En engel fra Engla :-)

Du har hørt jeg har klaget over postmannen som jeg trodde det minst måtte ha skjedd noe kriminelt med… at han var stukket fra landet eller var kidnappet eller noe sånt rart?…. fordi han har vært helt fraværende i de siste månedere… Vel, nå trekker jeg tilbake ALT jeg har sagt!! Han er i høyeste grad i live 🙂 For i dag fikk jeg nemlig enda en gave!! Jeg må være verdens heldigste nå om dagen. 
 

I dag kom det noe direkte i postkassen min… Som jeg hadde ventet på. Fine, fine Engla, hadde give-away på bloggen sin, og man kunne vinne en veldig fin bergkrystall-engel 🙂 Jeg hadde bare ETT lodd, med en kommentar  jeg skrev 🙂 Men JEG VANT!! Og i dag kom den i postkassen min, så nusselig og liten og fin, og bergkrystall. Den er helt skjønn!! 🙂 
Tusen takk søte Engla, du er en engel <3


Til verdens fineste Frodith- sto det på den 🙂 Og sånn blir man jo bare helt varm om hjerte av 🙂  


Et klistermerke OG en bergkrystall-engel <3


sett forfra


sett bakfra

Den er bitteliten og søt, og som du vet bor jeg jo i en bitteliten leilighet, så den passer så fint her 🙂 

Igjen : Tusen tusen takk Engla,nå er den kommet HJEM <3 🙂

 

Vil til slutt bare minne om:

 

16 kommentarer
    1. Livsrom: Ja, kjempekoselig 🙂 Ble veldig glad 🙂 Hvis du har lyst kan du stemme på bilder i dag i Galleriet mitt 🙂 Dagens innlegg 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Ja, og jeg fikk jo virkelig bevis på at den lange hengslete postmannen er en ærlig kar 😉 Alle fine tingene kommer fram til meg 🙂 Og INGEN regninger 😉 Ha en fin kveld du også, i morgen starter Galleri Frodith fra mårran av 🙂 Engla er med 😉

    3. Engla: Ja, den kom fint fram og var like hel og alt 🙂 Og nå står den sammen med alle de små tingene mine. Jeg skal kjøpe mer hyller, så alle fine ting får komme mer til sin rett 🙂 Og da skal den få en engen hylle 😀 Ja, da sees vi i morgen. Mange fine bilder 🙂
      Stoooor go- klem tilbake <3

    4. En engel til en ENGEL fordi du fortjener det <3
      Godt å høre at den har kommert hjem 🙂
      Ønsker deg en riktig fin fredagskveld også sees vi i Galleri Frodith i morgen <3
      Stooooor go´klem til deg fra Engla

    5. dandilion: Og så kommer den fra fine Engla, hun heter jo Engla faktisk, svensk navn 🙂 Jeg visste ikke det,men har lært 😀 Nå står den i hyllen her med alle de små tingene mine … Rart at jeg skulle ha så mye smått… jeg som er så stor 😀 Men når leiligheten er liten, så blir det mer passende 🙂

    6. Min matgale verden: Søte fine Engla, med englene sine 🙂 <3 Engla kan jeg nok snuble over i helga kanskje .. og da mener jeg IKKE i Galleriet 😉 Nå må jeg løpe å henge opp bilder 😀
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg