Hvor er det hen da…?

Nå om dagen har jeg det litt sånn at ting bare forsvinner… det blir bortevekk… uten at jeg aner hvor ting tar veien…. I begynnelsen har jeg stygge tanker, om at det er samboeren som ikke vet hvor ting skal være… at han har funnet noen nye steder som han synes ting skal være… Og DET kan han jo ikke bare gjøre sånn PLUTSELIG.. så da er jeg litt uglete, og skuler litt hans vei, mens jeg  leter som en gal på kjøkkenet etter saksen…. Eller underlagene til å sette kjeler på… Jeg romsterer HARDT og iltert, HELT sikker på at det er HAN som er synderen… Så spør jeg høyt og tydelig, for jeg vet jo etter lang tid som samboer og med noe manne-erfaring at mange MENN  skjønner ikke hint, men trenger tydelig tale… det er liksom noe av forskjellene på oss…

Det er ikke han som har rotet bort… og når han sier det sånn.. så ER det ikke han.. Og jeg må gå i meg selv… For gryteunderlag og sakser kan da vitterlig ikke forlate huset på egenhånd…? Ofte må jeg tenke gjennom de siste dagers aktiviteter, og tenke på HVOR hodet mitt har vært… for å finne tilbake til tingene… Vel,gryteunderlaget viste seg å være havnet i fryseren…. når jeg hentet noe annet, med hodet under armen…… Men saksen er fremdeles et mysterium..

 

 

. Noen forslag til hvor den kan ha tatt veien…?? 😉

 

30 kommentarer
    1. Miriam: De ligger nemlig veldig ofte OPPE på frysern, pga vi setter mat og sånt oppå der, når vi tar til oss mat… Har ikke så mye plass… Så av og til må jeg ned i frysern for å ta opp noe, tar tak i gryteunderlaget, og skal titte ned i frysern, og vips har jeg lagt fra meg de nedi der… 😛

    2. Miriam: Hi-hi, får kjøpe meg en ny, er jo billig egentlig, men er mer at jeg føler meg så himla rotete 😀 Det er rotete hos oss altså, men jeg pleier å være ryddig i hodet.. Men når DET svikter også liksom 😀 Da får man kjøpe nytt 🙂

    3. Hahahahah !!!!!! 😀 😀 Elska den illustrasjonen din 😀 😀
      Eg har samme problemet sjølv her i huset….;) Du får ringe eit synsk medium å spørre…kanske den er på danskebåten ein tur 😉 😉

    4. Ha ah aha ha ! I frysen? 😉
      Men alle vet at menn er eksperter i roting, og kvinner guruer på å finne tin ( ivertfall her i hjemmet)
      Gå på butikken å kjøp en nye en for en tier 😉

    5. Hmmmm ikke snilt av saksa di å bare forsvinne sånn da 🙁 Må jo skjønne at du blir båder redd og bekymret. Du får lage wanted plakater å sette opp på hver telefon stolpe bortover, og utlove en skikkelig dusør, så skal du nok se at han blir funnet. Mulig du og må skifte styrke på brillene dine ??? hi hi 🙂 Pass godt på det du eier og har til vi skrives igjen 🙂

    6. Fotballmammaen: Ja, det skjønner jeg godt 🙁 Vi var veldig heldige, og jeg føler meg så mye og fin ENNÅ 🙂 Du burde prøve igjen 🙂

    7. Min matgale verden: HEH.. ja det skulle ikke forundre meg.. Om den drev og røra rundt nede ved elva… Og for alt jeg vet så er det noe ondsdap i den også… Så den driver kanskje med haleklipping 😀 Ha en fin dag,med eller uten saks 😉 Klem<3

    8. Anonym: Ja, akkurat den saksen… må jeg si jeg tviler på… pga den har vært borte en liten stund.. Og jeg har virkelig lett MYE… tror jeg må ha kastet den uten å vite det… 😉 God morgen får JEG si da… hvem du nå enn var… 🙂

    9. De der saksene er noen luringer. Stikker ALLTID av!! Han er sikkert på byen, vaser rundt nede ved akerselva og klipper halen av rottene….Æsj! Hvor kom det ifra. Unnskyld! Det var litt makabert på morgenkvisten….Egentlig skulle jeg bare inn og kopiere adressen din til en link. Og før man vet ordet av det sitter jeg her og fabler om sakser og rotter. Jeg har ikke noe imot rotter jeg! Stakkars. Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Trekker alt tilbake og starter på nytt. God morgen! Jeg aner ikke hvor saksen er jeg!!

    10. Hahahaha… Det der er bare såååå meg. Har egentlig kontroll på meste helt til noen finner ut at de skal “låne” eller rydde litt. Det jeg roter mest med er bilnøkler og lommebok. Hvis jeg ikke legger dem på sitt faste sted med en gang jeg kommer inn døren, kan jeg bruke en evighet på å finne det.
      Den kommer nok til rette…når du leter etter noe annet 😉
      God natt til deg 🙂

    11. Fru Stussli: Hekle-guri sitter i sofaen, og noe BAK her går ikke an 😀 Jeg må i gang i dypet på frysern eller lenger inn i skapene tror jeg 😀 Nattaklem<3

    12. Næmmen stakk saksa? Tja, da tipper jeg at du tok den med deg da du skulle hekle og vips så havnet den bak stolen på ditt faste heklested…
      Lykke til med saksejakten :-
      Nattaklem

    13. Engla: Hvis den skulle dukke opp skal jeg faktisk si i fra 😀 For nå har jeg nærmest avskrevet den, og vurderer å ta inn en “slektning” 😉 Men tror og håper fremdeles at den skal duke opp igjen i frysern eller et annet rart sted 😉

    14. Kjenner meg igjen her gitt 🙂
      Pleier å si at jeg har system i rotet, men noen ganger er det ting som har gått seg bort 🙂
      Får håpe saksa lister seg tilbake i din synsvidde snart da 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt <3
      Klem fra Engla

    15. Lisbeth Pedersen: I fryseboksen har jeg faktisk ikke sett etter saksen… kanskje den er der… 😀
      Ellers har jeg vært gjennom ALT på kjøkkenet.. Men er redd jeg har kastet den liksom… 😮 Tannkremen var HARD da? 😉 Klem <3

    16. Hahaha 🙂 godt det ikke er bare meg 🙂 Var og handlet, satt varene på plass og la brødene i fryseren. Hmm hvor er tannkremen jeg kjøpte. Jo den fant jeg igjen noen dager senere, i fryseboksen.
      Klem

    17. Siv: De lommebokgreiene PLEIER jeg holde styr på 😀 Men tingi huset… Hmf…De få gangene jeg tuller rmed kort-greiene, at det forsvinner… DA får jeg panikk 😀

    18. ewymarie: Jeg har vært litt ekstrem i det siste 😀 Ofte kommer jo ting til rette igjen, hvis man tenker etter, går gjennom hele dagens gjøremål og nøster opp litt… 😀 Men saksen… den må være gått ut… for den er ikke kommet igjen.. Ikke i frysertn en gang den 😀

    19. Noe har du i alle fall forstått. At menn ikke tar hint, at de trenger alt i klartekst. Det har ikke gått inn i skallen min ennå etter snart 33 års ekteskap. Jeg driver fortsatt med tåkeprat som ikke når frem:/
      Har du sett i vaskemaskinen, forresten???? (uff, var jeg ekkel nå?) Tenkte bare siden gryteunderlaget var i fryseren……..

    20. hhahaha, jeg roter også bort ting på helt sære plasser. Kortmappa mi med sertifikat og bankkort og greier, den havna nederst i skittentøyskurven…. Jepp!

    21. ladyaugust: Jeg driver fremdeles og skuler litt mot venstre her i stua… 😀 ha-ha.. Neida.. Men jeg har virkelig vært overalt og lett… jeg lurer på om jeg har KASTET den… rett og slett.. Når hodet er litt under armen… da kan alt skje.. 😀 Ha en god natt du også .-) Når vi kommer så langt 😉 Jeg skal rangle litt i dag.. pga sent på jobben i morgen 🙂 Klemmesøsklemmen <3

    22. haha slik har jeg også det, men jeg kjøper en 3-pack med sakser HVER gang jeg er på slike butikker som har det, så jeg må tilsammen kjøpt flere hundre sakser, men finner jeg en når jeg trenger den? Nei ! Den som lurer unna saksene har et eiøst oppevarings-problem snart ! 😉 Ha ei riktig så good natt søs <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg