Hva VAR dette?… Avsløringen… ;-)

 I går la jeg ut dette bildet og lurte på hva det var…? Om noen visste..

 

 

Det kom inn mange forskjellige forslag… : Noen trodde det var en som het Hattulf, noen trodde det var Sirkus-direktør Frodith, dvs MEG på en dårlig dag…  Eller Galleridirektør Frodith som hadde krympet som en te-skje…Noen gjettet på at det var Frodith som hadde vært og lånt hatt og sko av Lady August… Eller at det var Ladyen selv… 

Alle som kjenner meg vet jo at jeg ikke KLARER å gå i høyhælte sko, så det ville jo være en umulighet at det var meg… Og hvis du har  fulgt med på de siste innleggene mine så vet du jo at jeg har et kjempestort hode, og aldri i verden om noen hatt ville bli FOR STOR, som på bildet her… ha-ha… 

 

Du trodde kanskje det var en liten kanin hatten… eller broren til han i  Adams Familiy?…. Han/ hun med bare hår….. og noen øyne i alt håret…cousin It… Her en hatt liksom, med bein og lysende øyne… Cousin Hat liksom… Men det var nok ikke det…men her skal jeg avsløre hva det egentlig var… Det var jo bare 

Lady August, som hadde gjemt seg i en kjempestor hatt… Hun er nemlig litt nervøs og spent på hvordan hele Band-Battlen/konserten som “In August” skal være med på blir.. Så hun har bestilt seg en kjempstor hatt, som hele henne har plass i.. Hatten har hun plassert på scenen på JOHN DEE, i dag allerede!!!! Og inne fra hatten bedriver hun spionasje… for å finne ut litt mer om alt som skal skje på søndag… Hun lusker på alle som går forbi, noterer seg hva de andre driver med, hvem som skal være dommere, hvor sjoko-automaten befinner seg… Sånne ting som er viktig for å klare å oppholde seg på JOHN DEE  (rett ved Rockefeller) fra kl 18——> på søndag 9. juni..

Og grunnen til at jeg offentliggjør denne snikingen og spioneringen hennes er jo at jeg må be de som leser dette om å dra ned å passe litt på henne nå søndag, 9.juni kl 18. For hun skal nemlig spille med bandet sitt ,”In August”,  i en konkurranse der. Det kalles en Band-battle 🙂 Og folk må stemme henne og bandet videre i en slags Idol-prosess.. Og JEG som jo har vært på nesten ALLE konsertene hennes, jeg er sykmeld altså…Snufs… Og hvem skal stemme  i vilden sky da?? Jeg kunne rukket hender i fleng, og hylt og skreket så man trodde det var en hel HÆR der som holdt med IN AUGUST,  hvis jeg hadde vært til stede… så hun garantert hadde kommet videre!! Men det hjelper jo ikke stort med hendene fra sofa-kroken her.. Så nå må andre være vikarer for meg i helga 😉 OK?  Dere som bor i Oslo og i nærheten…Dere vil ikke angre 🙂 Det er et flott show hun har, hun er magisk på scenen, synger som en gud, og tar seg i tillegg tid til en liten prat hvis dere gir dere til kjenne, helt garantert ;-D


(ladyen på John Dee-scenen- slik jeg ser det for meg) 

 Ellers håper jeg du skal gjøre noe hyggelig i helga?

Jeg er sofa-pute denne helgen også, for å få ryggen helt i form igjen..;-)

 

 

38 kommentarer
    1. ladyaugust: He-he 😀 ja 🙂 Nå har jeg både en is i frysern her, en STOR Lion, og litt mørk sjokolade i kjøleskapet… Synes du jeg burde ta litt…? ;-D

    2. ladyaugust: Jeg lurer nesten på om DU er bittelitt syk? Ikke NOE sjokolade? Er det en trang kjole igjen? ;-D Klemme-stakkars-deg-som-ikke-har-sjkolade-klemmen <3

    3. haha ikke jeg heller og fikk ikke en liten sjokkisbit engang, men jeg har jordbær og melon fra frokosten ennå, jommi. Ja ligg med labba høyt å bli frisk <3 Husk å ikke presse deg selv nåda i morgen! Klæmmeflatoglengesøsklæmmen <3 <3 <3

    4. ladyaugust: Jeg har ikke spist en flik sjokolade idag 😀 men bare litt is..Skal prøve å være litt flink igjen.. så spiser jordbær 😉 Jeg skal faktisk sitte på jobb i morgen. Det er reunion for mange tidligere elever, og noen andre som arrangerer. Men vi må ha det som en jobbdag, fordi vi jobber på stedet de skal bruke til treffet. Får fri en annen dag i stedet for 😉 Jeg blir så lenge jeg orker, og går så hjem. Er jo ikke i form, og har avlyst Galdhøpiggen neste helg.. Orker jo ikke det nå 😛 Men når jeg har ligget med labbene høyt et par uker til, og vært hos legen med div., så skal jeg være blid som en lerke og fargerik som en sommerfugl. Her skal det altså gå på tegnspråk en dag til 😉 Klemmepaddeflat og skullegjerneværtderpåsøndag-klemmen 😀 <3

    5. Tuusen takk til alle snillere enn den snilleste <3 <3 <3 OG riktig såååååå god bedring til alle som ikke er helt friske, labba høyt og pute og dyne på sofaen er en ganske så god plan <3 Her er det heeeelt tomt i sjokkomagen selv om den er helt full av middag. Ha ei riktig flott helg, klæmmeflarklæmmen <3

    6. Unni: Ja, du hadde skjønt det 🙂 Er du fin på håret? Jeg har ikke gjort noe med det likevel, men får lønn til uka og DA skal det skje ;-D Jeg må JOBBE i morgen.. dvs skolen vår er verter for reuninon for tidligere elever, det er et dagtid-prosjekt, og vi skal vise hvordan vi gjør NÅ om dagen, kontra det disse “tidligere” elevene gjorde før i tida.. Må være der noen timer. Så hjem å legge seg.. Søndag helt fri.. og på sofaen.. så får noen andre ta seg av Ladyen 😀 Nei, enig,jeg hadde ikke klart mer enn akkurat ca 14 dagene vi har heller 😉 Jada, Galdhøpiggen er der hele tida.. Og kanskje gjennomfører jeg sener i sommer 🙂 Ha en fin kveld med flyfiller og andre filler 😀 Klemmegodhelgogkosedeghelehelga-klemmen <3 Hi-hi 🙂

    7. PØH! Hadde jeg lest innlegget ditt, da hadde jeg visst med en gang at det var Lady August 😀 Nå er jeg hårfin og sliten, men nå sitter jeg på terrassen med beina høyt og gjør mindre enn ingenting 🙂 Flyfilla kommer hjem i kveldinga og takk for det, håper helga blir mer koselig enn slitsom, jeg har gjort ALT. På Galdhøpiggen blir det anledning til å gå en annen helg vettu, den flytter seg ikke med det første, hehe. Håper du tar et spa-opphold i stedet, det trenger du nå. Jeg trøster meg med at det kun er 10 arbeidsdager igjen før FERIE, hadde IKKE klart 11 dager skjønner du 😉 Solskinn-klemmeflat-helg <3

    8. 😀 ja det er det morsomst å få spille 😀 Haha finnmarking ja, jeg var faktisk gift med en en gang for leeeenge siden 😉 Det er altså derfor du skjønner meg såååå godt <3 klæmmerightbækk 😀

    9. Hanne: Ja, det hjelper å riste løs litt, og få ut noe gruff 🙂 I går lo jeg så tårene trillet av alle kommentarene jeg fikk inn på MITT GRUFF 😀 Det hjelper litt 🙂

    10. Hanne: Uff, ikke noe hyggelig å høre at du har en bad day 🙁 Håper du gjør noe slik at du blir i godt humør igjen, og at du ikke er i dårlig form. Ikke slutte med alt, lage fine ryer og være ute i sola, få litt påfyll fra sola om han er hos deg. Ta med kameraet og finn noen fine bilder 🙂 Og ikke sy sofaputer hvis du ikke vil! Bare kose deg i stedet for. Klemme-flat-og-lenge <3

    11. Siv: Jeg skal kose meg i sofaen, men å prøve å bli frisk som en fisk så jeg kan gå på konsert en annen gang 🙂 Så herlig med det kameraet, jeg også vil ha <3 Ha en god helg 🙂

    12. Jeg stemmer for at du snart må bli friks. Spis omega3 så det holder, garantert frisk…
      Ønsker lykke til Lady August, skulle ha vært der, men det er langt til Oslo :)) og ikke å snakke om Royal Albert Hall…
      Jeg har en bad day, skal slutte med alt… orker ikke, er luta lei meg sjøl..
      Ha en fin dag som sofapute, det skal jeg sy i dag opp til flere ;(

    13. KOSDEGKOSDEGKOSDEG!!!!!!!!
      ps Kameraet er til både bildetagning og filming, hurra! Også reiser jeg første juli, wiiiiihuuu!

    14. Miriam: Ja, jeg hadde ikke hørt om Hattulf, men kanskje en tegneserie eller barne-tv figur? 🙂 Men det var jo Lady August 🙂 Ha en fin dag Miriam <3

    15. Mitt skattkammer: Ja, best å gjøre ingenting nå om dagen 🙂 det føler jeg også 🙂 Ligge paddeflat i sofaen 😀 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer på <3

    16. ladyaugust: Ja, det viktigste er at dere får spilt og vist hvem dere er,tenker jeg også 🙂 Riktig innstilling <3 Siden jeg bor med en finnmarking, så kommer en nord-norsk-klemmeflat-klem- her også 🙂 <3

    17. Den var fin….:))
      Hva jeg skal gjøre i helgen…hmmm…minst mulig på mest mulig tid tenker jeg… funker greit nå om dagen siden jeg blir utslitt av denne migrenen jeg sliter med om dagen.
      Ha en strålede dag vennen…<3

    18. Hahahaha tenk DET du, da hadde seieren vært fiksa :D:D:D Det viktigste er å delta og DET mener jeg. De bandene som kommer utenfra har dårligere odds slik er det bare, da handler det ikke om hvem som faktisk er best, dessuten er det vel umulig å si hvem som er best for smaken er som baken …delt og heldigvis for det <3 Nå er det å lade batterier, skulle egentlig på en ny promotur på sykkelen i dag, men tror det utgår(jeg var jo ikke så snill sist) haha Klæmme-en ekte-nord-norsk-klæm haha og den er flat den <3 <3 <3

    19. ladyaugust: Hei Søs, ja, her skal vi sende folk på konsert!! 😀 OG som de ser er Bente veldig FOR at vi kan forhåndsstemme, slik at alle vi som ikke kan komme, likevel for deg til finalen og vel så det <3 Vi stemmer for å forhåndsstemme!! Kan du formidle det inne fra hatten der 😀 ?? Håper helgen og øving og kostyme-prøving etc og alt går som det skal, klemmeflatereennflatest <3<3

    20. Fru Stussli: Ja, burde være mulig å forhåndsstemme, helt enig 🙂 Jeg stemmer også for det 😀 Og jeg stemmer for at ryggen skal bli bedre, at repetisjoner skal slutte for skolebarn, OG at jeg skal få litt ekstra behandling når det gjelder Hemmeligeter. Den stemmer jeg en ekstra stemme for 😀 Jeg er VEEEELDIG nysgjerrig!! 😀 Selv om jeg ikke er jobb-sykemeld… jeg er bare stå-på-konsert-i-6-timer-sykemeldt 🙁 Men hemmeligheter fortjener jeg å vite uansett, ikke sant 😀 ? Jeg stemmer også for masse klemmer, og sender herved over mange til verden beste Bente, og verdens beste Emma <3<3<3<3

    21. Helge: Nei, det var IKKE meg under hatten 😀 Det var henne, Lady August, som gjemte seg, hi-hi, les en gang til 🙂 Ha en fin dag du også, i dag blir det sol 🙂

    22. Skal alikevel til Oslo på søndag så det er mulig jeg tar en tur innom. Det var deg under hatten ja, tenkte meg det. Tippa feil igår men det gjør intet. Ha en fin dag.

    23. Burde være mulig å forhåndsstemme! Så kunne vi sende bloggeverden-stemmer som fikk henne til finalen på et blunk! Jeg stemmer for forhåndsstemming 🙂
      God bedring til frodithryggen. Jeg stemmer faktisk for at den blir bra i en fei, mens jeg er i gang med stemmingen her! Emma sier hun stemmer hun også. Hun stemmer for at repetisjon er teit og at sommerferien kan starte nå slik at vi kan reise til Hellas.
      Fru Stussli skal på hemmelig møte i dag.. Mulig jeg kan viske hva det handler om i frodithøre når jeg kommer hjem. Bare fordi hun er syk og da kan vi ha litt slakke på sånn hemmelig-greie… Det stemmer jeg i alle fall for.
      Store klemmer sendes til frodith!
      Jeg stemmer forresten for mer klemming og det gjør Emma-kose-jente også.

    24. åååååååååå Tuuuusen takk 😀 Jeg gleeeder meg masse! Vi vinner nok ikke for det er maaange Osloband med og de har jo en hel haug med slekt og venner, men GØY det blir det 😀 Men til alle i umiddelbarnærhet: KOM! Synger som en Gud ?! “bløsh” Oi faren til ene gitaristen formulerte det noget anderledes måte mer som ” hu høres ut som ei katte man drar i halen” eller no slikt haha Jeg lo så jeg nesten tissa på meg fliiiir. På interju med en musikkgreie fikk bandet spørsmål om hva den morsomste komentaren var på konsertene våre og guttene svarte at det var fra de på første rad da skjørtet til Lady August sklei opp under et show og de på første rad kunne se rett opp i Russeren haha hvor morsomme de kan være 😉 Gøy skal det bli, vi gleeeeder oss og tuusen takk kjære søs <3 <3 <3 klæmmeflat

    25. Flaggermusvinger: Ja, jeg vet mange er for langt unna,men håper det kommer noen og ser henne av Oslo-boerene :-)Jeg håper ryggen er snart fin jeg også.. Det er litt spesiell problematikk, men går over litt når stresset gir seg 🙂 Ha en fin dag du også, håper du skal gjøre noe hyggelig 🙂 Klem <3

    26. Min matgale verden: Ja, håper de vinner 🙂 Og jeg får ikke sett/hørt. Skulle vært tv-overført!! 😀 men håper noen andre går da .) og stemmer for meg 🙂 Ha en fin dag Kjersti 🙂 I dag klatrer jeg ut og går på jobb… men så tilbake på sofaen i kveld.. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg