En mørk sky…

Det ryktes i ekle medier, at en mørk sky er på vei i dag… Ikkevi overført betydning..men faktisk en helt EKTE mørk sky…som i kanskje regn… Fysj! Her? I Dubrovnik? Nektervå tro det…Men kanskje den rosa kroppen trenger en solfri dag? Vel, her er nok av ting å ta seg til, og titte på uansett 🙂

Gårsdagens postkort fra Dubrovnik… her ble det også skrevet noen 😉

Flotte kirker.. Alt i Dubrovnik har denne flotte gulaktige fargen på steinene.. Der Hellas sine øyer er hvite og blå i fargen, er hele Dubrovnik gul… flott

I går ble det shopping 

Noen bilder til samlinga mi hjemme..

Ønsker deg en flott dag 🙂 

34 kommentarer
    1. Fotballmammaen: Det er aldeles fantastisk her, og egentlig utrolig hvor godt de har bygget opp igjen etter krigen hef i 91. Det er pent overalt 🙂

    2. Nemi Rebella: Ja, jeg begynner å bli fornøyd med bildene mine som jeg har skaffet i det siste 🙂 Billig er det her også. Og i dag har vi sett historie.. så det har vært innholdsrikt.. litt bading. Og litt blikk bak turistfasaden til krigen i 1991.. Bra å få se flere sider. Håper du er frisk og fin i formen 🙂 Klemmeflat <3

    3. Min matgale verden: Ja, jeg er skikkelig trendy 😉 Hi-hi 🙂 Fått litt mer farge i dag. Men brun sluttet jeg å bli på 80 tallet 😀 Vi har hatt en flott dag med mye forskjellig innhold 🙂 Klemmer <3

    4. Helge: Jeg har ikke kjøpt MYE på tyren, og det er helt greit egentlig. Kjøpte litt FØR jeg dro. Men bruker penger på god mat og turer. I morgen blir det båttur til tre øyer og i dag har vi sett mye historie på festningen her. Ha en fin kveld 🙂

    5. Fru Stussli: Herlig å høre dere koser dere med gjesten 😉 Og Freddy er en katt, men det gikk bra? 😀 Her ble det slør-sol og bading og soling likevel. Og ettermiddag full av historie. I morgen får vi oss en båttur 🙂 Hils hele stusdligjrngen, pluss dyr og sommergjester 😀 Store klemmer <3

    6. eljos: Den trengte ikke hvile ENNÅ, og heldigvis var det bare tull 🙂 Litt slør over sola, men ellers deilig. Og masse opplevelser 🙂 Ha det kos du også Eljos 🙂 klemmer <3

    7. Livsrom: Vi har hatt en kjempedag, det var bare noe lureri fra Yr 😀 Så det ble både soling og annet 🙂 Slapper SKIKKELIG av 🙂 Klemmer <3

    8. Jeg har alltid hatt et “spesielt godt øye” til kirker og med bakgrunn innenfor teologien har bare kirker og kirkehistorie blitt enda mer spennende! Kan se ut som set er flotte kirker også i Dubrovnik.. Fortsatt god tur!

    9. ladyaugust: Det ble knallvær likevel, Yr lurte oss. Jeg har grillet meg, men er fremdeles litt off white og rosa, ha ha. Men det gjør ingenting, det viktigste er at jeg slapper så godt av, med lave skuldre og mye latter 🙂 Nå skal vi opp i taubane, og prøve bestille båttur til i morgen. Koser meg med søsteren og nevøen min 🙂 Klemmeflat til fineste søs <3

    10. Lisbeth Pedersen: Det var bare tull fra Yr, he-he. Vi har grillet oss i dag også.. og jeg er like hvit egentlig 😉 Nå skal vi opp på Fløyen 😉 Og bestille båttur 🙂 Klemmer <3

    11. Mariann Sæther Tokle: Veldig glad for den tunikaen. Billig også 🙂 Ja, du har vært og kost deg her i Dubrovnik 🙂 Det er vakkert her 🙂 Og jeg slapper av 🙂

    12. Dandilion: Skal dere reise i sommer også? Thailand? Annet sted? Blir spennende å se det ferdig hos dere. Greit å gjøre litt sånne ting når det ikke er perfekt vær hjemme kanskje? 🙂 Kos deg 🙂 Klemmer

    13. kommensalisma: Det ble sol likevel, så vi har vært på stranda, men nå skal vi med taubane oppi fjellet til et kloster 😀 Klemmer til deg <3

    14. Engla: Det ble heldigvis strålende sol i dag også, men jeg er hvit fremdeles:-DDet gjør ingenting, vi koser oss 🙂 Stor klem til fineste Engla.

    15. Flott kirka som sikkert har en spennende historie. Regn kan det bli uansett hvor man er. Har fri idag og ute er det regn i lufte at tåke, var tåkegraut i dag tidlig. Men det er sikkert mye man kan kjøpe med seg fra en ferie, men alt tar plass i kofforten. Og som regel blir det dobbelt så mye man har med seg hjem som man tok med seg. Ha en fin dag.

    16. Regn er ikke sånt man planlegger på slike turer 🙁
      Vaniljeogpepper sier det regner på Kongsvinger også, men er spådd sol utover dagen. Hun sier hun har sovet med Freddy i natt. Han er en fin fyr 😀
      Ha en strålende dag til tross for det våte 🙂
      Klemklem fra Stusslifamilien og sommergjesten

    17. Det er veldig bra med en dag med skyer. I går hadde vi regn hele dagen, og koste oss skikkelig med å oppsummere det vi hadde opplevd, sortert bilder, lest bøker osv. Kos deg i dag og, og kroppen trenger hvile fra solen.

    18. Det er jo kjempe-vanskelig å ta fri fra solen når den skinner og himmelen er blå;);) Ingen vil vel ha skyer og regn når man er på ferie;)
      Ha en fortsatt fin dag (uansett vær;)):):)

    19. Good mornings 😀 Her våknes det, er så trøtt som 100 kameler og litt til. Nå kommer sommern hit, endelig, hele uka med godværet 😀 Synes ikke du ser det døyt rosa ut bare fiin. Kooose deg med dagen og kirker og shopping og god mat og alt som hører ferie med <3 klæmmeflat 😀

    20. Skyer er jo overdrevet…
      Hadde en dag på Kreta også, fikk til og med regn… Det var varmt, og over på ei time. Huff hvor fælt.. Lå på solsengen og slappet av jeg.:)
      Kjekt å shoppe.:)

    21. Der har jeg vært og, sikkert sittet på den kafeen også, på torget:) Den tunikaen var nydelig rett og slett. Jeg har store sommerfugler i magen, ja jeg tror det er kråker for nå drar snart jeg også , men ikke Dubrovnik denne gangen. I år blir det 6 spanske byer pluss Lisboa og Cannes 😀 Reisebrev følger:)

    22. Kjenner reisefeber når jeg leser og ser bilder 🙂 Kos dere på tur! Her jobbes det utenfor og i dag skal de legge skifer. Venter spent på å se hvordan det blir 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg