Den rare dagen…..

I dag er for meg en litt ekkel og litt rar dag… uten at jeg gidder  å gå noe nærmere inn på det egentlig.. Men humøret er merkelig og jeg har ting å grue meg til.. Og derfor vil jeg lage en litt GAL dag av det 😛 Jeg har snakket om at jeg er med i et Sirkus av og til… he-he… det er Sirkus Frodith jeg da snakker om.. Og det er når man føler seg helt på trynet, uten egentlig helt har MENT det… Men her kommer et virkelig Sirkus.. Og her har jeg vel forsåvidt gått inn for det, med liv og lyst.. Men resultatet er litt det samme, en helsikes mye rart 😉 Her kommer det en del bilder av den litt rare og gale Frodith, som ikke alle er lke “flatterende”.. 

;-
Masse bilder av “frogging i Bergen” i høst… Du har kanskje ikke hørt om FROGGING? Hva med PLANKING da? Å ligge som en planke rundt omkring på bildene sine… Vel, vi innførte “frogging”, altså sitte som en frosk rundt omkring.. 😉


Jeg og søsteren min frogger på en benk…


Frogging i butikken… 😉

 Og så litt annet rart….


Fiiine speilet…


Strekk og tøy på vond rygg i Gøteborg 😉

 


Prinsessemateriale….?  I Skottland…

 


Jeg har jo sagt jeg har lang hals 😀 ha-ha…

 


Flerhodet troll…

 

og til sist: søtnosen 😉 Dette bildet sendte jeg til grimase-konkurranse hos Cassandraen.. Men det ser ikke ut til at det ble noe av, så jeg tillater meg å publisere det HER 😀 Søta liksom..

For at dere skal sove litt bedre til natta, avslutter jeg med et litt VANLIG et 😉

 

Ha en GAL dag! 😉

42 kommentarer
    1. Ugleloftet: Ja, ikke sant? Jeg hadde froggekonkurranse også,etterpå, altså fotoer, men jeg kjente så få her inne da, i oktober…, så det var bare 4 med den gangen. Men moro likevel 🙂

    2. Hvis du klikker på reiseskildringene mine (du finner dem under headingen) og kikker på innlegget fra Edinburgh kan du få se det. Det er kjempestilig!

    3. Unni: Ja, til helgen ska det ti-koses masse 😀 Jeg har også en kjempeinteressant jobb, og storkoser meg nesten HELE året 😀 men jeg er som deg, nå er jeg sliten og vil ha fri 😛 Og det HAR jeg snart også 😉 Nå skal jeg gå løs på litt sjokolade også 😀 Sjokoklem fra sårhalset Frodith<3 <3<3

    4. Gode nyheter mottas med STOR takk 😀 Dagen min har vært som vanlig, opp tidlig og på jobb. Synes egentlig jeg har en interessant jobb, men når det nærmer seg ferie er den SÅ kjedelig 🙁 Nå er det ikke mange dagene til du skal NIKOSE deg på Norefjell 😀 Når en av ungene var mindre kom det et spørsmål: “Når vi koser oss mer enn NIKOSER, TIKOSER vi oss da eller?” Nå skal du bare slappe av å spise enda mer is hvis du vil, men ikke bli kvalm, hehehe. Tikoseonsdagskveld med klemmeflatestklem, jeg skal ikke komme borti svanehalsen din 😀

    5. Siv: Hi-hi, ja man må være litt gal 😀 spesielt når dagen er litt rar 😀 Men nå begynner den å normalisere seg faktisk 😀 Hvis du titter innom ijgen, se på kveldsinnlegget fra igår, da badet vi i sjokolade her inne 😀

    6. Livsrom: Det er bra, det var nemlig litt langt inne hos meg i dag,men da er det lurt å finne på noe å le av 😀 Glad det fikk fram ditt også 🙂 Nå er verden god, og jeg skal snart spise middag 🙂 Klem <3

    7. Unni: Jeg har spist så mye is i dag atte, faktisk nesten bare is :-D| for etter så mye stikking og klemming på svanen min var det jammen best med bare is 😀 Men det så bra ut sa damen 🙂 Jeg merket du var der, det hjalp 🙂 Hvordan har din dag vært da? 🙂 Klemmehardtoglenge <3

    8. Håper du har kommet gjennom denne gruedagen med is til dessert 😀 Jeg har tenkt på deg og holdt deg i hånda hele veien, håper det var litt trøst. Godklemmeflatestejegkan Una <3

    9. muumimamma: Jepp, Camera Obscura 😀 Det var veldig moro der, jeg og samboeren koste oss veldig 😀 Og fikk noen herlige bilder. Av han også 😀

    10. Blunck: Takkk for det, den blir litt rar, og lit GAL 😀 men den normaliserer seg nok litt utover dagen 😀 Jepp, frogging gjorde susen over bildene i Bergen i høst 😀 ELlers er det jo veldig mye lekre bilder av andre slag også 😀 Ha en fin eller gal dag du også, om du vil <3

    11. Uff nå er det blitt lite tid til egen blogging, og ingen tid til å lese din og andres blogg :-/ men det positive er at jeg får mer å lese, for mange dager tilbake i tid .-) synes frogging var en flott ny trend jeg! Men tørr ikke prøve, er redd jeg ikke vil komme meg opp i stående stilling igjen. Men galskapen har jeg visst inne… den er der konstant..på godt og vondt 😉 ha en flott og småsprø el hel eller halvgal videre kjære Frodith .-)

    12. ladyaugust: Ja, frogging er saken sin 😀 Likte du det nestnederste bidle eller? Søtnosen 😀 hæ-hæ 😀 Klemmevarmtoglenge tilbake <3<3 og takk <3

    13. cynaracardunculus: Ja, vi kan opptre sammen, du er velkommen til å bidra 😀 Blir litt kjedelig med enmannsshow 😀 Det ordner seg antagelig utover dagen 🙂 Jeg kommer en tur på bakrommet 🙂

    14. Hahaha,jepp du tilhører deff på et sirkus -å jeg ville kommet på hvert eneste show..kanskje til og med ha noe å bidra med selv ;))
      Håper det ordner seg på et vis det som tynger <3

    15. Tante Jul: Jepp, jeg håper det blir en bra dag, litt sånn utpå ettermiddagen 😀 Ha en fin dag du også, eller en litt GAL en om du vil 😉

    16. Lisbeth Pedersen: Jepp 🙂 Startet i august jeg 🙂 Og skjønte lite av dette med bloggvenner og sånt før det var gått en stund, og noen fant MEG 😀 Da skjønte jeg hvordan det foregikk 😀 Vi bør ha en skikkelig fest vi da 😀 På ett-årsdagen 😀

    17. Sånn er det 🙂 Trodde du hadde blogget i mange år jeg, men ser nå at du er like ny på blogging som jeg 🙂 Hehe noen feirer både 5 og 10 års jubileum som bloggere, jeg og du kan snart feire ett år som bloggere 🙂
      Klem

    18. Lisbeth Pedersen: Jeg kjenter dere ikke da skjønner du,ikke på det tidspunktet,var i september.. Kjente ikke Kjersti en gang.. og hun har jeg jo kjent LEEENGE 😀 Ja,man kan se skikkelig GAL ut innimellom 😉 Passer i dag 😉 Ha en fin dag du også 🙂 klem <3

    19. Hm så du vært på “frogging” i Bergen, og uten å kontakte oss andre bergensere som ville “frogge” med deg 🙂
      Haha artige bilder, og en flott avsluttende bilde av flotte Frodth 🙂
      Ha en superflott dag. Klem

    20. ewymarie: JA, håper dagen blir herlig etterhvert 😀 Jeg skal jobbe på for at den skal gå ganske greit i havn litt sånn etterhvert 🙂

    21. Helge: Så herlig at du har fått jobb Helge, GRATULERER!! Håper det er noe du vil like og trives med 🙂 Det var skikkelig koselig å høre hvertfall 🙂 Ja, plutselig skjer det 🙂 Ja, da får du bare vaske og gjøre klart alt i huset,så det bare er og jobbe uten tanke på SÅNT 🙂 Ha en fin dag 🙂

    22. Søteste frosken jeg har sett ^_^
      Jeg lo meg nesten ihjæl da jeg så det prinsessbildet… for det er jo slik de ser ut, prinsessene i Scotland xD
      Håper dagen din blir akkurat så vill og gal som du tillater den og bli 😉
      Klæmma <3

    23. Uka har vært litt rar for min del. På mandag var jeg til hjelp hos min tante på Tranby med klipping av gress. I går gjorde jeg det samme hos mine foreldre, da jeg var ferdig med det fikk jeg en sms om at jeg kunne starte på jobb til torsdag. Så i morgen er det jobbing for meg igjen, så nå er det farvel til nav for laaaaaang tid fremover. Så det er fort ting kan skje. Så nå har jeg alt vaska opp, så blir det vask av bad og gang. Ellers blir det avslapping med ymse ting. Artig med Frogging, kanskje inspirert av Kermit fra The Muppet Show. Ha en fin dag.

    24. Fru Stussli: Takk 🙂 En GAL morgenklem er det jeg trenger 😀 he-he Jeg sitter her og lader opp til en rar dag 😉 Skvise-klem tilbake <3

    25. Min matgale verden: Ja, vi drev med frogging i Bergen 😀 Det passet så bra 😉 Jeg hadde jo til og med en frogge-konkurranse etterpå. Bare 4 som deltok 😉 Men da kjente jeg gasnke få her inne. Dagen i morgen blir nok bedre 🙂 klemmflat <3

    26. Puh! Godt du smilte på det siste bilde. Så du har gjort “frogging” i Bergen du altså….kult! Smart å lage en gal dag når men er litt utafor og kvir seg til ting. Skal jeg tenke på neste gang…:) Håper du får en litt bra dag likevel. Og at dagen i morgen blir enda bedre:) Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg