“And the winner is…..”

“Disse ordene har du hørt i mange sammenhenger: Oscar utdelingen, Amandaprisen, Gullruten og kanskje Melodi Grand Prix.. Det er i sammenhenger hvor folk har deltatt med noe stort, hvor de har engasjert folk, og hvor de i den sammenhengen får en pris etterpå. Vel… Nå er vi ikke i Hollywood, men vi er på premieutdelingen og kåringen av vinneren i “Frodiths Galleri” Jeg har kommet meg ut på “Frodiths Scene”… og de som kjenner meg litt og har vært bloggvenn med meg en liten stund, vet at denne scenen har jeg bare stått på EN gang før… Og det var under “Talenter på Frodiths Scene”. De som leste det innlegget, vet at jeg også er FRYKTELIG nervøs når jeg står sånn….

“Kremt-kremt… Ja, jeg innkalte dere hit til scenen…Host, kremt… svette… fordi jeg ville prate til alle sammen samtidig.. Jeg regner med du står den nede blant de andre, og titter opp her nå.. Kanskje er det du med den lilla lua… Det er jo ikke helt varmt ennå…. Så jeg fryser litt her jeg står, og det er ikke bare av nervøsitet.. Men også litt av kulda… MEN samtidig føler jeg meg ganske VARM.. På innsiden.. Fordi så mange har vært så super-koselige og sendt inn bilder til “Galleri Friodith”. Det kom jo inn 21 kunstverk til galleriet.  Det har vært storartet for meg!! Og nå etter at “Galleri Frodith” åpnet, har det vært mange folk inne og besøkt galleriet, i hele 3 dager…. Mange innom hver dag….   Og alt det VARMER… Det har gått litt  I ETT, og som du ser går jeg ennå rundt i samme kjolen… Har ikke hatt tid å skifte her nei…Mange av de som har vært innom har bare tittet,  og mange har også stemt.. Noen hemmeligheter får en galleridirektør ha, så jeg oppgir ikke noen tall her… Dere får bare stole på meg, når jeg kunngjør vinneren. … For jeg gjør jobben min ordentlig, og jeg har notert i skjemaer, stemmer og navn, og jeg er nå klar til å kunngjøre vinneren…Som dere ser har jeg prøvd å skjule noe bak på ryggen her.. Det er en konvolutt, i ekte Hollywood-stil…Og den skal jeg åpne snart… Ja..du i den blå lua… du må smøre deg med LITT tålmodighet… 😉 

Her under  denne gullkonvolutten, skjuler det seg et navn på den som fikk flest stemmer.. Men jeg vil etterpå  også avsløre de andre som vil få premier. Og i denne konkurransen får ikke ALLE  premier, som ved forrige foto-konkurranse… Det blir altså ingen trøstepremier til HELE gjengen….Jeg vet jeg lovet 6 premier, MEN det ble nok bare 4 som kan få… Fordi på plassene bak disse 4, var det flere  med samme poengsum, enn jeg hadde premier til. Så de to siste veskene kommer som premie i en annen konkurranse når snart 🙂

1. plass-vinneren  får i tillegg til en veske   linking hos meg og bildet blir hengende hos meg i 3 dager, under mine innlegg.  I tillegg vil 3 andre altså  få premier…. Det får bli en overraskelse hvilke av premiene/  veskene som havner hvor 🙂

Så altså: pokalen

 

mer champagne

 

 linking og en veske går til Vinneren, som er……: Og nå river jeg konvolutten…. TA-DA- (trommer og fanfarer) Det ble: 

 

 1. 


Bente- fra Stussli.blogg..no

For blinkskuddet av  Freddy 🙂 “Han er til vanlig ikke noen god jeger og liker best mat fra boks ;-)” (sitat Bente)

Hurra for deg Bente!! 🙂 Du vant!!! <3 Kom og motta champagne og pokal… 🙂

 

 

Så kommer 3 stykker som fikk lik poengsum, litt over de andres, som også fiår premier, og det er:


Nemi113.blogg.no

 


Emma -datter til fru Bente på Stussli-bloggen 😉

 


Lithanna.blogg.no

 

 KAN DERE SENDE MEG EKTE NAVN OG ADRESSE I MELDINGSFELTET? Så sender jeg dere en premie i posten 🙂

 

Under kommer navnene på de andre kunstnerene som også var med, og som jeg takker av hele mitt hjerte 🙂 Jeg håper dere blir med en annen gang, dere har gledet meg stort 🙂 Navnene på de under her står plassert i vilkårlig og er ikke plasseringer. 

 theresenybu.blogg.no

 


moonbeamscorner.blogg.no
 


motionocean-siv.blogspot.no

 

 sieri.blogg.no

 


zentia.blogg.no

 


flaggermusvinger.blogg.no

 

 

 amorartis.blogg.no

 

 monicaprover.blogg.no

 


muumimamma.blogg.no

 

dottehaseinarsonhasarvidiosadn.blogg.no

 

 

cynaracardunculus.blogg.no

 

Oslopadda 

 

 Kristin

 

kjerstisandnes.blogg.no 

 

Ladyaugust.blogg.no 

 

wotka.blogg.no 

 

eljos-eljos.blogspot.no

Da håper jeg alle har kost seg med Galleri Frodith, og med fotokonkurransen, både dere som deltok, og dere som har vært inne og tittet og stemt  🙂 Så takker jeg for meg for denne gangen.. Nå skal jeg ut å skifte av meg denne overpyntede kjolen, hanskene og hatten, og ikle meg en lett kjole som blafrer i vinden i stedet for.

Ha en fin dag, det skal hvertfall jeg 🙂 “

42 kommentarer
    1. Ideatroll: Ja, egentlig bør man alltidd legge fra seg brett og mobiler når man er sammen med andre, så det gjorde du rett i 🙂 Ble en fin konkurranse 😀 Og MANGE innsendte bidrag. 21 bidrag synes jeg er bra til meg som stort sett ligger på 30-40 lesere 😉

    2. Se der ja… dette innlegget gikk jeg tydeligvis glipp av – sånn er det å være på båttur uten å ha tilgang på nett! Jo’a, vanligvis har jeg nett på disse turene, men denne gangen var vi flere som dro, så da droppet jeg det 😉
      Gratulerer masse til vinneren, og til Frodith for enda en vellykket utstilling 🙂

    3. dandilion: Ja, jeg er kjempefornøyd med alle bildene som kom, mange fine 🙂 Det er større deltakelse på innsending enn på stemming, men det tar seg opp LITT hver gang jeg har en konkurranse.. så jeg finner ut nye måter å gjøre ting på 🙂 Lærer litt hver gang 🙂

    4. dandilion: Ja, prøver å gjøre det litt spennende 🙂 I dag er premiene sendt ut :-)Og Bente vant jo, og Emma på delt 2.plass med flere andre 😀

    5. Muumimamma: Ja, det var gøy at DET vant, jeg likte også det 🙂 Men jeg stemmer ikke, jeg bare administrerer 🙂 Og jeg synes det var MANGE fine bilder. Jeg synes det var veldig gøy at så mange var med 🙂 Ha en fin dag Muumimamma 🙂

    6. ladyaugust: Ja, mye som skjer for deg om dagen 🙂 Så bare stå på, og kom sterkere tilbake når du får tid 😉 Ha en kjempefin dag selv, med is, brus og sjokolade 😉 Stussli-Bentes bilde var kjempeherlig, så morsomt at det vant 🙂 Klemmeflat <3

    7. Gratulerer til beste bilde 😀 Har vært så travelt så jeg har nesten ikke vært på nett i det hele tatt. Klæmme og ha en riktig så flott 17 mai og laaaaanghelg <3

    8. Skribenten: Ja, jeg tror to røde regnfrakker og en haug med sommerfugler, kan ha noe å si for antallet innkomne bidrag 😀 Vi skjønner hverandre der <3 Hi-hi

    9. Gratulerer så mye til Stusslibloggen! :))
      Som nevnt tidligere, et herlig knippe med bilder du fikk inn til galleriet ditt denne gangen. Det er antagelig fordi du har to fine røde regnfrakker, hehe.. ;))

    10. Nemi Rebella: JA, du kom på delt 2. plass, skikkelig moro med fisla di 😀 Jeg har adressen din fra tidligere 🙂 Nå skal jeg legge meg til hjemme med joggebukse og is, så fort jobben er over 😀

    11. eljos: Ja, jeg synes også det var et knallbilde 🙂 I farta liksom, full fart på pus. Et blinkskudd 🙂 Ja, kanskje litt synd på fuglen, men det er jo kattens instinkt, så den gjorde bare som den følte for 😀 Det var MAAAANGE fine bilder på galleriet, og det var så gøy at så mange var med 🙂

    12. Gratulerer til vinneren og til alle andre 😀 HUZZAh, jeg kom på delt andreplass xD
      1000-takk for en flott utstilling, nå må du ta deg en hvil, slapp av, sleng beina på bordet og spis is ^_^
      Ehhh, har du adressa mi fra forrige gang? 😉

    13. Gratulerer, og det var et knallbilde som vant!! Et utrolig bilde som jeg ikke stemte på, men det var det jo mange andre som gjorde heldigvis!! Jeg syntest så synd i fuglen så jeg bladde fort forbi det bildet, he he…..

    14. 🙂 Flott bilde, det som vant! 🙂 Det var ett av mine favoritter. Gratulerer 🙂 og god 17. mai!

    15. lithanna: Klart grattis til Kera også, dere tre på 2. Plass får jo også premie. Kan du sende meg adressen din i meldingsfeltet? Så kommer premien i posten snart 🙂

    16. Flaggermusvinger: Takk for at du ble med, det gjør jo det hele mer moro 🙂 At folk er med og er engasjert 🙂 Bare bli med igjen 🙂 Helt enig i at det var mye fine bilder, vet ikke om jeg hadde klart å velge 😀 Jeg stemmer nemlig ikke, men lar dere avgjøre alt 🙂

    17. Fru Stussli: Gøy å høre gledeshylene fra dere 😀 Jeg sender premier så fort helga gir seg 😀 Freddy var et flott motiv, han er skikkelig stjerna 😉 Takker for godord, og klemmer:-) Klemmer til dere begge herfra <3

    18. Hanne: Ja, man kan kanskje kalle det en alkoholfri hangover 😀 Bruker litt tid på disse innleggene 😉 Så ligger paddeflat etterpå 😉 Neida…Jeg er på vei til jobb jeg, og f it for fight 🙂 Det har vært morsomt med galleri igjen, og Freddy var jo en fin modell 🙂

    19. Gratulerer så mye til en søt pusekatt og en uheldig fugl. 🙂 Mange fine dyr her, og egentlig vanskelig å gi en stemme. Fint galleri, frodith! Takk for at jeg fikk være med! 🙂

    20. JAAAAAAAA! Fru Stussli strekker armene i været og jubler!!
      Emma jubler minst like mye.
      Freddy titter irritert på oss fra sofaen. Emma løper bort og løfter ham i været. Gratulerer han med seieren. Gratulerer flotteste pusen vår 🙂 Vi gir han øyeblikkelig en boks med tunfisk i vann og nå smiler han også fornøyd.
      Tusen takk fineste direktøren <3 og selvfølgelig alle som har stemt på oss!
      Emma sier vi må fortelle hvem vi stemte på. Vår stemme gikk til flaggermusvinger.blogg.no 🙂
      Stor klem til Direktør Frodith fra både Emma og Bente

    21. Min matgale verden: Hi-hi, koselig at du fikk godfølelsen av tegningene mine 😀 Prøvde jo på å skape litt utdelingsmagi 😉 Stussli-bilde er et fartsfylt og flott bilde, som er en verdig vinner 🙂 Det var jo mange fine bilder med da 🙂 Jeg har kost meg 🙂

    22. kommensalisma: Ja, den var skikkelig på hugget, med instinktet i orden, selv om den helst vil spise ferdigmat 😀 Et skikkelig blinkskudd det bildet, action 🙂

    23. Hurra, hurra for Fru Stussli og Freddy.
      Regner med at direktøren ligger langflat med bakrusen svingende i hele kroppen.
      Gratulere med godt gjennomført utstilling.
      Ha en fin dag!

    24. Gratulerer til Stussli. Stilig bilde. Og veldig gøy konkurranse:) Takk til fru galleridirektør, som og har tegnet flotte bilder, som gjorde at jeg følte meg nesten som i Cannes…. 🙂

    25. Zentia: Ja, absolutt et bilde med liv, og fart 🙂 En verdig vinner 🙂 Ha en fin dag Zentia, du har jo en nydelig pus du også da 🙂

    26. Gratulere til Stussli.blogg som van med et herlig bilde – og Gratulere til alle andre med solid innsats. Koslig bilder alle sammen. Ha en fin dag alle sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg