Hva var det jeg skulle huske….?

Å ja… Jeg må huske å stemme i “Skrik-konkurransen” i   Galleri Frodith… Det var det… Kom inn HER og stem.. (trykk på linken) .

der ligger alle bildene dere kan stemme på 🙂 Hadde vært veldig fint med noen flere stemmer 🙂


-“Å nei-å nei…. Driver du med den derre masinga igjen nå….”

-” Ja, men nå er det siste gang… Og du trenger ikke se så flau ut… Det er jo bare “påminnelser” 😉 , for vi skal jo kåre en vinner… som skal avsløres i morgen.. KOM OG STEM!!!!!!!!  *roper-høyt – på torget og i gjennom-tv-en-din *   Ha-ha..

 

 

6 kommentarer
    1. eljos: Uffda 😀 Se om du klarer en “snik-titt” 😀 Et par-tre bilder av gangen…. Og skrik litt selv samtidig kanskje 😀 Og så bestemme deg 😀 Du kan jo gå inn og ut av døra her fram til kl 24, da stenger jeg lokalet 😉 He-he.. Jeg må jo sove litt, så jeg får ut vinnerinnlegget før jeg fyker på jobb i morgen tidllig 🙂

    2. Ja men det var jo så uhyggelig med alle de skrikene. Jeg ble jo helt skremt og måtte lukke nettsiden plutselig, Men lover, jeg skal prøve en gang til, men er ikke sikker på om jeg klarer det. Jeg er litt skjør ser du, omtrent som du har det med merkelapper og sømmer, slik har jeg det med SYN av forskjellig slag………

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg