Galleri Frodith- nytt… ;-)

Ja, noen nyhet er det kanskje ikke for deg…. Men her kommer altså invitasjonen til å dukke opp utenfor Galleri Frodith i morgen for å stemme på hvilket Skrik-bilde du liker best 🙂 Det er et variert utvalg bilder som har kommet 🙂 Noe for enhver smak. Så det blir en fin utstilling i Munchs ånd 😉

Og OBS! 

Hvis du ikke har levert bildet, men fremdeles har lyst til å melde deg på/l levere bilde, så har du tid fram til kl 24 i kveld. Les konkurranse-regler HER . Jeg har plass til MANGE flere bilder <3 Og nå skal jeg ikke komme med flere påminnelser 😉 I morgen bra

10 kommentarer
    1. kommensalisma: Jeg er litt sent ute Get-boksen virker ikke. Og fra nettbrettet får jeg ikke redigert noe, og lagt kopi så den blir NY, men tror jeg bare åpner nå, og blåser i eventuelt nye lesere 😉 Kommer snart 🙂

    2. Engla: Så bra 🙂 Det er 11 kunstnere som er med 😀 Håper det kommer riktig mange å stemmer også 🙂 11 morsomme bidrag, jeg er kjempefornøyd 🙂 og dette på bare to dager 🙂 Da sees vi i morgen til alkoholfri champagne og herlige bilder 🙂 Sov godt <3 klem <3

    3. Nemi Rebella: Bare kom i tigerdressen, med bildet under armen… eller på hodet.. Vi får det opp på veggen, før dørene ” sprenges” 😀 Ha-ha 😉 Gleder meg som en unge til å se verket <3 Klemmeflat <3

    4. Jeg maler på spreng så malinga pruter veggimellom her. Sykehuset hat aldri hatt så fine og fargerike vegger som nå xD Det er ikke sikekrt at all malinga har tørka før jeg kommer løpende med mesteverket mitt… Går det bra og møte opp på kunstutstilling i tigerdressen? Det må det… for jeg har ikke tid til og bytte ^_^

    5. Muumimamma: Ja, ikke sant 🙂 Nå var nettopp Kjersti innom med et bilde også 😉 Så jeg løp bort og hengte opp. Kjolen er hengt fram, og jeg er egentlig helt klar jeg, bare jeg får de siste bildene ;-D

    6. Min matgale verden: Jeg har gjort klart rommet 😀 Og helt opp champagnen, funnet fram finstasen, og hengt opp de bildene som har kommet inn 😀 Så jeg er egentlig ganske rolig… Det er bare de siste bildene som skal pusses og henges opp, så er alt i orden 😀 Jeg venter spent på de siste bildene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg