Små ting i varmen..

Det er varmt her… nesten litt lummert.. Og hjernen ligger LITT i dvale om dagen kjenner jeg.. deilig dvale… Men kreativitet og håndverk klarer den alltids å styre hendene til å drive med.. I det kreative hjørnet har jeg de siste dagene laget en bitte-liten pompadour-veske, som er på vei til Livsrom.. Den var premie i en konkurranse her på bloggen..


Et lite bånd som går gjennom hele vesken, knytt foran, som pynt, og dras ut bak, som snor å holde i. Litt hullemønster på toppen, løkker, som pynt.

Ellers har jeg laget et hals-smykke eller armbånd.. Dette er laget utifra veiledning jeg fikk hos Englas.blogg.no. Prøvde meg på et svart denne gangen, med fløyelsbånd. Det blir litt røffere, enn det jeg tidligere har laget i turkis.


Som hals-smykke….

eller


… som armbånd…

Ellers er jeg i gang med en heklet sol-hatt/lue, og et smykke til 😉

Hva holder du på med i dag? 

 

8 kommentarer
    1. Livsrom: Føler meg ikke fullt så kreativ i varmen, hjernen sovner litt… men jeg er kreativ NOK nå også.. Og ellers i året er jeg kreativ så det HOLDER, he-he, så dvalemodusen får bare kjøre på i sommermåneden 😀 Ha en fortsatt fin sommerkveld du også 🙂 Klemmer <3<3

    2. Fru Stussli: Jeg starter med en STOR klem jeg 😀 Kos å se deg igjen, og gleder meg til å rase inn å se bildene dine 🙂 Ja, klart man må være ute og kose seg.. Jeg gjør for det meste det jeg også.. Fyker hit og dit, og rusler litt ute i sola. I morgen stranda kanskje 🙂 Og sy krever litt innevær, og det vil vi jo egentlig ikke ha 😀 Hekletøy kan man ha med på stranda også, hvis man vil 😉 Jeg liker også å plaske rundt, spesielt i varmt og godt vann. Håper det blir bra plaskevær til deg i helga 😉 I dag har jeg faktisk vasket vinduer, ETT rom…. Og nå skal jeg ALDRI vaske mer igjen, ha-ha…Ha en fin hjemme-kveld. Klem igjen <3

    3. Du verden så kreativ du er! Og heldige meg skal nyte godt av kreativitete, det blir spennende:):)
      Ja, noe må vi vel alle pusle med, men du tror jeg, er proppfull av ideer:):)
      Ha en fortsatt fin sommerkveld:) KLEM<3<3

    4. Tittei!
      Så fine smykker du lager!!! Flinka!
      Her savner jeg symaskinen etter ferien, men er redd hagen er den som roper høyest om oppmerksomt…. Dessuten er det dette med sola… må jo være ute å nyte den mens den er her. Har hørt rykter om badevær til helgen!! juuuhuuu! Stusslifruen elsker å plaske rundt!
      Klemklemklemklemklem

    5. synnovesyr: Føler meg litt slakk i varmen, så så MYE blir det ikke akkurat.. 😀 men kos med LITT å styre med i tillegg til farting hit og dit.. Man kan jo alltids ta det med 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg