“And the winner is….. ” ;-)


Ha-ha… det er jo Lille Supermann!!

Ja, ikke at han vant konkurransen inne på Galleri Frodith altså, det var vel det du kanskje trodde nå? Nei, han her, han vinner sjarm-konkurransen 😉 og derfor lar jeg deg kose deg med noen fine bilder av verdens fineste Lille Supermann.. For mens du og de andre valset rundt i Galleriet i går, og jeg tilsynelatende flakset rundt i lokalet… VEL… jeg var EGENTLIG et annet sted 😉 Og det var for å besøke denne karen, som er Lille Supermann. Så kåring av vinneren av konkurransen,kommer i kveld, fordi jeg må bare kose litt mer med han her før jeg drar 🙂

Og HVOR moro er det ikke å bli herjet litt med?

 


Og når noen later som de skal tråkke litt på deg… 😀 moro!


Og man faktisk prøver å FANGE ting som spretter rundt på barne-tv..

Da er verden fin som bare det…og armene trener på å fly, og det kan Frodith lære bort..


Mammaen til Lille Supermann kan lage mat, så da fikk Frodith sunn man som IKKE var ferdig-mat for en gangs skyld 😉


Og her viser min gode venninne hvor godt hun kjenner meg 🙂 Sjokolade med sitron og ingefær, og cashewnøtter uten salt 😉

Ha en fin dag så lenge, jeg kommer tilbake  i kveld, med vinneren av Gallerri Frodith 🙂 

24 kommentarer
    1. cynaracardunculus: Ja, det var herlig 🙂 Og han kan så mye selv om han er liten, jeg tenkte på mye rart når jeg var der… Må fortelle senere. Nå er jeg hjemme igjen og har akkurat fått lagt ut vinneren av Galleri Frodith denne gangen 😀

    2. Å leke med de små er jo bare herlig. De er så utrolige gode, og er strålende fornøyd når vi har de på fanget på en eller annen måte. Ungene mine elsket å rulle på gulvet til de ble godt store… Minsten gjør det enda. Hva gjør vi ikke for et smil og latter fra de små…:)

    3. Herlig gutt ja ;-D Hm, jeg er kanskje litt upartisk i den saken. Men jeg klarer å være heeelt nøytral, selvfølgelig *blunk, blunk* Han er så glad når han får besøk av tante Frodith. Ikke rart han er blid stort sett hele tiden. Artig med variasjon i hvem leker og herjer litt. Og så er det så herlig, avslappende deilig å ha deg her. Verdens fineste Frodith 🙂 Glad i deg. Langebanerklem

    4. Flaggermusvinger: Ja, han er så søt atte, og ikke så mange små i kretsen min, så VELDIG koselig 🙂 Han skjønner veldig mye, selv om han er så liten, MORO!! Jeg annonserer vinneren av fotokonkurransen i kveld 🙂 Ja, bra jeg fikk ordentlig mat, ikke sant 😀 Klemmer <3

    5. Engla: Ja, skikkelig kos med babykos, han er verdens fineste lile supermann, og kan så mye ting selv om han er liten 🙂 Gir beskjed om alt mulig rart, med hendene sine 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmeflat<3

    6. Min matgale verden: JA, nå har jeg blitt fora opp på litt sunt i helga ;-D Og når jeg finner roen i kveld,hjemme hos meg selv, så skal jeg lage vinnerinnlegget 🙂 Og må teller stemmer 😀 Stor klem til fine venn <3

    7. Hanne: JA, han er så nydelig at man kan spise han opp!! 😀 Og fly kan han også 😀 nesten… Han KAN mye til å vær en så liten pjokk 🙂 Jeg kommer meg vinnerinnlegget i kveld, når jeg finner roen hjeme 🙂 Klem<3

    8. Fru Stussli: Ja, jeg gikk helt amok her med kameraet i går 😀 og han er en veldig fin gutt, nesten blid HELE tiden, og sier fra hvordan han vil ha ting, selv om han bare er 7 miåneder 🙂 Ta dere en sykkeltur likevel, på med regntøyet 😉 Her letter det litt, og det blir nok en gåtur snart 🙂 Og vi sees i kveld, med vinneren, må bare telle opp først 😀 Ha en super dag Bente-mor, klemmeflatsomeipannekake <3

    9. Helge: Ja, han er helt herlig, og har fått meg til å tenke over en del ting, som jeg har lyst til å skrive om litt senere 🙂 Men i dag må jeg bare nyte tiden til jeg drar hjem 🙂 Ha en fin dag du også Helge 🙂

    10. Herlige bilder!! Fineste lille-supermann jeg har sett faktisk 🙂
      Nå må Fru Stussli sette på barnetv og se om hun også kan fange ting. Innebygget 3D effekt kanskje?? Hmmm
      Stusslifamilien skulle jo på sykkeltur i dag, men det regner :-O Håper det snart gir seg…
      Gleder meg til å finne ut hvem som vinner i kveld. Hard konkurranse når det er så mange superflotte bidrag…
      Ha en strålende dag superfrodith <3
      Klemklem og dobbeltklem

    11. En herliig liten fyr det, Lille Supermann, artig med slike små. Kan kanskje ikke gå enda men mulig krabbe. En slik liten pjokk er som småbarn flest nygjerrig på alt rundt seg.
      Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg