp av 🙂 Så da reiser vi etter at aktivitetene på skolen er ferdig heller.
      Da får jeg visst brukt bunaden min i år også! (Skynde meg å finne den frem og vaske skjorte og pusse sølv!)

    16. Lisbeth Pedersen: Blir det “barnefri” i helga da eller? 🙂 Så moro på Amcartreff da, er jo litt happening det 🙂 Håper du får en herlig dag :-)Og at sola skinner litt på deg 😀 Ja, jeg vil også ha litt fint vær, noen sier det ALDRI er dårlig vær i Karlstad, så da ble jeg VELDIG glad. Jeg stoler på dem, he-he 🙂

    17. Flaggermusvinger: Ja, deilig med litt fridager 🙂 og direktøren skal på tur, men du har jo allerede sendt bilde du, så det er flott 😀 Da kan direktøren reise med alle kunstverkene i hus 😉 Ja, slitsomme paparazzier ikke sant 😉 Hi-hi. Jeg reiser i morgen tidlig 🙂

    18. God tur til Karlstad 🙂 Håper du får fint vær.
      Jeg har lovet å være med mann og ungdom på Amcar treff på torget i Bergen i dag. Så hjem og få ungdommen “tidlig” i seng, for han skal reise til Sverige med klassen sin i morgen tidlig.

    19. Min matgale verden: Vi reiser i morgen tidlig :- ) Har du fri fredag også? 🙂 Ja, lag rømmegrøt mens jeg er borte, for det liker jeg ikke 😀 hi-hi, akkurat som jeg spiser fast hos deg 😀

    20. Bente og Lars O: Gleder meg til bildrr fra Helgeland 🙂 Jeg gleder meg også til fotoutstillingen 🙂 “Nei Emma, blir ikke penger uten vann :-D, i lomma vokser lite” 🙂 Nå er det bare denne dagen på jobb, så skal jeg ut i verden i morgen tidlig. Ha en nydelig dag dere 🙂 Klem klem <3

    21. Jeg skal til Helgeland. Der det alltid er helg eller.no 😀
      Gleder meg til å se gamle venner, familie, havet og fjellene <3 Pakker ned kamera og satser på å få vist dere alle noe av det vakre jeg ser.
      Karlstad er som sagt et sted vi reiser til noen ganger i året. En vakker liten by! Det er bare å koooooose seg på jentetur.
      Både Emma og jeg gleder oss veldig til denne fotoutstillingen din.
      Emma sier forresten at jeg skal fortelle deg at i går ramlet det ut en tann og så kom ikke tannfeen fordi tannen lå i lomma og ikke i vann....
      Ha en strålende dag frodith!
      Klemklem

    22. Hanne: Så koselig at du og damene dine skal på tur om smertene er borte 🙂 Jeg håper du får gjort det, er jo så deilig ute i skogen 🙂 Ja, jeg hører rykter om alltid finvær i Karlstad 😀 Håper virkelig det. Jeg tar med regnjakke jeg, men også sommerkjole , med tights under 🙂 Ha en nydelig dag Hanne, og hils jentene, be de passe seg for paparazziene 😉 Klem <3

    23. God morgen!
      Håper dere får en fin tur, og sola skinner alltid i Karlstad.
      Jeg skal nok gjøre det samme som i går og dagen der før osv.
      Håper smertene er borte i dag,og er det skal vi på skogstur je og de firbeinte damene mine.
      Ha en fin dag!

    24. kommensalisma: Takk 🙂 Ja, kjempedeilig vær, i dag er det sommerkjolen igjen 🙂 Det er meldt regn i morgen, og litt penere fredag men 11 grader, så reiser vi tilbake på lørdag 🙂 Håper du skal gjøre noe hyggelig på torsdagen også 🙂 Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg