Aaaaahh, et nytt menneske… ;-)

Ja, det er meg det, he-he.. Ble omformet i går… Først en liten gåtur, en times tid.  Vi hadde et par timer i bilen før vi var framme. Jeg fikk litt sjokk på fredag kveld faktisk da hotellet ringte og lurte på hvor vi ble av? Og jeg var jo SIKKER på jeg bestilte lørdag-søndag… De var hvertfall gulle-gode, for vi fikk booket om til lørdag til søndag..Jeg hadde gjort feil, men det var greit for dem :-)Så framme kl 12 lørdag ble vi godt mottatt

Herlig natur på Norefjell 

Og deilig i sola

Etter en god gåtur bestilte vi aromaterapi til kvelden. Litt boblebad, og kos i varme bassenger først.

Jeg må si jeg var veldig spent på aromaterapi, har aldri gjort det før.. men ååååå det var godt 🙂 Og vi trengte det så veldig begge to. Jeg klarte å slappe HELT av 🙂 Og musklene ble helt møre 😀

Tre retters middag og rett i seng, og syrran har blitt feiret litt i helga. I dag skal vi ta en gåtur på 5 km 🙂 i sola <3

Har du en fin plan for dagen? 🙂

40 kommentarer
    1. Anonym: Skjønner det er Mimmimor som svarer 😀 Uff, ja det er ikke morsomt da, men heldigvis forståelse, for man gjør jo ikke sånt med vilje 🙂

    2. Flaggermusvinger: Aromaterapi var som en time hos fysio, bare nesten enda mer avslappende, med oljer og sånn som lukter godt. Bare 25 minutter massasje, og jeg er helt ny i dag 🙂 helt ny energi og myke muskler og ledd 🙂 Deilig 🙂 Prøv det 🙂

    3. Å det hørtes deilig ut! Kjente nesten at jeg slappet av bare av tanken på å synke ned i det badet. Aromaterapi har jeg aldri prøvd, så der stoppet fantasien min opp, men boblebad, ja! 🙂 Digg!

    4. Lisbeth Pedersen: Ja, deilig med sånne helger som er påfyll. Jeg hadde en herlig dag i dag også med noen overraskelser, som kommer i morgen på bloggen 🙂 Det føles som jeg har masse energi til siste uka i jobb før ferien 🙂 Kroppen er så fin og avslappet. Så veldig gøy med sønnen din da,videregående neste 🙂 Ha en god natt. Klem <3

    5. Å så herlig 🙂 ja du har virkelig kost deg. Og det har jeg også i helgen.
      Så nå er vi klar for å ta fatt på hverdagen. Og i neste uke er min yngste sønn ferdig med 10. Klasse, de vokser fort.
      Hane fortsatt fin kveld, eller blir vel snart natta. Klem

    6. mimmimor: Måtte du betale ekstra da? Jeg var veldig redd jeg måtte det… men det måtte vi ikke 😀 selv om det var klart at det var JEG som hadde gjort feilien.. Nei, suiter er ikke å grine av 😉

    7. Det skjønner jeg. Selv er jeg ikke bortskjemt med at hotellene ringer og etterspør når jeg feiler… En gang ringte jeg et rica-hotell i Oslo for å si at jeg kom litt sent, men skulle ha rommet. Viste seg at jeg hadde bestilt – og ikke benyttet – rommet til en uke tidligere… men de fikk skviset meg inn og måtte “dessverre” oppgradere til mini-suite. Var ikke så veldig lei meg, jeg 🙂

    8. mimmimor: He-he, ja jeg var helt bortreist altså, ikke vant med å besteille så mye, og var HELT sikker på at lørdag var den 14. juni. Skvatt skikkelig da de ringte meg 😀

    9. Unni: Åja 😀 Det gikk visst litt fort her ja 😀 Jeg skjønte det skulle skje fort, og at dere måtte på hytta først, fikk bare ikke med NÅR 😀 Ja, dere skal nok kose dere der hele juli vil jeg tro 🙂 ikke som i Norge 😉 Det er dere vel unt å kose rumpa av dere der 🙂 Jeg reiser jo også i juli, men borte bare liten uke jeg da.. Og blir nok en del i Norge og oslo faktisk… Elller i området rundt 🙂 Kommer til å savne ditt blide besøk her vettu <3 Klemmeflatsomenpannekake <3

    10. Hehe, skjønner at du er avslappa og har mange å svare 😀 Hvis du leser kommentaren min, da får du svar på nesten alt 😀 Neste helg på hytta, så til Spania uka etter, vet ikke akkurat hvilken dag flyfilla har ordna flybilletter, han er ute og flyr nå, hehe. Jeg har ikke noen rettsmøter på gang hele juli og ungene har jo fri, så vi kommer nok ikke tilbake før det heter ‘In August’, hehe, den var god 🙂 Vi har ikke nettilgang i barndomshjemmet mitt, men brødrene mine har det meste vettu, jeg kan snylte på dem 😉 Nå må du ikke smelte, pakker med smør kan gjøre det vettu 😀 Vi snakkes om en stund med mange klemmeflatest i mellomtida <3 <3 <3

    11. cynaracardunculus: Det var sååååå deilig. Jeg har aldri tatt noen form for sånn massasje, bare fysio liksom… men dette var DEIIIIIILIG 😀 og jeg er helt MYK i dag, og energien er på vei opp 🙂 Stor klem fra ny Frodith

    12. ladyaugust: Ja, dette var sakene sine søs .-) Det eneste vi manglet var sjoko-basseng, ellers var det så deilig 🙂 Jeg føler meg som en pakkke med smør etter aromaterapi og tur og skravlings. Alle stress-skulder-knuter, bortevekk i en sekk… herlig. Jeg må igjen en gang senere. Og i dag gjorde vi noe gøy, og koselig, kommer bilder i morgen 🙂 Nå er jeg akkurat kommet hjem. Klemmesøsklemmenflatereennflatest <3

    13. Unni: Ja, nå har jeg kost vettet av meg, er helt myk som en pakke smør i kroppen og alt slitsomt er rent vekk 😀 og jeg har fire dager til ferie jeg også 🙂 og 14 dager til Kroatia sånn ca. Drar du til Spania til helga? Hvor lenge borte? 🙂 Klemmeflatest til fine Una som må være på nett 😀 <3 Må ja 😉

    14. Nemi Rebella: Ja, vi har kost oss så veldig 🙂 Gjorde noe annet kos i dag også, som jeg legger ut litt bilder på i morgen tenker jeg… Mimre-innslag i det .-D Dettte døgnet har vært helt fantastisk 🙂

    15. Ahhhhh det ser jo helt herlig ut 😀 Koooos deg masse. Utebobblebad og greier, her har jeg stampen min som jeg planlegger å ta med ut til et forfriskende bad og varmer jeg litt på ertersuppa kan det jo hende det blir litt bobbler her også :DDD Klæmmeflat <3

    16. Kan DU virkelig bli nyere og finere menneske enn det du er 😀 Den turen er ikke bortkasta skjønner jeg 🙂 Vi skal på sykkeltur nå, været ser litt truende ut, men samma det, vi tråkker til 😀 Ha god tur og benytt de siste timene på Norefjell til ALT du vil, hehe. Nå har jeg 4 arbeidsdager igjen før ferie, og litt av hvert å ordne, vi drar på hytta først, et vennepar skal låne den mens vi er i Spania. Må sjekke at alt er strøkent vettu 😀 Hvis det blir stille fra meg fra nå, så vet du at jeg er i full galopp, uten PC 😉 God-ferie-og-sommerklemmeflatest where ever you go 😀 Una <3

    17. Helge: Det er bare helt herlig, skal nok gjøre dette en gang igjen 🙂 Kos deg på sykkeltur. Tøft at du har vært ute og gått allerede 🙂 Ha en fin dag 🙂

    18. Åh, det der så herlig ut! 😀 Hadde ikke sagt nei til det nei! Men jeg må heller på en stressende åtte timers vakt i kveld og bruke beina mine litt. 😛 Fri i morgen da, og da skal jeg ha litt spa behandling her hjemme i stede^^ Kos deg!

    19. Det så deilig og herlig ut. Flott på Norefjell med sikkert mye god mat og senger.Sikkert deilig og komme vekk fra Oslogryta og til stillheten på fjellet. Har alt gått en tur på nesten 4 km, en snartur i skogen, det regnet i natt så bakken utenfor skogsveien er våt. Ellers skal jeg lese noen aviser jeg ikke har lest, ta en sykkeltur og ta det med ro. Når jeg ser på bilde er det kjipt at man ikke kan hoppe inn i bilde og nyte naturen på Norfjell. Ha en flott dag – regner med at det kommer flere bilder senere. Nyt hvert minutt av dagen.

    20. Det så ikke feil ut!! Så deilig å få koble helt ut og bare nyte livet litt. Kos deg videre på tur 🙂 Her øser regnet ned, men håper på en liten tur med min knalltøffe nye sykkel…og så kommer jeg vel ikke unna å lese litt til min eksamen onsdag 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg