Rift på himmelen, sår i halsen…

I går skjedde det noe på himmelen… det braket og det lyste, og det ble en stor rifte på himmelen… som slapp ned masse vann….

Og siden det viste seg at den såre halsen ikke skyldtes at jeg hadde fått “leiligheten i halsen” likevel….. men faktisk var begynt å bli pjusk og forkjøla… hva er da bedre enn å plage sofaen noe inn i hampen en lørdag…. Og jobbe iherdig med noe som skal være med på noe gøy… 🙂 Jeg har laget noe nytt


En  tovet strikka-vekske med trehanker og katte-knapp

OG


En heklet rosa og svart pompadour…
 

….og du som har kjent meg litt på blogg her inne, vet at da er det snart noe “på gang”… For en syk hjerne, altså en forkjølet en 😉 , klekker ut nye ideer til litt av hvert når den ligger her litt på vent…  Men som du kanskje vet, kan jeg ikke avsløre alt sånn umiddelbart… Jeg bare sier at jeg har noe i gjære.. Men jeg mangler noe greier for å avsløre det hele. Jeg kan si så mye som at hvis  blir det sol i dag,  og det ser det ut til å bli, så skal jeg prøve å dra den syke kroppen min ut en tur… Og HVIS jeg orker det, da skal jeg gjøre noe greier… og… DA kan jeg  avsløre hva det er  i kveld 😉 Sånn,tygg på den du!! 😉

Jeg skal altså ut å drive med noen  lurerier i dag, om kroppen vil 🙂

Har du noe lurt på gang i dag? 🙂 

28 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Hvis du finner noen fine skyggebilder, kan du vinne en av dem 🙂 Må vel være mange artige skygger i Thailand 😀 Bare hvis du får lyst altså 🙂 I så tilfelle er det innlegget “En hyllest til sola og Peter Pan” 😉 Jeg er litt bedre, det løsnet hvertfall noe i halsen.. men jeg skal droppe tannlegen.. Orker ikke sitte der å gape med halsvondt og pustevansker 😀

    2. frokenfjeldberg: Jeg har ingen Jæger… men nå har jeg avslørt hemmelighetne hvor du får bruk for bildet ditt 😉 Sjekk siste innlegget om Sola og Peter Pan 😉

    3. inneuteferdig: Ja, nå kom det visst sol her, så ergo legger jeg ut neste innlegg. Det krever nemlig litt sol eller lys 😀 Den halsen får bare se å bli bra igjen 😀

    4. Bestandig kjedelig å bli syk. Det er ikke noe gøyt å kjenne at halsen snører seg sammen. Jeg ble litt sur da det begynte å regne. Jeg var nemelig midt oppe i et prosjekt ute i hagen… Så jeg ser frem til opplett igjen.:)

    5. frokenfjeldberg: Ja, håper det går over litt fort, gidder ikke ligge her syk.. føles litt sånn feberaktig også.. 🙁 I morgen? OVER!! 😀

    6. frokenfjeldberg: Jeg tror en ekkel air-condition som buss-sjåføren IKKE ville skru av er skylda.. Dum sjåfør 😀 Jeg er tjukk og ekkel i halsen og høres ut som en mann.. 😀 klem tilbake helt til Roma <3

    7. Oslopadde: Ååå, du kjenner meg jo ganske godt du da 😀 så du aner vel hva jeg driver meg tenker jeg 😉 Men kanskje det ikke kommer noe om prosjektet før imorgen.. for det regner så fælt.. og jeg er syk… :-/ Må være LITT sol før jeg avslører 😀 Det bøtter jo litt nå også 🙂 Lykke til i morgen 🙂 Snart er det meg også 😛 Klemme paddeflat <3

    8. I VÆRET i går var jeg hos svigermor – bygget platting hele uka. (Ikke jeg så mye, men gubben. Jeg har hjulpet litt, og har kjørt masse til og fra Maxbo med henger). Det BØTTA ned, men plattingen ble ferdig, og godt var det, for den ble brukt i dag til bursdagsfeiring 🙂 Lurer veldig på hva du har på gang, men jeg kjenner deg jo litt, og har tanker om hva det kan være 🙂 Skikkelig fine vesker du lager 🙂 Jeg bruker mine mye, særlig den blå 🙂
      Jeg er nå ferdig med ferie, og det harde liv begynner. Kos deg med en lang ferieuke til 🙂 Snakkes!

    9. Hanne: Så deilig du fikk deg en tur uten smerter 🙂 Bra Hanne, da er du på rett vei 🙂 Jeg er kjempesår i halsen, og veldig pjusk.. Må nok droppe tannlegen i denne formen,, orker ikke ligge der å gape med nesten ingen pust… 😛 Jo…. jeg har noen planer… men litt usikker på om det blir klart til i kveld.. kanskje i morgen tidlig 😉 Vi må jo surre litt igjen Hanne, må vi ikke? 😀

    10. Nå tygger og tygger jeg, hva er det du skal finne på:)
      Må ikke bli syk nå, hiv i deg c-vitaminer.
      Jeg har vært på tur i dag og er kjempeglad, tur uten smerter. HURRA!!

    11. Elin Slåen: Jeg slepte meg over til Bunnpris og kjøpte blåbær og bringebær… Det er godt for kroppen.. Og kanskje det har noe med prosjektet mitt å gjøre…Eller kanskje ikke 😀 Godt var det hvertfall, og jeg har fått gjort NOE av det jeg skulle 😉 Takk-takk 🙂

    12. Åhh, søte katte-knappen 😀 Fiine vesker, begge to 😉
      Må si jeg blei en smule nysgjerrig på hva du skal bedrive dagen med, hvis kroppen orker 😀 Følger med i spenning 😉
      God bedring, uansett 😀

    13. Lisbeth Pedersen: Jeg var veldig fornøyd med den lilla vesken, fargen er herlig 🙂 til trehanker.. Kjøpte garnet DER DU VET.Og du burde jo bruke siste ferieuke på å kjøre hit å besøke den butikken 😀 Jeg ligger som et slakt i sofaen her, og håper det skal gå over, sitter liksom i hele kroppen :-/ tror jeg må kjøpe masse drikke og kanskje litt snop :-DHa en fin dag du også 🙂 Stor klem <3

    14. Kjempeflott veske og pompadur 🙂
      Ikke noe særlig på gang her nei, annet enn at jeg endelig har klart å sumle meg til å begynne på en veske. Virkelig hatt sy ferie. Og nå har vi 1 uke igjen av ferien, og er fristet til å hive oss i bilen å kjøre til Oslo, men kanskje litt langt.
      Håper halsen din blir bedre og at du kommer deg ut da 🙂
      Masse god bedring til deg. Og ha en superduperfin dag
      Klem

    15. zentia: Ja, det er faktisk litt deilig, når det spjærer helt ute, og bråker og herjer, og jeg sitter inne og er syk.. 😀 Da gjør det liksom ingenting.. Og det var SKIKKELIG regnvær altså, regnet kattunga, ha-ha.. I dag er det bare fint her igjen,men jeg er så slak form, så hvis jeg skal ut på oppdraget mitt, må jeg SLEPE meg ut…. :-/

    16. Helge: Ja, sånne kolonihager er fine 🙂 Og før var de ikke så dyre heller 🙂 I dag ser det ut til å bli herlig vær her hvertfall. så jeg får se om jeg klarer å dra meg ut å gjøre det jeg har planlagt, selv om jeg er litt gørrete i halsen.. og nesa.. Ha en fin dag med sykkel og hyttekolonibesøk 🙂

    17. Ja, det var litt av et vær igår, gikk noen km ute i det været. Litt sprøtt men tross alt en opplevelse når lys og torden slår like ved deg og det var temmelig mørkt en stund. I dag har jeg alt – ikke vært og bada – men satt på et nytt sykkeldekk og rydda litt på balkongen. Skal på åpent hus i en hyttekoloni et sted her i byen, en kolega har hytte der oppe så jeg ble tipsa derfra. En sykkeltur blir det vel også.

    18. Min matgale verden: Der er garantert Jørn Hoel som har skylda, der han for forbi oss..Han så litt pjusk ut, synes du ikke? Jeg har stemme som en gammel mann liksom… Så deilig å komme hjem til Bonnie og deigene dine 🙂 Ja, hjemme kan man alltids gå å snufse litt og bare gjøre det man orker.. for det er FERIE fremdeles 😀 Jippie! Skulle egentlig til tannlegen i morgen, men med DEN halsen, tror jeg at jeg må bli her 😉 Ja, jeg må PRØVE å komme ut den lille turen for å gjøre det jeg har planlagt 😉 Stor klem til deg <3

    19. Luring:) Jeg har og vondt i halsen….tror du vi spiste noen halsvondt basiller når vi var sammen?? Kan det være Jørn Hoel som har smittet oss?? 🙂 Jeg er hjemme! Og gjett om det føles godt! Bonnie var overlykkelig, og det var vi og! to deiger har jeg fått knadd i, så får halsvondt og snufsenese bare være, for det ER godt å komme hjem:) Håper virkelig du får deg en tur ut i dag:) Spennende. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg