Det var jo ikke JEG som skulle ha noe…. ;-)

Kjerstisandnes og jeg fikk noen flere timer sammen før hun satte nesen hjemover.. Fikk noen tips både her hjemmefra og i hemmelig møte med Fru Stussli onsdag kveld på innboksen, om artige steder for en med mat-interesse. Så jeg ville vise henne ” Mathallen” og “Cacas”. Begge steder du kan får kjøpt alt mulig snadder, og/eller artige kakepyntegreier, som bare folk med litt ekstra mat-fingre vet å sette pris på.. Så etter å ha snublet over disse fine maleriene på veien…


Så snublet vi videre mot Mathallen…

Kjersti var som en unge i godtebutikken, og smakte på alt mulig rart.. Jeg med mine sære og barnslige smaksløker, sto og så imponert på henne smake den ene osten etter den andre..


Og jeg foreviget det hele.. 


Hun skjønte etterhvert at hun kom til å bli avslørt  og avbildet for hvert sted hun stoppet… for SÅNN er paparazziene når de får øye på en kokk på tur… Og da er ikke selv Jørn Hoel sælig interessant en gang 😉

MEN…. det var jo ikke JEG som skulle kjøpe noe egentlig….??Likevel ble det jeg som drasset med meg en aldeles nyedelig KJEKS-knekkebrød-aktig sak, med havsalt…. OG… MIN sjokolade som var på tilbud der… Mørk, herlig Devine… Og NEI, jeg har IKKE spist av den ene….. Den bare ser sånn ut… 😉


Nam…

Det har vært to herlig møter med Kjersti, naturlige og morsomme og det var litt trist å si hadet når hun dro. Men vi sees nok igjen, for når man møter folk man liker SÅ godt, så TREFFES man igjen 😉

Har du møtt noen blogge-venner?

Har du vært på Mathallen

22 kommentarer
    1. Helge: Ja, det var mindre enn jeg hadde tenkt også. Men vi smakte på litt pølser og kjeks osv. Og moro å bare gå og titte. Rakk ikke sitte ned og spisr middag, Kjersti skulle på Norwaycup igjen på ettermiddagen. Men det var kjempekos å treffe henne, selv om det ikke ble tid til middag 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Ja, det var veldig fint med et treff til 🙂 Du har jo løpt forbi henne ja, det husker jeg 🙂 Mathallen var et artig sred 🙂 Ha en fin kveld Lisbeth 🙂 Håper du koser deg i sommerværet 🙂 Klemmer <3

    3. Ja, jeg har besøkt mathallen en gang sammen med noen venner. Det er igrunn mindre enn jeg vemntet men mer enn nok for oss. Det var mange spennende lukter vi gikk gjennom – bare så synd at magen blir mett før øya. Men vi tok oss tid til et måltid der men husker ikke hva vi åt. Kjøpte med meg noen pølser ifra Valdres for mine foreldre fikk. Jeg vil nok besøke mathallen igjen en gang seinere.

    4. Så artige veggmalerier 🙂
      Kjekt at dere fikk tid til å treffes en gang til. Har aldri vært i mathallen, og ost hadde nok ikke jeg ville smakt på, de har så mange rare lukter og konsistenser at jeg ikke vil smake.
      Har ikke truffet bloggvenner, kun “løpt” forbi Kjersti på shoppingtur 🙂
      Ha en superduperfin fredag
      Klemmer

    5. Min matgale verden: Flinke gutter du har vettu 🙂 Jeg synes koselig bare at vi fikk noen timer til sammen i går, og det var jo kjempekos i går også <3 Vi møtes nok igjen Kjersti, klart vi gjør 🙂 God klem <3

    6. inneuteferdig: Ja du er jo glad i å lage mat du også, kom deg innom der en tur da 🙂 Kjempdmoro å se, første gangen min 🙂 Ha en fin dag 🙂 klem <3

    7. Livsrom: Det vsr VELDIG deilige kjeks da, og moro å kjøpr litt uansett 🙂 Og veldig gøy å gå med Kjersti som kan alt om mat <3 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    8. Det var en deilig dag i går. Og jeg er SÅ glad for at du tok meg med i Mathallen, der koste jeg meg virkelig! På Cacas og;) Og ja, det var faktisk trist å ta farvel, skulle så gjerne hatt bedre tid i går, hadde ikke forventet at Guttene skulle vinne kamp etter kamp:) Men de tapte den siste i går, knepent…. Jeg tror og vi møtes igjen. Klart vi gjør. Om ikke før, så kommer jeg jo på Norway Cup til neste år og. Det gjør jeg jo hvert år:) Og i år var jo DU et av høydepunktene under Norway Cup:) klemklem

    9. Sånn er det ofte, skal ikke ha noe, men blir utsatt for fristels, og kjøper selv om det ikke er planlagt:)
      Nei, har ikke møtt blogg-venner (bortsett fra min datter, da men..) Jeg tror det er en del jeg kunne ha funne tonen med, ja. Det hadde sikkert vært utrolig koselig det:D

    10. frokenfjeldberg: Du har vært på Cacas ja 🙂 Der var det mye fint og spennenede, sevlv for en som ikke baker 😀 Det anbefales på det sterkeste å treffe noen av disse bloggvennene,for det er bare SÅÅÅ kos 🙂 Kos deg på ferien din .-) Klem <3

    11. Lithanna: Ja, du har også vært litt rundt omkring og truffet 🙂 Og det er jo kjempemoro, det føles naturlig, og mange har man jo blitt litt ekstra kjent med også 🙂 Ha en fin dag 🙂

    12. cynaracardunculus: Ja, jeg tror jammen jeg skulle malt litt på en vegg jeg også, hvis jeg hadde eget hus 🙂 Jeg liker jo å male oljemaling.. gjorde før hvertfall, har nok ikke glemt det 🙂 Ja, det er jo så kos å møte folk man faktisk har tilbrakt en del tid med her INNE, sånn i virkeligheten også 🙂 Og det er jo SÅ vellykket hver gang, ikke sant 🙂 Og så var jeg litt lur, for jeg sendte rotta mi i forkant 😀 så hun har sjekket ut at det er mye fine folk der ute 😀 Og så kommer jeg etterpå 😉 DIgger deg også, såh!! Klemme kjempeflat!! <3

    13. For et kult veggmaleri ,hvis jeg hadde hatt moitt gete hus skulle jeg hatt store veggmalerier på det oxo.Den mathallen har jeg tilgode å være i..der er det helt sikkert mye godt for meg og :))
      Du er virkelig på ‘bli kjent’ turne ,det er så utrolig bra #!!# -Jeg digger deg Frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg