Skriiiik……. ;-)

-Vel… jeg er litt syk… littegrann fremdeles… Og nå ligger jeg her og håper at dere skal underholde meg litt, hi-hi .. Så jeg har en liten utfordring til dere i dag.. Dere får 2 dager på å utføre den 🙂 I anledning Edvard Munchs jubileum., han ville vært 150 år i år… om han hadde levd… og det skal jo feires stort både her og der.. og i den anledning vil jeg  ha

En liten SKRIK-konkurranse 🙂

Dere kan løse den på to forskjellige måter,

-1 ) Enten med et BILDE/FOTO av deg selv eller noen du kjenner, i en “Skrik”-posisjon… ELLER

-2 ) Du kan tegne en tegning som viser en “skrik”-positur…

Det er ikke det viktigste å være HELT lik det kjente bildet SKRIK, men det er jo morsomt hvis det har noen likhetstrekk da.. Man kan tegne digitalt eller for hånd med blyant, strektegning eller male-og fotograffere digitalt etterpå å sende meg. Det er ikke lov å sende kopi av Munchs bilde 😉

 

Send ditt bidrag til

[email protected] innen mandagen er over, altså mandag 3. juni, i morgen..

Stemmingen på bidragene vil skje i løpet av tirsdagen, og det blir kun EN vnner 😉


Her er mitt bidrag, men det skal jo ikke være med… Bare et eksempel 😀
 

 

 

Dette er vesken du kan vinne 🙂 Den som ble til overs etter Galleri Frodith

 

Dette blir altså en litt rask konkurranse i forholde til forrige gang,med litt kortere frist… Er du klar? 🙂

38 kommentarer
    1. cynaracardunculus: Knuppen <3 Blir så gøy atte 😀 I morgen skal jeg dra meg ut av dynene her, og late som jeg er ferdig-ladet etter ekle rygg-syken 😉 Føler meg klar for verden igjen 🙂 Mye bedre 🙂

    2. cynaracardunculus: Så bra 🙂 Så koselig å se deg i dag også 🙂 Men du, etterhvert må være innen i morgen, midnatt 🙂 Rekker du det? 🙂 Håper det. Fått inn både fotoer, oljekritt-tegning og digital-tegning så langt. Altså litt av hvert. Herlige fotoer av GALE SKRIK-folk også, Venter på noen bidrag som har sagt de vil være med, Nemien vår, Stussli, Kjersti og noen flere 🙂 Da håper jeg du rekker også. Stor klem til deg <3

    3. Lithanna: Jeg så det, var inne nå, det var bare HELT herlig, så det gjør nok nytten sin ;-D Tusen takk, er så moro med mye forskjellig 😀 klem <3

    4. Lithanna: Ja, bare tegn i vei f eks, kan godt hende du vinner igjen 🙂 Det er jo mange som er flinke å tegne,og moro å få noe fra dere. Jeg har foreløpig fått inn både oljekritt-tegning, digital-tegning, og noen fotoer av skikende folk 😀 Men fristen er i INNEN i morgen kveld altså, hvis du vil være med 🙂

    5. kommensalisma: Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Send den,finn den, let, jeg vil ha!!! 😀 Jeg har foto, en oljekritt-tegning og kanskje en blyant fra deg, det blir så bra :-D. eller lag en ny 🙂 Stor klem <3

    6. muumimamma: Den var så fin Muumi, nydelig, veldig fint at du er med på konkurransene mine 🙂 Og gøy at du tegnet selv. Litt variasjon er fint i utstillingen 🙂 Stor klem og tusen takk <3

    7. Nemi Rebella: Så bra du blir med 🙂 Jeg har fått inn et par foto, og en oljekritt-tegning så langt 🙂 Bare velg hva du vil 🙂 Jeg har fått dusjet litt og blitt litt bedre form så her er det ikke så verst <3 God klem og god bedring selv <3

    8. Jeg hadde ingen bilder som passet, så da fant jeg frem krittene mine og prøvde meg 🙂 Håper det ble bra nok, for jeg har veldig lyst på den veska 🙂

    9. Får se over bildene mine men tviler 🙂 Heldig er den som vinner den flotte vesken 🙂
      Goe knib og til lykke med et flott initativ 🙂

    10. ladyaugust: Hva med en bitt gitarist ;-D ? Eller du kan jo tegne? 😀 Fått bidrag fra Hanne, både hun og gubbelure, hver sin gang 😀 Kjersti satser på at en SAU skal skrike for henne,så her er mange muligheter 😀 Klem <3

    11. Min matgale verden: Ja, tenk om du kan få sauen til et skikkelig SKRIK-skrik 😀 Eller Bonnie… eller bare deg selv, Bonnie kan fotografere 😉 Har heklet litt, og var liten tur ute i går for å hente garn 🙂 Men følte meg blek og lite høy i hatten, så pilte hjem igjen med halen mellom beina .. Her skal det lyne og tordne, så i dag har jeg lov å bare ligge som et grønt SKRIK på sofaen her 😀 Nå skal jeg inn å lese innlegget ditt 🙂 klem <3

    12. Miriam: Nei, i morgen kveld 🙂 Jeg begynner innlegget og stemmingen på tirsdag .-) Du har altså i dag og i morgen til å sende inn <3

    13. Artig! Må se hva jeg kan få til. Tenk om jeg kunne fått den sinte sauen til å skrike;) God bedring til deg. Håper du kommer deg opp fra sofaen snart. Har du fått heklet litt?? Blir det en liten tur i dag og, eller gikk det ikke så bra i går?

    14. Miriam: Foto går jo også bra som du ser, av DEG eller av samboeren Foto ELLER tegning, valget er ditt 😀 Jeg har fått to herlige bilder 🙂 Fotoer <3

    15. Fru Stussli: så gøy med lille Hr Stussli 🙂 En ung Munch. Ja, gå litt i tenkeboksen 🙂 Her kan dere stille med tegning, eller foto, EN eller familien skrik, alt fantasien tillater. Jeg tar i mot flere fra familien, og går heller flere runder med stemmingen for å få ned antallet. Slik at alle som vil kan være med FØRST 🙂 Wotka-blogg har sendt en av hver av dem 😀 Moro 🙂 Klem <3

    16. Fru Stussli med familie går i tenkeboksen…
      Lille Hr Stussli (steinar) skulle bli Munch da han var 6-7år. Da de andre gutta lekte brannmenn og politi, fant han frem en tegneblokk og satte seg for å tegne dem 🙂 Over sengen hans hang maleriet Skrik i plakatform 🙂
      God bedring fineste frodith!!

    17. Hanne: Ja, HAN kan skrike vettu, og du kan få veske. Fin måte å lure han på også: “du vil vel at jeg skal få en veske? ” Håper han vil, eller at en av hundene stiller opp 😀 Eller du selv 😉 Blir litt hurtigkonkurranse, tidsmessig, i forhold til de andre 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg