En sommer…..

Hva har du gjort i sommer, spør folk, og jeg må alltid tenke meg LITT om… Og derfor tenkte jeg det var litt greit for min egen del, og for din del, om du skulle lure, å ta en liten hurtigoppsummering av sommeren 2013 i bilder 🙂

Jeg var i Dubrovnik i en uke, svømte, eller plasket i Adriaterhavet, shoppet, så spennende ting, prøvde å bli brun med faktor 30 og jaktet på påfugler i påfuglekjole 😉

 

 

Jeg var på helsefarm i Fredrikstad 😉

 

Jeg badet med Ladyaugust.blogg.no  i Drøbak


I matchende bikinki-bukser som hun har sydd ;-)… 

Og var på grillkos etterpå. Det var IKKE helsefarm 😉

Ladyen i sving 🙂 

 

Jeg var på Gaustatoppen med søsteren min

 


Jeg traff Kjerstisandnes.blogg.no og hadde to fine dager med henne 🙂


Kjersti smaker og smaker…. 😉
 


Jeg var på tur på Ullevålseter, og er nesten kurert for heste-redselen…nesten..

 

 Jeg var veldig opptatt av dyr, og tilbrakte uttallige timer på landet hos min mor, med gressklipping, humle-verning og jaging av skjærer som frekke spiste opp mammas markjordbær..

 

Jeg fikk mer enn nok av varmen i den bitte-lille leiligheten, som ble bakerovn-varm…

Og leiligheten ble bare mindre og mindre….

Fotoapparatet gikk varmt ute på landet

 

 

Jeg har i det store og hele hatt en aldeles deilig sommer 🙂 Og nå begynner skolen på mandag, så jeg gjør meg mentalt litt ferdig med sommeren 🙂 I dag går turen til Harry-land, for å KOSE oss, rett og slett.. Ikke så farlig med all maten og godten…Men det BLIR kjøp av  det også altså.. 😉 

 

Hva skal du gjøre denne lørdagen?

34 kommentarer
    1. Ser ut som du har hatt en fabelaktisk sommer med sol friluft og i godt selskap 😀
      Min ferie kommer ikke før i November..Wræææl!
      Eller gikk ‘lørdagen’ til å ikke gjøre noe, bare slappe av 😉

    2. Flaggermusvinger: Ja,ikke sant 🙂 Plutselig LEVER man igjen 🙂 Nå har jeg kasteti meg MASSE sjokolade 😀 Mørk selvfølgelig. Deilig 😉

    3. Godt du ikke forble der borte i Harryland! 🙂
      Ja, nå er jeg helt i orden, var verst i går, faktisk. Så nå er alt topp. Det eneste gode med migrene er jo hvor lykkelig man er når det er over! 🙂

    4. Flaggermusvinger: Jeg er akkurat tilbake fra Harrytur, koselig som vanlig 🙂 Kjøpt mye snop 🙂 Æsj, har du migrene. Ikke gøy. Jeg har en venninne, min mor og søster som er ganske hardt rammet. Jeg har selv hatt før, men det forsvant igjen faktisk. Jeg hadde aldri noe kraftige anfall heldigvis. Håper du er bedre nå 🙂 God klem <3

    5. inneuteferdig: Æsj, det var da typisk… Her holdt det faktisk ut dagen.. eller jeg var jo i Sverige,men ser ikke ut til å ha vært noe SKYLL 😀

    6. frokenfjeldberg: Hi-hi, ja navnet ja 🙂 Har kommet noen flere forslag i dag 🙂 Må tenke litt mer, og forhøre meg med Lille Supermann 😀 Jeg kommer innom etterhvert, akkurat kommet fra Svergie nå 😀 klem <3

    7. Kos deg på tur til Harryland! Ellers har du hatt en innholdsrik og fin sommer, ser det ut som! 🙂 Har jo fått med meg det meste, men det var nå greit å få det på en liste. 🙂 Jeg skal bare slappe av i dag, og komme meg etter en migrene jeg klarte å dra på meg. Klem til deg 🙂

    8. ritahobbyfoto: Det er en lang tur du skal ut å gå, du er jammen sprek 🙂 Lykke til, og god tur. Jeg har hatt en deilig og fin sommer. Fått ladet batterier 🙂 Ha en fin dag 🙂

    9. Wow det ser kjempe bra ut.
      du har fått fartet litt du 🙂
      fine bilder da.
      jo jeg skal ut å gå 12,6km alså fra nesodden(der jeg bor) til drøbak
      så kan bli utfordrende det. he he.

    10. Mira: Det er deilig med mye tid til å slenge rundt i byen her også, og sommeren har faktisk vært helt deilig og perfekt 🙂 Håper du har det fint Mira 🙂 og at dere får en fin tur i høst ::-)

    11. Fru Stussli: Jeg stritter i mot hver høst, men det hjelper ikke det spøtt ;-D Neida, vi får omfavne høsten også Bente, med høstrøde hekladyr, og kakao i skogen på tur 🙂 Ha en fin dag snupps, klemmeflat med sukker på <3

    12. Så koselige bilder og Dubrovnik er kjempekos, var der i 2009, herremin som tida flyr..
      Vi har bare tatt utflukter for vi venter til høsten eller vinteren med å dra lengre:)
      Men det har da blitt litt her og der og harrytur såklart:))

    13. Livsrom: Ja, det er absolutt fordeler og ulemper ved alle steder. Jeg merker jeg savner litt mer stillhet nå.. va r ikke så opptatt a v det før. Kos deg med steinhaugen 🙂 Klemmer <3

    14. Så koselig blogginlegg. Feelgood-bilder og greier :-))
      Ser ut som du hadde en strålende sommer. Jeg føler meg ikke helt klar for at den skal være forbi, men det hjelper vel ikke å stritte i mot..? Tror jeg skal stemme på det partiet som lover mer sommer…
      Kos deg i Harryland
      Klemklem

    15. Du har hatt en innholdsrik sommer. Dere er heldige sol har hatt en god porsjon sol:) I grove trekk er det vel klimaet og harry-handelen, jeg misunner dere på Østlandet. Men som jeg alltid drar frem, det er fordeler og ulemper med det meste.
      I dag skinner sola her også:D Så i dag blir det nok hage og stein. Jeg har et håp om at den steinhaugen jeg har liggende skal være vesentlig redusert før første helg i sept. Og den beveger seg ikke for egen maskin:(
      Ha en fin Harry-dag:) Klem<3

    16. I dag skal jeg jobbe videre i hagen. Det er opplett her i Bergen, og da må jeg benytte sjansen. har mange planer, og er i full sving med handlelisten min. Nyt dagen, og ja du har virkelig fått mye ut av sommeren.:)

    17. Fin sommer du har hatt ja, det var lurt med en oppsummering, det skal jeg også ta på den ene bloggen min. Vi kjørte på et rådyr i går kveld, det var ikke moro……..første gangen det har skjedd at vi har gjort det.

    18. Min matgale verden: Ja, det er et fint bilde av oss 😉 To fine venner og misser, med litt ulike interesser på NOEN felt, og VELDIG like på andre felt <3 Plukke bringbær og lage kake høres ikke dumt ut 😀 Jeg får kjøpe snop i stedet for. De har all verdens herlige mørke sjokolader <3 Stor klem <3

    19. Hanne: Ååå, dere venter designveske 😉 Ja, da blir det nok moteshow.. 😀 Kos dere med alle proskektene idag. 🙂 Fint vær her også 🙂

    20. Jeg elsker det misse-bildet av oss!! Miss nam nam:) En finfin sommer du har hatt, masse forskjellige opplevelser. Ikke dumt med en sånn oppsummering. Kos deg på tur, jeg skulle virkelig ønske jeg bodde nærme sverige jeg og:) Men, jag skal plukke bringebær jeg, og lage litt kake….;)

    21. I dag blir det litt mathandling. Så må jeg hjelpe Gubbelure med prosjektet hans som helt sikkert blir mitt, vet det nå.. Så skal vi ha en foto seanse da vi forhåpentligvis har fått ei design veske i posten. Det er jo en bloggers drøm,så nå gleder vi oss. Så det faktisk fint vær i dag og det skal nytes..

    22. Har alt vært på kiwi, så nå blir det div husarbeid, har etpar ærend i byen, sjekke en sykkel før morgensdagens tur på 4-5 mil rundt Drammensfjorden. Så dagen er lang men timene går fort, så man må bare møte dagen deretter. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg