“Galleri Frodith” åpner i morgen!!!

Galleridirektøren åpner dørene i 7-tida… Og da er det bare å møte opp å stemme på det bildet du liker best  og vil skal vinne:-) Alt om stemmingen kommer i morgen. Du må bare møte opp 😉 I tillegg til premien, får vinnerbildet henge i galleriet i hos meg i 3 dager etter vinneren har blitt kåret 😉 

Her er den siste premien jeg har laget 🙂 sammen med de andre som dere tidligere har sett 🙂

Ja, for det blir faktisk 6 bilder som premieres 🙂 

 
Siste heklede veske, i lakse-rosa/oransje/fersken 😉 Oransje blomst heklet selv (stolt 😉 )

og disse under her har du jo sett før 🙂 

 

 

så da håper jeg du møter opp i morgen 😉

22 kommentarer
    1. Strikkepadde: Fint, kom og stem 🙂 Blir moro! Har heklet to vesker nå, ble de ikke fine, du så jo garnet når jeg kjøpte 🙂 Heklet den ene blomsten vet du 🙂

    2. Du er jammen flink som lager så fine vesker 🙂 og RAUS, som gir dem bort! 🙂 Jeg skal stemme 🙂

    3. muumimamma: Ja, jeg var fornøyd med dem jeg også. Men samtidig er jeg kjempefornøyd med de andre også, fordi jeg kunne jo ikke hekle før jeg satte i gang med dem, og de ble jo fine likevel. Jeg har lært noe nytt på veien liksom 🙂 Så bra du gleder deg 🙂

    4. Engla: Ja, det blir veldig spennende 🙂 Håper du kommer innom en av dagene, før onsdag kveld, og stemmer på det bildet du liker best 🙂 Akkurat ferdig med siste veska i dag. 6 premier, det får holde 😀

    5. Åh, som jeg gleder meg til å gå på kunstutstilling! Og til å bli møtt med champagne i døra såklart 🙂 det blir så spennende å rusle rundt og kikke på alle de flotte bildene som henger rundt på veggene i galleriet ditt :)) Og så flotte premier som du har da! Må innrømme at jeg sikler litt etter de der med trehåndtak, de var skikkelig digge! Ja de var fine de andre og, men de med håndtakene var ekstra fine :))

    6. Fru Stussli: Jeg er ikke på Facebook jeg… Men jeg driver litt reklame her på bloggen, og kommer til å ha en del påminnelser underveis 🙂 før onsdagen er omme 😀

    7. Det var fine premier. Skal hvertfall være tidlig ute i morgen – det blir sikkert lang kø så det kan lønne seg. Ha en fin kveld.

    8. Fru Stussli: Hi-hi, ja kanskje det 🙂 skal også la det være åpent til onsdag kveld, så folk kan stemme, de som kommer på det senere også 🙂

    9. cynaracardunculus: Ja, håper det blir minst like bra oppmøte som forrige gang 😀 Mange vesker som vil ha nye eiere 😉 MANGE bilder som har kommet inn! synes JEG hvertfall 😀

    10. Hanne: Ja, håper det blir litt liv 😀 Rai-rai.. Jeg prøver drive litt reklame i dag, for å få flest mulig til å komme inn å stemme i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg