Bader i sjokolade…

Som en liten oppvarming til Spa-oppholdet jeg skal på i helgen, og som litt tull med fru Stussli, ble vi enige om at et bad i sjokolade, mørk sjokolade selvfølgelig, at DET hadde vært noe. OG jeg lovet henne at på bloggen kunne vi alltids få det til, hi-hi… Man kan gjøre ALT på blogg.

Og jeg ba henne passe seg for paparazzier i buskene… Men de er hun ikke redd, og har med snorkel og dykkermaske, og hopper gjerne uti til ære for fotografene… Ha-ha, så her kommer det bildet paparazziene knipset av oss her i sjokoladebadet i dalen, nå i kveld 😉 

 Sånn, Bente, det var vel kjapt ordnet 😉 ?

38 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Aner ikke om det naturlig hører med 😀 Jeg kan lite om sånt 😀 Men finner du det, er det lett å begynne å kose seg. Jeg var litt mer trælete i starten,men vet nå hvordan jeg kan bruk litt letter løsninger osv. Man finner ut ettrhvert 🙂 Prøv deg fram 🙂 Veldig moro 🙂

    2. Min matgale verden: Armene kan bade så lenge de vil 😀 VI tar et nytt bad rett før innspillingen din 😀 Dette ble bråbestemt her i går kveld, så det var få som visste 😉 Hi-hi. Bare å fylle opp på nytt igjen 😀

    3. Åh! Her har dere badet i sjokolade og blitt SÅ stramme i huden, mens jeg var på personalmøte!! Hrmpfh! Neste gang er jeg med! Helt klart! Kan jeg bade armene litt ekstra lenge;) ?

    4. Et sjokoladebad – det høres godt ut. Når man kommer ut er hele huden mørk som en sjokolade, så det er best og dusje før noen ser det. Går ut ifra at det er med sjokoladebobler?

    5. Mariann Sæther Tokle: Har du paint på maskinen? Det er jo ikke stort å lære seg en gang. det er jo forskjellige “blyanter” etc. Moro å lage egne bilder 🙂

    6. Unni: *stryker-sjokolade-hånd-over-kinnet*, ikke være lei deg Una. Her får du en stor sjokofisk som plaster på såret… Værsågod. Og gode mørke-sjoko-drømmer 🙂 SJokoklem<3 Natta 😉

    7. Fru Stussli: Nei, her er det skikkelig bra 😀 OG det fine er at det fylles opp hele tiden 😉 Blir nok brunt og fint i sengetøyet nå, he-he..

    8. Hvorfor hang dere ikke opp lapp på tavla i blokka? Nå er jeg furten, men det går fort over 😀 Jeg går og legger meg i kurven og drømmer-søte-mørke-sjokoladedrømmer 😀 Natta folkens 😉

    9. Engla: Her slurper vi i oss alle mann, Lady August har tatt mageplask, og driver for det meste UNDER overflaten….. Og vi VET hva hun driver med… slurper i seg… MEn det gjør ingenting… det fylles nemlig opp hele tiden 😀 Bare hiv deg uti 😉

    10. ladyaugust: Ja, ikke sant 😀 Så du det Ewymarie skrev? I kommentaren? Det finnes et sted hvor det er på EKTE også, men sjoko i ansiktet hvertfall 😀 Og hun bor i Belgia, og et STED heter Spa, og der begynte ALT 😉

    11. ladyaugust: Ja, jeg ventet bare på deg 😀 Det skjedde veldig fort her, etter litt røring på det forrige innlegget mitt, jeg og fru Stussli fjasset i vei, og jeg bråtegnet i vei, gjorde om det gamle bassenget VÅRT fra i vinter, fylte på litt sjoko, og la inn fru Stussli, med maske og alt 🙂 Tenkte hun ikke trodde jeg rakk det, eller ville gjøre det. Og HUN gjorde i all hast om på profil-bilde før hun gikk hit, så nå er hun der inne på profilbilde med snorkel og dykkermaske, herlig 😀 Bra du kom også, jeg lurte nemlig litt på hvem den STORE fisken var 😉 Og det var slett ingen fisk… men deg!! 😀 Slafs…. slurpe.. Dette var sakene sine en tirsdag kveld 😉

    12. Joda så klart det finnes. Fjas kan fort bli til noe fornuftig og kjekk opplevelse med en slik behandling 🙂
      Ja må nok ta en tur dit så jeg kan si jeg har vært på SPA i Spa 🙂

    13. Kooooooooooommer, sjokkobad og så sa du ingenting????? Swoooooooooooooosj ———————————————————————————————————> plask

    14. ewymarie: Herlig, det finnes virkelig sjolkolade-spa altså? 😀 Vi drev mest og fjaset her, på forrigeinnlegget mitt, og så brålaget jeg dette med sjokoladebadet 😀 og så finnes det virkelig !! Det hadde vært noe det, selv om det BARE hadde vært i ansiktet… er jo bare slikke seg litt rundt munnen <3 Og du bor altså rett i nærheten av selveste SPA 🙂 Herlig 🙂

    15. Fru Stussli: Jepp, og når jeg holde på å drukne her… så gjør det liksom ingenting… Nam-nam… slafs… slurp.. Jepp, dette skal anbefales <3

    16. Har hørt om SPA behandlinger med sjokolade penslet på ansiktet 🙂
      Vi vurderer tur til stedet SPA som er her i Belgia. Det er den byen de først begynte med Spa behandlinger. Var ikke klar over det før vi flyttet hit. Så man kan lære historie av velvære 🙂

    17. Fru Stussli: Ja, det er fisk, og ikke bare EN som svømmer rundt nedi her 😀 Ja, jeg var i gang med å tegne de andre som kom nede ved blokkene der, men de får komme seg hit på egenhånd 😀 det ble for mye arteid. At hudenl strammer seg ja 😀 Blir så stram atte… kanskje litt FOR stram! Hi-hi. Badebassenget sto klart allerede 😀 jeg bare fylte oppi sjokolade, og ei dame med snorkel som du kanskje drar kjensel på 😉

    18. Veldig kjapt og tøft!
      Nyyyydelig!! Syntes jeg kjente en sjokoladefisk svømme forbi 😀 Dette burde vi gjøre ofte og invitere resten av “blokka”. Sjokobade er det nyeste innen spa. Jeg kan føle huden stramme seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg