Forandring fryder…

I dag er det ferie for alle pengene… Jeg skal ha fri noen uker, og må feire det litt med å slippe meg litt løs… Så hva er vel bedre enn å starte med en frisørtime? Jeg har vurdert forskjellige frisyrer…men har ennå ikke helt bestemt meg 😉 Håper de har timer ledige nå da…

 Kanskje brunt hår med permanent?


Blått glatt hår


En liten grønn hanekam?


Svart glatt hår?


Bare klippe det helt kort??


Eller skal jeg gjøre som jeg pleier, og bare farge og klippe det LITT, og ta en hårkur…?

I dag kan du være med å bestemme…. 😉 Hvilken frisyre synes du? 😀

 

 

40 kommentarer
    1. Ta det kort du, det blir så varmt med for langt og mye hår nå sommerstid. Det vokser ut igjen. Mitt hår er kort men jeg har veldig tjukt hår så jeeg kjenner varmen fort når det er varmt.

    2. Fru Stussli: He-he… der er du ja! *fnise hystetisk* “Ikke le! Sett deg der og vent til jeg er ferdig…” Det kan ta sin tid… kom inn SENT etter avtalt time.. og i dag klarte jeg bite bittelitt.. Hvor lenge må man vente hos frisøren før det er lov å klage bittelitt? 😀 Er det noen grenser der? 😉

    3. Oslopadde: Hs-ha, ja du tror det… jeg kom inn 13.35… da varvjeg blitt litt muggen… men nå er fargen i…så får vi se etterpå… 😉 klemmepaddeflat <3

    4. *stikke hode inn til frodith* Ser ingen som ligner. Mulig hun har farget håret blått og klippet hanekam? *fnise* Gleder meg til å høre hvor tøff hun var hos frisøren 😀

    5. Du kledde jo alt <3..og litt kult med storforandring...og morsomt med krøllete ferie hår og vakre kjoler, eller deilig med hanakam i varmen i Kroatia, men...jeg synes du har så vakker sveis til ansiktet ditt på det siste...så jeg må jo være ærlig å si at gjøre som du pleier denne gangen også <3 Lørdagsklem

    6. Synes du er veldig fin akkurat som du er jeg <3
      Liker både fargen og frisyren veldig godt, så hvis det er en liten forandring som frister hadde nok jeg bare valgt en litt annen farge 🙂
      Lykke til hos frisøren fine frodith <3
      Kos deg og nyt!!

    7. Ja, Hr Stussli spiller og synger. Han er visevert 🙂 Emma skal synge Idas Sommervise, Alein (Celine) og så skal de synge Tenke sjæl (Trond Viggo) sammen.
      Her har Geir oppført seg som en skikkelig mann. Masse skryt og lite æksjon 😀 Vanna litt i hagen liksom da han tusla forbi i natt… Er spådd sol til visekroa 🙂

    8. Tror ikkedu bør gå for blått i alle fall…he he. Jeg kjøpte meg krøller selv på torsdag, og er veldig fornøyd. Forandring fryder vet du 🙂 Du vet nok best hvadu vil ha, så stoler på at du tar det rette valget selv 🙂 Kos deg hos frisøren da 🙂 Klem månestråle iført englekrøller 🙂

    9. Fru Stussli: Uff, litt skummelt sånn, men så bra alt er i nærheten, hvis det skulle være behov. Husker folk slo stadig hjernerystelse når vi var små,, men jeg slapp selv 🙂 Dere har hatt en litt stri natt da sikkert, med mye opp og sånn. Spennende med opptreden i parken også 🙂 Sang? Ha en strålende dag, håper vi alle får litt sol i dag 🙂 Klemklem <3

    10. I dag skal Emma og pappa opptre i parken 🙂 I morgen er det gledesdag…
      Legen sa det var en lett hjernerystelse og at hun kan slite med litt hodepine og dårlig fokus noen dager 🙂 Hun snublet på skoletur og slo hodet mot en stein. Var besvimt en liten stund og har skrubbsår i ansiktet. De ville ha lagt henne på sykehus hvis ikke barneavdelingen hadde vært 3 timers biltur unna…. Men vi klarte oss fint hjemme med vekkinger og paracet 🙂
      Hun hilser og smiler her

    11. Hanne: 🙂 Ja,vi får se da 🙂 Emma foreslår blått hår, og Kjersti hanekam 😉 Bente synes som jeg er eller med kort men samme farge, og muumi synes kort 🙂 Så her er det nok å velge i 😀

    12. Fru Stussli: Hi-hi, ja kanskje jeg skal gå for en hjernerystelse-preget Emma? Hm… Er på tur bort snart, med bukser med tegneserie-mønster på, så de skal skjønne litt hvordan type jeg er:-D
      Jeg trenger en liten makeover nå, med det tørre-tørre håret jeg har nå, og tørr-tørr hud.. Får se hva det blir 😉 og OM jeg får time 🙂 Håper dere skal gjøre noe hyggelig i dag 🙂 Gledespike i dag? Stakkars Emma med hjernerystelse da, hvor lang tid før sånt går over igjen? Hilse henne .-) Klemmer <3

    13. Hei
      Jeg lot Emma ta en titt og hun mente det blå var kledelig til deg. Alle kommer til å se på henne, sier Emma med fryd i stemmen..
      Nå skal det sies at hun slo hjernerystelse i går og sliter med litt hodepine enda i dag. Fru stussli synes de to siste var fine 🙂 Blir spennende å se om du velger å høre på Emma 🙂
      Kos deg!

    14. muumimamma: Ja, det er jo litt sånn at kort hår kan være litt kledelig også…Er bare så veldig vant til langt… HJELP!!! Har hatt kort et par ganger før… litt sånn passe fornøyd… da.. Men jeg får se.. først få time.. så se hva de klarer å få til… Og ofte varierer fargen veldig mye også..hva de får til :.-) blir spennende å se…;-)

    15. Hanne: Litt sånn som du har på det bildet 😀 Er det sånn du tenker? 😉 Jeg har hatt kort en gang. Sånn LITT fornøyd da.. Har også hatt alt håret like langt… og langt med sideskill… Det hadde jeg i mange år.. Men blir litt sliten av den sideskillen gikk ned i øynene, så da måtte jeg ha alt håret i strikk hele tiden.. Alltid hestehale liksom.. litt kjedelig det også.. Det jeg har vært mest fornøyd med er nok det jeg har… men med litt variasjon i farge.. Vi får se hva de klarer å få til… HVIS jeg får time da 🙂

    16. Klippe det helt kort, det blir såååå fint.
      Ha den farga du bruker, men ikke rett pannelugg, den må være skrådd. Du kan også ha det litt lengre på den ene siden som panneluggen skrål mot. Skjønner?
      Så kjære deg gjør det, og du blir så fornøyd, det kjenner jeg.. Nå er jeg spent..

    17. Min matgale verden: Hi-hi, ja kanskje jeg går for den 🙂 Får se hvor mange stemmer den får.. Jeg laget forresten et klassebilde i går, som du må se på, fra “skoleåret” som gikk… Gårsdagens innlegg.. Du er med 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Du skal vel bare ligge å dvaske deg i tjenere og spa-behandlinger 😀

    18. He he he, du altså! Gå for den grønne hanekammen du! Passer på motorsykkel det:) Så kan du frese av gårde og skremme vannet av gamle damer:) Spent på resultatet nå:) Ha en fin dag. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg