På stranda med Ladyen… ;-)

Igår var en herlig dag! Jeg dro ut på landet til Ladyaugust. Vi har i lang tid planlagt at jeg skulle ta en tur, og at vi skulle på stranda sammen. Vi lekte oss gjennom en hel hard vinter på bloggen med fantasibad, prat om sommerkjoler og sommerfugler. Og når Ladyen sydde matcende kne-lange bikinibukser til oss i vår, da var de duket for en dag på stranda nå på sommeren. Så, når du ser for deg dette så tenker du som har sett disse buksene før, at vi muligens så SÅNN ut i går?


Vel… kanskej vi gjorde det og kanskje ikke… Kan jo ikke røpe ALT heller… Men kos var det 😉 Og etter et lite opphold på helsefarm i Fredrikstad tidligere i uka, var det jaggu godt å komme til Ladyen og blitt foret opp på skikkelig kraftkost fra grillen 😉 Her var det ingen helsefarm, ha-ha

Vi var også på en aldri så liten shopping på et galleri som har de nydelige bildene jeg sparer på av Åshild Karevoll


Dette er det nye, og det passer ypperlig med det jeg har fra før av samme kunstner

(Dette er det gamle) 

I tillegge sikret jeg meg selvfølgelig noen kunstverk av den lokale kunstneren, Ladyaugust


Her er de jeg har sikret meg foreløpig, og hvis du har lyst på du også, så har hun flere igjen 🙂

Fiine dagen med fiiiine Ladyaugust, det var skikkelig kos

Hadde du en bra dag i går?

36 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: JA, jakt og foto er noe av samme 🙂 Så spennende om du kan jakte storvilt da 🙂 Skummelt spennende 🙂 Ha en fin dag med kamera eller våpen 😮 Stor sommerklem <3

    2. Først og fremst skal jeg bare jakte på blink, faktisk. 🙂 Det er gøy, og jeg tenker at jeg skal forsøke meg på å ta storviltprøven etterhvert. Tenker at skytetrening er bra for fotograferingen også, fokus på å sikte og treffe der man ønsker. 🙂

    3. inneuteferdig: Hi-hi, ja… du tenker deg vel det ;-D Ja, nå har du fått litt sol, det er deg vel unt 🙂 Sånn som du har ventet. Og jeg synes du har vært over middels tålmodig 😀 Kos deg 🙂

    4. Flaggermusvinger: Ja, vi badet vi 🙂 Men om det var i DE bikinibuksene, det vil jeg ikke ut med 😉 Hva skal du jakte på da? 🙂 Så deilig du bare later deg litt 🙂 Det har du nok VELDIG fortjent tror jeg 🙂 Klemmer <3

    5. Helge: Ja, vi koste oss veldig 🙂 I dag har jeg vært på landet med samboerne min og besøkt mamma. SKikkelig varmt. Rundt 28 grader 🙂 Toget var som en badstue 😛 Ha en fin kveld du også 🙂

    6. Engla: Ja, det var skikkelig koselig med litt mer tid 🙂 Vi har jo fått noen timer i forkant av konsertene hennes også, men dette ble litt mer tid 🙂 Ja, kos å møtes sånn. Jeg har møtt flere faktisk, og har planer om flere 🙂 Ha en fin kveld :-)Klem

    7. Så koselig på badetur, hvis det ble det, da. Og det var flotte bikinibukser! Jeg likte bildet veldig godt, og koppene også. Veldig kreativ og morsom dame, denne Ladyen! 🙂 I går jobbet jeg, og jeg dro for å hente min nye rifle som jeg hadde bestilt! 🙂 Nå er jeg jeger med våpen, da. Og så var jeg på mosekurs, faktisk. Det var en innholdsrik dag, men i dag har jeg fri fra jobb og nyter livet som en liten hvalross. 🙂 Klem

    8. Det var bra med et slikt besøk. Ser ut som at de har et fint hus og stor tomt. Ble nok mye bading og grillmat den dagen. Gårsdagen var bra men dagen i dag er enda bedre. Har hatt fri i dag og har vært på Kalvøya og bada. Tok med en kurv jordbær hjem. Skal på grilling hos søster i morgen, hvor endel fam kommer bl.a nevøen min fra Hamar med barn. Ha en fin lørdagskveld.

    9. Anonym: Ja, noe EKTE bilde av bikini-buksene ble det ikke, men BILDE ble det 😀 og BADE gjorde vi 😉 Og spiste grillmat hos fine familien <3 Ha en deilig dag <3 Klemmer <3

    10. Forfatterspire på ville veier: Ja, det er skikkelig koselig 🙂 Skal treffe flere i sommer også jeg <3 Dagen i går var knallfin, og vi koste oss glugg 🙂 Ha en fin dag <3

    11. Engla: Neida, vi kjenner hverandre ikke fra før, men gjennom bloggen. Jeg har vært på to av konsertene hennes, før jeg tok turen i går 🙂 Snakker litt i innboksen i tillegg av og til, så blir jo litt kjent etterhvert 🙂 Vi koste oss skikkelig 🙂 Ha en kos dag du også 🙂 Stor klem <3

    12. Så kos innlegg, hadde gledet meg veldig til bildene av dere to vakringene i like fine røde badebukser <3
      Tegningen var fin, og de andre bildene var herlige <3
      Hørtes ut som en helt perfekt sommerdag!
      Klemmer til begge to <3

    13. Så gøy 🙂
      Kjenner dere hverandre fra før?
      Kroppene er foresten kjempefine 🙂
      Ønsker deg nok en fantastisk sommerdag!
      Klem fra Engla

    14. Elin Slåen: Ja, badet fikk vi og vannet var deilig etterhvert 🙂 Helt klart koppene som er finest, og flere skal drt bli 🙂 Ha en fin dag <3

    15. ladyaugust: Jeg var hummerrød foran da jeg kon hjem, merker det jo først på kvelden 😀 Jeg føler meg helt fyllesjuk i dag, men det må jo være rekesausen til gitaristen, for 7 up’ en var det hvertfall ikke.. Så jeg drikker brus og iste i dag, for å våkne og få opp formen 😉 Vi er på vei på landet 🙂 Hils gjengen, det var kjempekos i går. Klemmeflat <3

    16. He he.. Genialt det øverste bildet 😉
      Oi, de var fine de bildene fra den kunstneren du samler på 😀 Men, finest var nok koppene likevel 😉 he he..
      Herlig, herlig 😀

    17. Fru Stussli: Men det VAR jo bilde av oss i bikinibuksene 😀 Høres deilig ut med stranda for dere 🙂 Vi strandet jo i går, så jeg og samboeren skal bare sitte i hagen til mamma å late oss:-) Kos dere i dag. Hils gjengen 🙂 Klemklem <3

    18. Mooornings :DD Såååå kos og sååå varmt, tror jeg nesten ble kokt i går og i natt måtte jeg lete etter det kaldeste stedet, jeg våkna i firetiden heeelt gjennnomsvett så jeg satt nesten inne i fryser’n haha Vi ble sittende ute til langt på natt med stearinlys og Loke sovna ute han 🙂 De var jo kjempefine de bildene dine, jeg falt helt for den katta haha. Det var herlig med en dukkert etter du klarte å lure meg utti fliiir 🙂 Nå begynner gjenget å våkne her, så nå skal det skiftes dør, tralalala. Ha en fiiin dag søs <3 klæmmeflat

    19. Dette høres ut som en strålende dag!! Vi ventet spent på bilde av damene i tvillingbukser her, men fant dem ikke… Kanskje neste gang?
      I dag er det vår tur til å finne stranden. Bøker, mat, svømmebriller og vips så tar det hele dagen 🙂
      Ha en strålende dag på landet!
      Klemklem

    20. Min matgale verden: Hi-hi.. ja.. Jeg hadde den hvertfall MED 😀 Og bade gjorde vi 🙂 Herlig da 🙂 I dag skal jeg på landet med samboeren, til mor. Der er det ingen strand, men en herlig hage 🙂 Du skal vel ut å utfordre militære igjen 😉 Ha en fin dag Kjersti 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg