Hvis øyne kunne snakke…. ;-)

Hvis øyne kunne snakke, hva ville så disse fortalt deg? 

Noen øyne kan faktisk si ganske mye. Ikke det at de har noen ordentlig og ekte stemme, som de kan prate med… Men en “stemme” har de på en måte allikevel.. Når vi ikke snakker med hverandre,men allikevel klarer å formidle ganske mye, hva er det vi tar mest i bruk da? Jo, som oftest øynene.. 

Vel, disse øynene skal ikke si så veldig mye… De skal kun stille deg et spørsmål, og ønske deg en god dag 🙂 

Hva  eller hvem tror du dette er ? Hva forteller han om hvem han er?

 Du vil i ettermiddag/kveld får hilse på resten av han, og da kan du være med å foreslå et navn 🙂 Så for ikke å bli forutinntatt når man skal finne på et navn, på grunn av det ytre, så er det best bare å se han dypt inn i øynene, og se om han selv forteller hva han heter… Altså, tenk litt på et navn.. Og kom gjerne med et forslag NÅ…eller vent til du har sett resten av han 🙂

Ha en fin dag 🙂

38 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Jeg har jobbet på spreng for å få han ferdig 🙂 Så jeg har vært en elendig LESER selv i dag, men NÅ legger jeg han ut, og Lurifaks var et veldig lurt navn. Se om det passer når du ser hele 😀 Jeg kommer inn til deg snart 🙂 Klem <3

    2. Hm, gleder meg til å hilse på hele denne her! 🙂 Tror nok det er en luring! Lurifaks, kanskje?
      Jeg har forresten laget et blogginnlegg som skal skremme deg skikkelig! Hehe! 😀

    3. dandilion: Jeg tar mandagen litt på hælen må jeg innrømme. Pga de dagene i Hell, har jeg ikke hatt tid til særlig, vi kom jo hjem i går.. Og i dag den ENE planleggingsddagen rettet mot elevene.. Den gikk med til timeplanlegging stort sett… Ja, ja. Har fått i land litt da 🙂 Frans, er notert 🙂 Fra deg 🙂 Kommer mer senere, han må bare bli klar 😀

    4. Jeg stnes han ser litt sjenert ut, jeg. Frans, kanskje? Eller leste jeg det lenger opp? Fullt i hodet mitt av mange tanker, jeg er neste i havn med tanke på mandagen. Skal jobbe litt i helga. Nå skal vi snart spise kake 🙂

    5. Helge: En strikket utgave av Jens Stoltenberg hørtes bra ut 😀 ha-ha 😀 Dagene i Hell gikk bra 🙂 Det var flere skoler som møttes, fikk forelesninger. I dag var det første planleggingsdag. Det var egentlig greit å komme i gang også 🙂 Mandag kommer elevene. Ha en fin kveld 🙂

    6. Øynene er sjelens språk heter det men hvem dette er vet jeg ikke. Men jeg kan jo slenge ut noen forslag, kan det være Titten Tei fra Barne-TV, eller Rotta di som er ute på reise, eller kan det være en strikket utgave av Jens Stoltenberg. Hadde dere et bra opphold i Hell? et skoleseminar eller planlegging av skoleåret?

    7. Lisbeth Pedersen: Ja, jeg tror han egentlig er en luring, og er veldig glad. Det er mitt inntrykk av han… Og når han får se hvor han skal, så blir han hvertfall glad 😉

    8. Backside: Ja, øynene sier MYE, det er en ting hva som kommer ut av munnen, men øynene snakker også mye 🙂 Og det henger ofte sammen at vi bør forstå begge delene, for å få det hele bildet. Du skal få hilse på han i kveld :-)” i sin helhet” 😀

    9. Tatt av kvinnene: Ja, jeg glerder meg til å vise i kveld også 🙂 Han er kanskje litt trist, men jeg tror han blir VELDIG glad etterhvert 🙂

    10. Hanne: Kanskje det 🙂 Tar i mot forslaget jeg. Og ber deg hilse på i kvleld, og se om du synes det passer da 🙂 Ha en fin dag. Klem <3

    11. inneuteferdig: Han skal ikke på tur 🙂 Men han skal reise et sted . Og før han drar må han få et navn. Men det blir nok litt lettere å komme med forslag til navn, når man får se hele karen 😀 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    12. Mamma til 2: Det har noe med Supermann å gjøre 😀 så mye kan jeg si 😀 Å neida, jeg er klar over at de ikke alltid er søte, men for TANTER er de nesten alltid det 😀 Hi-hi. Vi er heldige med rollen vår sånn 😉 Ja, i kveld for dere se litt mer av karen…

    13. Det må være SUPERMANN 😀 Du skrev jo så inderlig godt om han her om dagen, men husk at babyer ikke alltid er blide og søte, de kan allerede det med å gjøre seg til for ‘tanter’, og sjarmere dem i senk 🙂 Vi har tvillinger på 9 måneder, så jeg vet, så her ‘vræles’ det i kor rett som det er.

    14. Livsrom: Nei, faktisk har jeg ikke noe navn på lur en gang 😀 så det blir det dere som må hjellpe meg med 😉 Men dere får se hele han og høre hvorfor han trenger et navn senere, i kveld 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    15. Fru Stussli: Ja, han kommer til å få så mye kos atte 😀 Og da blir han nok ikke lei seg 😉 Ja, det er en han 😀 Hi-hi 😀 Ha en fin dag du også snupps, vi sees i kveld 😉 Klemmer <3

    16. frokenfjeldberg: Ja, han ER ikke lei seg altså, men det vil du se senere 🙂 Kommer innom i kveld HELE han 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    17. ladyaugust: Ja, kanskje han er litt engstelig 😀 men jeg tror han blir mindre engstelig etterhvert 😀 Når dere får se hele han, og når han kommer dit han skal 😀 KLemmeflatklemmen og ha en nydelig fredag søs <3

    18. cynaracardunculus: Uffda, det hørtes ikke bra ut 😀 Håper han ikke er så trist, og at han friskner til litt når dere får se resten 😀

    19. Litt nedslått blikk…..? Sjenert? Trist? Klart øyne kan snakke, de sier mye de…
      Undrer meg på hva du har funnet på nå? Jeg har ikke evnen til å se noe navn, nei, men du har nok ett på lur, vil jeg tro:):)
      Ha en fin dag:):)
      Klem<3

    20. Næmmen så triste øyne <3 Denne fyren (for det er vel en gutt?) kommer til å få mye kos 🙂
      Gleder meg til å se heeeeele ham(?) i kveld <3
      Ha en strålende fredag!!
      Klemklem

    21. Moooornings <3 Oi den så litt engstelig ut som om verden er bittelitt farlig eller at han skal gjøre noe bittelitt skummelt, men verden trenger ikke være såååå skummel om man posjonerer den opp i passe biter. Fiiiine tøydyret <3 Klæmme og ønsker en fiiind dag :DD

    22. Min matgale verden: Ja, i dag er det FREDAG kjære Kjersti, dagen VÅR 😀 og nå ligger hele helga foran oss, vi som har jobbet og slitt så hardt i UKESVIS 😉 Jepp, stemmer mye av det du sa tror jeg 😀 Tenk litt du 🙂 Denne lille, eller store, tassen, kommer tilbake for fullt i kveld 😉 Kose deg med dagen vår du også 🙂 Stor god klem kommer HER <3

    23. Hm….synes det ene øyet er litt trist ut, og det andre øyet er litt sånn nysgjerrigper…., tror han er en liten luring han her, en som snurrer deg lett rundt lillefingen, og får det akkurat som han vil!! En liten sjarmør, som vet hva han vil…Navnet må jeg tenke litt mer på….. Ha en nydelig fredag min venn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg