Har du gått glipp av denne? ;-)

 

 

Ha-ha-ha…. Er dette en ønskereprise? Nei sikkert ikke… Men det er nå altså sånn, at jeg jeg er sikker på at noen der ute skulle ønske de hadde svart på disse spørsmålene før, og har bare glemt det så veldig… For det er jo sånn at jeg graver og spør for å bli litt kjent med deg.. Og jeg svarer jo villig vekk, på alt du måtte ønske å få vite… Nesten alt da…  😉 Så da tar jeg en liten kveldsrunde på denne igjen, og håper det sitter noen der som gikk glipp av denne forrige gang, og som nå tenker: “ÅÅåå, hurra, der kommer`n igjen, NÅ svarer jeg 😉 ” 

SÅ, det jeg altså lurer på er:  

1: Når har du bursdag?

2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3. Hvor liker du å reise?

4. Hvilken type filmer liker du?

5.. Hvilken er din favorittfarge?

6. Hva er hobbyen din? 

Og ellers: Ha en fin kveld!! 🙂 

14 kommentarer
    1. Elin Slåen: Nei, det skjønner jeg 😛 vet mange som sliter med det samme… Hvis det er VELDIG ekkelt blir jeg og skeptisk.. men sånn vanlig… går helt fint 🙂

    2. MOONBEAMSCORNER: Ja, her kjente jeg igjen, du har svart før 😀 Og det er lagret 🙂 Så jeg skal huske bursdagene 😀 Tror kaknskje det er kommet inn noen nye ting også, i tillegg? 🙂 Fargene? 🙂 Jeg var litt trøtt i går, men god morgen 😀

    3. Noen ganger hadde det vært greit å ikke være så redd for slikt. Jeg holdt på å tisse på meg i helgen, for eksempel. Jeg kunne ikke gå på doen inne i campingvognen til moren min, så jeg skulle gå på de offentlige på vei hjem i stedet for- det gikk ikke det heller! Da hadde jeg allerede holdt meg i mange timer, så jeg var jo nesten gul i øynene 😛 ha ha.. Sjeldent har veien mellom Strömstad og Halden følt så laaaaang 😛

    4. Søren at jeg ikke har forrige svar så jeg kunne klippe og lime..he he , men er snill jeg så svarer en gang til jeg
      Når har du bursdag? 14 mars (som du vet)
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Pr idag klar for praksisplass på hotell.
      3. Hvor liker du å reise? Kremt..livredd for fly, så radiusen er liten, men England er landet for meg
      4. Hvilken type filmer liker du? Komedier
      5.. Hvilken er din favorittfarge?Brunt og rosa blandet nydelig sammen 🙂
      6. Hva er hobbyen din?
      Blogging, data, skriving

    5. Ja, jeg var i Trier en gang, så når jeg da bestilte valp et år seinere så kom jeg plutselig på navnet igjen, og syns det gjorde seg godt på han 😀
      Ja, sovevogn er nok en fordel 🙂 Det som er kjekt med tog er jo at man faktisk kan se så mye- man trenger ikke følge med på noe annet. Men så er det denne hygienen da- jeg har liksom angst mot litt mindre god hygiene, og det føler jeg det er på tog over lenger tid 😛 he he

    6. inneuteferdig: Ja, jeg har deg fra før, forrige gang klarte jeg å kopiere dette feil over til der jeg har det lagret, så 12. april ble 2. april som du husker 😀 Derfor to bursdagsinnlegg 😀 Helt enig med filmer, må være noe kjapt.. Jeg likte sånne kunstneriske, dramafilmer før… da jeg var yngre… nå synes jeg de er altfor TREGE… 😀

    7. Elin Slåen: Å ja, er det der han har fått navnet fra 😀 Jeg var masse på Interrail da JEG var ung 😉 Sånn rundt 23-24 😉 Men kunne nok tatt en togtur igjen, men denne gangen med sovevogn tror jeg 😀

    8. Jeg tror jeg svarte sist jeg….
      Bursdagen er nå 12 april, og jeg er vær…
      Arbeidsøker med ekstra jobb på Tilbords Galleriet.:
      Liker varme land, god mat, og ikke minst å slappe av på en strandstol.
      Filmer må være Triller eller Action. Av og til romantikk og komedie, men helst noe kjapt.
      Farge…. Er det mulig. Ja lilla og grå
      Oppussing uten tvil
      Samme til deg du…:)

    9. Ja, det har vi 😀 Unge og spreke er vi også (jeg er i alle fall ung om ikke sprek- ha ha) 😉
      Ånei, jeg syns tog er litt skummelt, og så har de ekle toaletter :O Bil er greiest- da kan man stoppe der det passer seg selv 😀 Tyskland er veldig fint. Hunden min, Trier, er oppkalt etter Tysklands eldste by, faktisk. Trier liksom 😉 he he..

    10. Elin Slåen: Herlig, takk for svar 🙂 Så vi har bursdag NESTEN på samme dag vi da 🙂 Jeg 18. mai, og jeg ble også bare ung som en kalv hver gang 😀 Tyskland er fint 🙂 Ta deg en togtur hvis du skulle få lyst til å reise itt, det er uansett en super måte å få SETT mye på 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    11. 1. Jeg har bursdag 19. mai- i år blei jeg 23 år for femte året på rad 😀
      2. For øyeblikket jobber jeg som vikar i en bank- noe jeg har gjort de siste 2.5 årene 🙂 Neste år skal jeg muligens studere litt igjen, jeg veit bare ikke hva.
      3. Jeg er ikke så glad i å reise, siden jeg har flyskrekk og blir veldig fort sjøsyk. Men jeg liker godt å sitte på i bil. Jeg tok en bilferie en gang, ned til Tyskland og rundt i nabolandene der- veldig kjekt 😉 Jeg er superfan av Tyskland 😉
      4. Hmm, favorittfilmen over alle filmer er Notting Hill- jeg bare elsker den filmen. Ellers er jeg veldig glad i skrekk, thrillere og den typen. Saw-filmene står høyt på listen også 🙂 Ellers er jeg alt seende, spesielt hvis Bruce Willis og Juliette Lewis er å se på skjermen!
      5. Favorittfargen er helt klart blå. I det siste har jeg blitt veldig glad i lilla også 🙂
      6. Hobby.. Hmm, hunder og kameraet mitt. Og så liker jeg godt bøker- jeg ønsker meg veldig et eget lite hjemmebibliotek en gang 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg