Liker du nøtter?

Cashew, peanøtter, paranøtter, machadamian-nøtter… eller ganske enkelt en liten Frodith-nøtt?

Merker det har blitt noen uker siden nøtte-butikken stengte 😉 Så her kommer en… Jeg skal på en liten mini-ferie på mandag. Blir borte bare et par-tre netter.. Og jeg har vært der mange ganger før. Jeg drar dit med tog, og det tar bae en times tid….

 Så nøtten i dag er: :

Kan du se hvor jeg skal på mini-ferie? 🙂

 


(google)


(google)

Og her er kommunevåpenet/våpenskjoldet…

 

 

 

Det blir en bitteliten premie, til den som klarer å finne det ut… Er det flere med samme svar,  blir det trukket av de riktige svarene… Hjemmelaget premie 😉

 Skriv svaret ditt i kommentarfeltet eller meldingsfeltet. Frist til klokka 8 i morgen tidlig..

Jeg kommer med svar og vinner i løpet av morgendagen 😉 

18 kommentarer
    1. Min matgale verden: Bare koselig at du er innom en tur snupps 🙂 Og du er vel snart i varmen? Jeg drar på ferie i morgen, men bare to netter 🙂 Litt bading og soling og skravlings med venninne 🙂 I dag blir det tur langs elva i egen by <3 Stor reiseklem <3<3

    2. Jeg kom jo for sent jeg da, siden jeg er på reise og all ting. Det gjør sikkert ingenting, jeg hadde sikkert tipper akerselva, en time med tog forbi alle rottene, på et koselig akersevl sted, siden jeg er lite bereist i Fredrikstad, men antagelig burde kjent den igjen på plankene, plankebyen… Men nøtter liker jeg, og jeg må jo svare, enda det er helt ute på viddene og en halv dag for sent….:) Kos deg på tur, for ferie er deilig:)

    3. Helge: Hi-hi ; ja vi får nå se 😉 Jeg legger ut svar i løpet av dagen:-) Du rakk og bli med i kokurransen hvertfall 🙂 Jeg slutter den nemlig nå kl 8 😀 Drar i morgen 🙂 I dag skal jeg kose meg sammen med samboeren og sola 🙂

    4. Flaggermusvinger: Hi-hi, stol aldri på noen andre 😀 Men jeg noterer meg ditt svar, og i morgen vil jeg fortelle hva svaret var og om det blir en vinner 😀 ha-ha.. det er frist til imorgen tidlig 🙂 Håper du har hatt en strålende dag <3

    5. Lisbeth Pedersen: Ja, etterhvert skal jeg ta en mini-ferie både her og der , bare pass dere 😀 Så kommer jeg rundet som Vaniljeogpepper har vært i sommer 😀 Jeg har jo høstferie også vettu 😉
      Da noterer jeg opp Fredrikstad på deg også 😀 Kommer løsning og vinner i løpet av morgendagen 🙂 Klem <3

    6. Livsrom: Jeg noterer meg at du tipper Fredrikstad, så får vi se da 😀 I mårra :-)Moro at du er med hvertfall, jeg driver og hekler premie <3

    7. Ingen komune har likt kommunevåpen;) Om alle andre tipper Fredrikstad, er det bare å søke på kommunens hjemsider, og hviklet våpen finner jeg da? Jo, det du har vist over:):) Da er det sannsynligvis Fredrikstad.
      Da har solkro gjort jobben! Sant å si visste jeg det ikke ut fra opplysningen dine;);)

    8. Backside: Det er lov å gjette det andre har gjort 😀 Men om det er riktig vet man jo aldri 😀 Men da noterer jeg meg at du gjetter Fredrikstad 🙂 Moro med litt nøtter og sånt, og nå var det noen uker siden sist jeg hadde 😀 Kan jo ikke ligge helt på latsiden her heller… Premien er i produksjon. Ha en fin kveld, med forberedelser til tur 🙂 Jeg er glad det ser LITT lovende ut for sommeren her også 🙂 Neste uke hvertall. For jeg har ikke mer sydenkvote for i år 😀

    9. Elsker nøtter!! Nam!
      Aner ikke hvor du skal, men lurer meg til å si Fredrikstad siden det er et par over her som har skrevet det!! Hihi…

    10. inneuteferdig: Da noterer jeg meg at du liker nøtter 😀 og at du tror byen er Fredrikstad 😀 Ja, dit jeg skal er det kos å være og god venninne som bor der 😉 koser oss veldig sammen 🙂

    11. eljos: Da noterer jeg meg at du tror det er Fredriskstad 🙂 Og legger ut løsning og vinneren i morgen 🙂 Du reiser jo rundt i hele Norge i år du 🙂 Ha en fin kveld <3

    12. Å ja da du skal til Fredrikstad. Det er en kjempefin by, vi var der med båten i fjor sommer, og jeg har jo så klart et reiseinnlegg fra det besøket. Det kan vel hende at vi drar dit denne sommeren også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg