Frodiths Avis melder…..

Med fare for å virke en smule masete, vil jeg bare påminne gjester til Galleri Frodith, om at det også i dag er mulig å stemme på bildene som henger inne i galleriet. Jeg er en galleri-direktør som tar jobben min alvorlig, som Monica Prøver så fint sa, og derfor må jeg legge inn noen påminnelser underveis 😉

 Jeg skal vise deg veien inn, slik at du kan gå inn å avgi din stemme. Det er i et innlegg under her…  to innlegg ned, du kan gå på egen hånd… eller – Du finner innelgget om stemming på fotokonkurransen HER

(bare klikk deg inn, og stem på det bildet du liker best, om du ikke har gjort det allerede 🙂 )

Elllers ha en fin dag du, jeg er en snartur ute på landet for dagen, med “overvåkingskamera”/nettbrett 😉 sånn at jeg kan holde øye med galleriet, og innkomne stemmer..

Har du noen gode planer for dagen? 🙂

 

22 kommentarer
    1. Skribenten: Jupp her er det mye slarv og se og hør vet du, kan aldri vite når paparazziene ligger på lur 😀 he-he, jeg så stemmen din 🙂 flott 🙂

    2. Lithanna: Jeg teller opp stemmene onsdag kveld, folk kan stemme fram til onsdag kveld nemlig 🙂 må bare mase og minne på litt, så de ikke glemmer 😉 Jeg prøver å få ut VINNER- Innlegget på torsdag, med hvem som vant, osv 🙂 Litt trening og sofaslasking høres deilig ut 🙂

    3. julianogmamma: Ja, du stemte i går 🙂 Har fått inn noen stemmer, men håper på flere. Har jo åpent i morgen også, så folk har god tid egentlig 🙂 Håper det er en grei operasjon han skal gjennom 🙂 Ha en så fin dag du kan 🙂 Klem <3

    4. God morgen direktør! 😉
      I dag har jeg skrevet en liste over hva jeg skal gjøre (burde gjøre) i dag..spent på hvor mange punkter jeg kan krysse av for i løpet av ettermiddagen – sikkert ingen, haha!

    5. God morgen
      Vi har vært inne å sett i galleriet på morgenen i dag også. Ser ut som du får daglige besøk der fremover.
      Ha en finfin dag Direktøren <3

    6. Helge: Hvis du har litt greie på hvordan den skal settes sammen, så er det kanskje mest gøy å skru 🙂 Kos deg hos foreldrene dine 🙂 Ja, viktig å holde kontroll med Galleriet, he-he. Fint å ha nettbrett 🙂

    7. Bra du har oversikt med hva som skjer med Galleriet. Du har en unikt utstilling i disse dager og da er det bare for folk og avgi stemmer. Skal en tur til foreldrene mine idag, så kommer kommoden jeg kjøpte på Bohus i dag. Så det blir mye skruing etterhvert. Masse deler og skruer, nesten puslespill. Men resultatet blir bra. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg