“Og gullmedaljen går til….. “


”  Kremt…Titt-tei… kan jeg vel nesten si… Ja, jeg har sett dere har stått og ventet.. Jeg har nemlig lurt litt ute i kulissene her.. Jeg har sett deg med den lilla luen der, ta den av og på.. og klø deg litt i hodet… Du lurte kanskje på om hele utdelingen var avlyst…? Siden jeg aldri KOM UT herfra…? Vel, etter en hard dag på jobb i går, (som dere vet er tirsdagen nesten avskaffet, pga “dårlig oppførsel”..) så løp jeg heseblesende ned til Galleriet her, slang kjolen til vask, pga det var VELDIG mye søling med den champagnen fra enkelte her i går… Jeg var altså DYNKET i champagne…  Så den måtte på vask… Jeg kaset den i maskinen, og fikk så vidt slengt den på i snor i natt… Og den var SLETT IKKE tørr da jeg våknet… Så jeg har stått litt her ute i kulissene og håpet at den skulle luft-tørke litt fortere PÅ KROPPEN…. Men som dere ser… Jeg er litt pjuskete ennå..”

 *sprute-og-riste-på rumpa*….

“Ja-ja…  det er vel ikke så nøye.. det er jo ikke for å TA MEG UT jeg står her… Jada!!… jeg ser du vifter med den gull-konvolutten… Jeg har ikke glemt den… og jeg har ikke glemt hvorfor jeg er her… Nei, jeg vet jeg skal dele ut en premie og en gullmedalje til vinneren av “Skrik-utstillingen”…. og det var så mange kjempefine og morsomme bilder at det er bare herlig å være Galleri-direktør ….. selv med den våte kjolen.. Noen jobbet helt til sent mandag kveld med bildet sitt… rett før fristen for innlevering kl 24. Herlig innsats!!.” 


” Så da er det egentlig, uten noe mer snikk-snakk bare å åpne denne gull-konvolutten…  Stemmene kom både i kommentarfelt, i meldingsboksen og på mail. Stemmene er talt opp i nattens mulm og mørke, (og noen litt tidligere på dagen 😉 )..og til slutt var det en som fikk noen flere stemmer enn de andre. Og denne personen er: 

LADY AUGUST fra Ladyaugust.blogg.no !!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra!!! Herlige, fine Lady August, men de morsomme bildene sine. Hun er en kunstner ellers også, både som sanger, og som tegner, og hun lager de nydeligste, søte tegninger som hun gir ut når hun har konsert med bandet  “In August2. Og nå vant hun jammen “SKRIK-konkurransen” også 🙂 “

 

 
“Her er vinneren 🙂

og her er bildene hennes som vant…”

 

 

“Da vil jeg bare skåle i champagne igjen, og du får  komme opp her på scenen og ta i  mot medaljen Lady August 🙂 “

“….. og denne vesken….” (eller den kommer i posten ;-))

 

 

“Og vi gir deg alle  en STOOOOOR APPLAUS!!!! *klappe-klappe-klappe*  og en stor klem fra galleridirektøren <3<3”

 

Og under her følger bildene,med kunstnernavn, alle under 1. plass står i tilfeldig plassering:

 

 


Gubbelure fra Wotka.blogg.no, mannen til fru Wotka 😉

 

 Cynaracardunculus.blogg.no

 


Hanne fra Wotka.blogg.no

 

 Muumimamma fra Muumimamma.blogg.no

 

 


Engla fra Engla.blogg.no

 

 

 Jenny fra Rosinbolla.com


Lithanna fra Lithanna.blogg.no

 

 


Ideatroll fra Ideatroll.blogg.no

 

 
 Kjersti fra Kjersitsandnes.blogg.no

Nemi Rebella  fra Nemi113.blogg.no

 

“Da vil jeg bare gratulere igjen så massevis til vinneren, og håper du får en fantastisk dag i dag!! 🙂

Og så vil jeg takke de som stilte opp med bilder, det er så koselig at folk vil være med. Og at  det er så mange som kommer og titter på utstillingene, selv om ikke alle stemmer 🙂 Takk for nå! Håper dere koste dere på utstillingen. Det har hvertfall jeg gjort 🙂 VELDIG!!” <3<3

 

 

44 kommentarer
    1. whatwouldnemido: Ja, du er ikke å se om dagen 😀 Men det er sikkert litt deilig 😀 Jeg lurer på om jeg må ta litt fri i sommer jeg også. Bruker litt for mye tid på det, og nå er det jo færre og færre som er inne og leser også. Så en sommerferie er nok tingen,og starte opp igjen på høsten 😉 Men dette vet du mer om enn meg, jeg har jo “nettopp” begynt 😀 Ja jeg likte begge jentenes jeg,men jeg kan jo ikke stemme 😉 Og på 2. hvis det hadde vært noen 2. plass-premie, der lå faktisk Nemi Rebella 😉

    2. Mange fine Skrik 🙂 Sukk, jeg er virkelig forsvinnende lite på blogg om dagen, får ikke med meg noenting… Uansett, velfortjent seier til lady August, men jeg falt litt ekstra for Nemi Rebella! 🙂

    3. Vanja: Ååå, synes det var litt stille, men er du på ferie skal du bare ta deg HELT fri 🙂 Sole og ikke tenke på oss 😀 Kos deg og bli brun du, jeg skal senee!! 🙂 KLem <3

    4. Du og dine konkurranser. Så kjekt da, og vell fortjent må jeg si. Gøyalt bilde uten tvil.
      Beklager dårlig oppmøte fra min side. Har ferie og koser meg i varmen. Begynner å bli brun rett og slett. Det er herlig skal jeg si deg. Nyter dagene og prøver å lese blogger:)

    5. Hjemmeigjenpadde: Ja, jeg synes også det var mange fine, alle i Skrik-ånden 😀 og det var jo ulike løsninger 😉 Ladyen var glad som en lerke,så det var herlig at de fleste valgte henne da 🙂 så fint du er hjemme igjen 🙂

    6. Gratulerer til vinneren 🙂 Moro å se alle bildene ordentlig – jeg hadde bare sett dem på mobilen, og da fikk jeg ikke sett dem skikkelig da jeg faktisk stemte 🙂 Mange fine bilder 🙂

    7. Unni: Så koselig du gikk inn til Ladyen, hun har kjempemorsom blogg, ofte med tegninger, og mye å le av 😀 Og det er deilig 🙂 Formen.. ja, vært på jobb, men det var bare så vidt, synes veldig synd på neg selv om dagen 😛 og var hrlt kfaftløs i dag tidlig blæh! Men gått tidlig hjem, fått kjørt i meg en is, og skal innta horisontalen, og hekle litt derfra 😀 Uff, må du jobbe når du er så dårlig form da? Hørtes ikke godt ut med den magen, er det omgangssyke eller? Håper du blir frisk snart 🙂 Klemmerblifriskklemmen <3 <3

    8. Hei snuppings 🙂 Jeg har vært innom Lady August og gratulert henne personlig, hehe. Håper du har det litt bedre i dag, det kan ikke jeg skryte av, te og Kapteinkjeks er tinge, BLÆH 🙁 Nå tar jeg av meg jobbantrekket (tvangstrøya) og kjører første tur til butikken – laaang liste. Hører du ikke mer fra meg denne uka, så vet du at det stilles store krav til meg, haha, buhu. Ta vare på deg selv, ta en is eller flere og så må du vel hekle 😀 Midtukeklemmeflat Una <3

    9. Engla: Ja, Ladyen er rå på å tegne. Jeg ler høyt mange ganger, av tegningene hennes. Du burdecta deg en tur inn til henne, hvis du ikke har vært der før, herlig dame, med mange morsomme innlegg 🙂 Det var veldig koselig at du ble med Engla, med bilde, og skrev så hyggelig på bloggen din i går også <3 Ha en flott dag videre 🙂 Stooooor klem <3

    10. Gratulerer så mye til Lady August og hennes flotte bidrag!
      og vel overstått til deg 🙂
      Veldig gøy å være med og veldig gøy og følge med, så tusen takk til direktøren!
      Ha en fortreffelig aften!
      Stooor klem til deg fra Engla <3

    11. Livsrom: Det var ikke jeg som FANT vinneren 😀 Det var mange lesere som var innom og stemte i hele går 🙂 Og hun fikk mest stemer 🙂 Alle som ville kunne stemme, og en del var bare og tittet og en del la igjen kommentar og stemte 🙂 Men det er veldig hyggelig å høre at du synes jeg skriver morsomt da 🙂 Jeg blr glad av sånne tilbakemeldinger vet du 🙂 Ha en fin dag du, kos deg med plantene dine. Klem <3

    12. ladyaugust: Det er sånn jeg fikk oss inn på samme scenen i dag, hentet deg inn og limte inn, uten å måtte tegne om igjen, som jeg gjorde i starten 😀 Så er litt enklere nå 🙂 Håret er tørt og oransje, neglene detter av og huden flasser… SKikkelig BAD shape nå.. Kanskje jeg må på et spa-opphold snart 😀

    13. haha jeg kan ikke klippe og lime i paint men jeg lærer det vel en dag eller no, har ikke paint engang. Is og sjokk(is) fikser det meste. OG makeover er herlig, pleier å ha mine egne makeoverdager(les: ekstrem oppussing), bare shoppe, lakke negler og stelle seg, deilig 😀

    14. ladyaugust: Ha-ha, ja selv om jeg har lært meg å klippe og lime litt i Paint også, og kan bruke gammel scen til nytt innlegg og lime inn litt folk, så bruker jeg litt tid uansett.. Så nå framover en ukes tid, blir det bare trege saker på bloggen min 😀 Advarsel… For nå skal jeg bare late meg… Hi-hi.. Ja, jeg håper også dagen blir god, he-he, litt irritabel og lei her på jobb om dagen.. Men det tar seg nok opp med en is, og kanskje en ny kjole 😉 Jeg trenger en ekstreme makeover akkurat nå… Blæh!! Ha-ha 😀

    15. Tuuusen tuuusen takk til alle <3 og tusen takk igjen til Frodith <3 Hiv deg i horisontalen og hvil, så ikke før nå at du hadde sittet oppe til sene kvelden med å gjøre ferdig innlegget OG du skulle jo slappe av var avtalen, du hadde glatt fått sykemelding av heeele hurven til du var heeeelt frisk 😀 Klæmme og håper dagen blir goood <3

    16. kommensalisma: Jepp, herlitge tegninger 😀 morsomt med at det var så fin variasjon over bildene synes jeg 🙂 Og Ladyen ble glad som en lerke,og kommer til å feire til langt på kveld, så det var fint hun vant 🙂 Håper du får en fin dag i dag 🙂 Nå blir det sol også 🙂 Klemmeflat<3

    17. muumimamma: Ja, jeg vet at du hadde lyst på den 🙂 Får lage noen flere kanskje jeg <3 Takk for at du var med Muumimamma, du hadde et herlig bilde også <3 Ha en fin dag 🙂

    18. Lithanna: Ja, hun er en verdig vinner 🙂 Både flink til å tegne OG lager morsom vri, så man må le 😀 Ha en fin dag Lithanna, og takk for at du ble med også. Herlig bildet ditt også <3

    19. ladyaugust: Ja, jeg skal gå hjrm tidlig og slenge kroppen i horisontal, slenge kjolen på skittentøyhaugen, slenge håret bakover og slenge føttene opp! Ellers skal jeg slenge i meg et par tabletter og en is 😉 Nyt dagen i rampelyset du også fiina 🙂

    20. Jeg husker at vi sang baklengs men dusja vi i bobblevann ? Kjolen min er nemlig også våt 😉 haha hvor gøy. Håper du snaaart sitter med beina høyt og bare slapper av og nyter dagen <3 klæmmeflatere enn flatest haha vi blir pannekaker snart, nam... nå fikk jeg lyst på pannekaker til frokost :DDD Swoooooooooooosj ----------------->

    21. Fru Stussli: Ja, jeg har nå fått tørket håret og kommet meg på vei til jobb 😀 Skal feire Ladyen fra jobb 😉 Det har vært en morsom, litt på sparket utstilling, pga jeg liknet et Skrik der jeg lå i senga 😀 forrige uke. Synes det var mange fine bilder 🙂 Ha en kjempefin dag du også Bente, håper du skal gjøre noe hyggelig eller morsomt i dag. Klemmer <3 <3

    22. ladyaugust: Med SÅ koselige kunstnere, folk som stiller opp igjen og igjen, folk som kommer på besøk, legger koselige kommentarer osv, så er det verdt litt sene nattetimer innimellom 😉 Jeg blir så glad av ordene dine, at her er det nesten en tåre nå, her jeg sitter på banen.. Ha en strålende dag søs <3 Klemmeflatest <3

    23. Tante Jul: Å ja, du var innom 🙂 Jeg så deg ikke i trengselen 😀 Ja, ikke sant det var et fint og morsomt skrik 🙂 Her feires det 🙂 Ha en fin dag! 🙂 <3

    24. Min matgale verden: Ja, verdig vinner med god tolkning 🙂 morsom ler godt av mange av tegningene hennes:-D Så her feires det <3 Uff, skal du til tannlegen, ikke gøy. Lykke til, håper null hull 🙂 Jeg håper å gå hjem tidlig.. Ha en fin dag etter tannlegen 🙂 Stor klem <3

    25. Klappklapp klappklapp klappklapp.
      Hurra for Ladyen og de kule bildene hennes!!
      Og hurra for den våte galleridirektøren!!
      Vi gleder oss til neste utstilling allerede :-)))
      Ha en finfin dag både Ladyen og Frodith!

    26. Nemi Rebella: Hun må i tilfelle være litt rusa på applaus og vinnerlykke, for champagnen har jeg lagret og den er alkoholfri 😀 Ja, moro at hun vant 🙂 Hun lå et lite hestehode foran noen andre 😉 Ha en fin dag Rebellaen, og takk for innsatsen din også <3 Den vsr storslagen, og bildet er MITT 😉

    27. Jeg VANT !!!! JIPPI !! Haha hvor glaaad jeg ble nå, tuuuusen takk til alle som stemte og tuuusen takk Søs <3. DET hadde jeg ikke trodd. Du er en solstråle og en gledes-spreder kjære Frodith. Jeg er helt rørt over all tid og energi du bruker på oss bloggere OG det må jo koste en liten formue å handle inn og sende ut alle premiene. Du er sååå flink med fingrene dine og tryller frem de lekreste ting. Det var såååå mange fine bidrag at det var kjempestas å få være med på utstillinga, jeg hadde helt ærlig aldri i verden trodd jeg kunne vinne. Tuuusen takk !! Og ha en fiiiiiiin dag <3 <3 <3 klæmmeflat

    28. Hurra for Lady August! Det var det bidraget jeg… ville stemt på også, om jeg hadde tatt meg sammen, så nå ble jeg fornøyd. Det blir nok hun også! 🙂

    29. Gratulerer til en verdig vinner. God tolkning av skrik det der:) Og synes du var søt når du “sprute-ristet” på rumpa, du minnet veldig om Bonnie når hun har badet 🙂 Ha en deilig onsdag! Jeg skal til tannlegen…grøss…

    30. FELIZIDADES til den søteste Ladyen vår, med sukker på ^_^
      Vi får krysse fingrene får at hun kommer seg opp etter sjampisrusen til og motta medaljen og folkets trampeklapp 😀

    31. Helge: Kos deg på kaffeavtale 🙂 Ja, du har vært en ivrig kommenterer. Det er vi mange som setter pris på vet du 🙂 Ha en fin dag 🙂

    32. Du holdt på med det så lenge om kvelden, masse jobb, men det er mange som setter pris på slike kreative personer som deg. Det er blitt noen konkurranser nå, og det er jo blitt endel kr i porto for deg. Men det er jo en hobby. Sjøl så har jeg en kaffeavtale seinere idag,er vel snart ferdig med dagens første bloggrunde, fant ut at jeg hadde kommentert blogger i over 1 år nå hos ymse blogger. Gud veit hvor mange kommentarer jeg har skrevet, korte som lange, kanskje ikke alle like godt gjennomtenkte, men det har vært greit det. Ha en fin dag.

    33. Helge: Ja, hun tegner kjempefint 🙂 Morsomme, søte og gode tegninger 🙂 Så henne må vi feire godt 🙂 Jeg holdt på med innlegget sent i går 23.30, og hun lå noen stemmer foran de andre, og det så ut som stemmene var sluttet å komme 🙂 så jeg kunne begynne å ordne akkurat siste fin-puss og putte inn vinneren 🙂 Ha en fin dag , håper du skal gjøre noe hyggelig:-)

    34. Gratulerer til vinneren – som er flink med tegninger. Det var fortjent og en slik liten veske til premie kler hun helt sikkert. Gratulerer igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg