Noen ganger må jeg “luske” litt…. ;-)

Noen ganger må jeg luske litt mer…. enn andre ganger.. Og her var det helt klart litt lusking på gang for å få litt info.. Men jeg har den infoen jeg trenger nå, og derfor vil jeg presentere deg for en nydelig dame ved navn Lisbeth!!!

 

Lisbeth er en herlig og blid  dame,  som  kom inn her på bloggen min i vår en gang. Og det har vært et koselig  bekjentskap. Hun  virker som hun er   fonøyd med livet, og sprer gode vibber fra bloggen sin.  Hun skriver ikke daglig selv på bloggen sin, men hun kommer nesten daglig innom med en koselig kommentar som gjør dagen min  litt lysere.Hun har mann, og nå ganske store “unger”, og en nydelig liten hund som heter Kaysa.  Lisbeth trives godt med å feriere i Norge, og var på Gol i sommer. Lisbeth  syr de nydeligste vesker man kan tenke seg, og det er i tillegg til den vanlige jobben sin. Hun kaller bloggen sin Veskeklatten, og det er jo fordi hun viser oss de herlige veskene sine der, og man kan kjøpe vesker  gjennom boggen hennes om man vil.Jeg skal hvertfall kjøpe en, har bare ikke bestemt meg for hvordan ennå..


Her er en av dem 🙂
 

Lisbeth og mannen har tøff bil, og har en smule mer interesse for biler enn hvertfall MEG, og de drar gjerne på Amcar-treff i helgene sammen med andre enusiaster.

 Lisbeths bil til høyre 😉

I sommer når Vaniljeogpepper-rotta startet sin reise, var det helt klart at hun måtte en tur til Lisbeth. Det lå bare i kortene på et slags vis… Og det valget er jeg sikker på Vaniljenogpepper ikke angret på hvertfall, for hos Lisbeth fikk hun nemlig både hilst på Kaysa, og en av sitt eget slag. Hun fikk venner for livet, he-he.. Lisbeth laget et herlig innlegg om det. Les HER.

 

Så hvorfor hyller jeg Lisbeth i dag? Er det navnedag for alle Lisbether idag? NEI…. Har Vaniljeogpepper kommet hjem ti meg, og jeg bedriver mimring? Ååå,neida.. Har jeg fått PR-jobb hos LIsbeths Veskeklatten? Neida!

Lisbeth har bursdag i dag!!! Gratulerer med dagen Lisbeth!!

 

Og du skulle jammen ikke gjøre det lett for meg 😀 ha-ha.. Jeg legger jo OFTE ut innlegg, hvor jeg fisker til meg informasjon, slik at det ikke er særlig vanskelig å lage bursdagsinnlegg.. Men det har gått måneder og Lisbeth har ikke svart på dette innlegget.. Men JAGGU meg, jeg fikk da tusket ut datoen allikevel 😉 Og det var jammen bra!! For nå kan vi feire deg litt, Lisbeth-mor!! Nå skal du få kake vettu!!

Lisbeth er muligens ikke så overbegeistret for kakene mine, laget av mega-bytes og digital-krem…. , for nest etter Kjersti, er vel Lisbeth den jeg har som bloggvenn som legger ut mest bilder og oppskrifter av DEILIGE kaker med fin pynt.. Og de smaker nok MYE bedre, enn mine tørre blogg-kaker.. 😉 Men: Kake blir det, uansett om du vil eller ei 😉


Tenkte denne ville passe deg <3 De 4 lysene står ikke for antall år… jeg vet du er NOE eldre, men det er ikke plass til lys for folk over 20 år, og jeg vet du er NOE over 20 😉 

Ha en strålende dag min venn <3 GOD klem fra meg her !! 🙂

Og du som leser dette, når var det du hadde bursdag igjen? :-D Bare gå inn HER og svar, hvis du vil 😉

50 kommentarer
    1. Helge: Nei, det har blitt noen bursdagsinnlegg, og jeg synes det er veldig moro 🙂 Så koselig at du går og gratulerer 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    2. Livsrom: Ja det er jo litt morsomt å bli gjort stas på 🙂 Og jeg håper jo at folk synes det er kos og at jeg TREFFER litt 🙂 Håper du har en fin dag også Liv 🙂 Min har vært veldig fin, jeg koser meg på jobb nå 🙂

    3. Var inne og gratulerte henne før idag – ikke få iløpet av et år du skriver om når man har bursdag, du husker på hele hurven og kanskje noen til. Ha en fin kveld.

    4. Så hyggelig frodith! Det er gøy at du gjør stas på dine bloggvenner:) Her dukker vi opp etter tur, og nyter godt av din rause omtale og dine www-kaker:)
      Gratulerer med dagen Lisbeth

    5. edelirosa: Kongelig bursdag?? Må inn å sjekke 😀 Ja, den veska altså, fin, og alle de hun lager skjnner du.. Det gjør det hele mye verre.. 😀 Ja, jeg elsker joggesko, er så gøy å gå å kjøpe, noen til å GÅ, noen til jogging, noen til ….. ja kan bare holde på 😀 Ha en fin torsdag du også
      🙂 Snart helg 😀

    6. Syns du bare skal ta den veska jeg….
      kjempefin spør du meg
      og apropos SKO
      ROSA LØPESKO er fantastisk kan du tro
      Finfin Torsdag.
      I dag serveres det Fiskesuppe hos edelirosa som forøvrig har skikkelig kongelig bursdag:-)

    7. Engla: Ha en kjempeherlig dag du også Engla 🙂 Håper du skal gjøre noe hyggelig 🙂 Og snart er det fredag, og DEILIG fri 🙂 Stor klem tilbake til deg <3<3

    8. Snille gode frodith som lager så fine bursdagsinnlegg, du er herlig <3
      Gratulerer så mye med dagen til Lisbeth også ønsker jeg dere begge en fantastis herlig dag <3
      Stoooor klem fra Engla

    9. Så spennende 😀 Nye barn og flink som du er går nok hver og en av dem hjem og kjenner seg spesiell <3 Koooz deg med dagen :D Oi det hadde jeg nesten glemt, må sjekke swoooooooosj--------> panniss-klæmrightbækk nommislurpe <3

    10. ladyaugust: Jeg er så i gang atte 😀 Full fres med ny gruppe nå vettu. Det ser veldig bra ut 🙂 Og du skal igjen med pussingen ja…? 😀 he-he.. er vel mye… “skal bare”…. først? Ha-ha..:-D Og du har vel muligens noen skader på den foten ennå? 😀 Håper dagen din blir som pannekaker med blåbærsyltetøy på <3 Klemmesøsklemmen <3

    11. julianogmamma: Jeg har hatt det innlegget mange ganger, siden før jul, men ofte på ettermiddagen.. 😉 Det er nesten samme innlegg og det er 6 spørsmål 🙂 Gå gjerne inn og svar om du vil 🙂 Linken er over.
      Ellers ha en fortreffelig dag Nina <3 Klemmer i bøtter og spann. Og snart skal du avgårde igjen 😀

    12. Marit: Ja, Lisbeth har laget mange flotte vesker, og jeg skal ha en etterhvert 🙂 Eller kjøpe en heter det 😀 Håper du har en fin dag Marit 🙂 Klem <3

    13. hahahaha hun kjenner jeg litt også 😀 Gratulerer med dagegen <3 og gooood mornings søs <3 Er du i gang med dagen? Her er jeg snart i gang med prosjektet igjen skal bare... Kooozeklæm <3

    14. julianogmamma: Ååå har du det du, ja det lurer jeg på om jeg vet, selv om du ikke har svart på de innleggene mine, hvor jeg fisker ut opplysninger av dere 😀

    15. Fru Stussli: Uff da, ikke hyggelig med grue seg ting :-/ Håper det ikke er noe fælt, og at alt går bra 😮 ? Klemmevarmtogsiikkegruedeg <3

    16. Hihi Ja bilen var superflott den 🙂 Herlig hilsen fra deg.
      Dagen i dag blir med mann og barn, ellers så feirer jeg med besøk på kommende søndag.
      Tusen takk igjen Frodith <3

    17. Eller var den den andre veien….
      Samma det! Er deilig med alt som føles som fredag. Bare Fru S som gruer seg litt til denne fredagen. Ja, til hele helgen faktisk :-O
      Ha en superfin torsdag
      Klemme masse og snurre rundt med 😀

    18. Fru Stussli: Ja, løpe å gratulere 🙂 Og i morgen er det fredag ja, beste dagen. Men du, tirsdagenr trengs ikke avskaffes likevel, for i år er de nesten for fredager å regne. Korte og festlige 😀 Stortorsdagsklemmedsukkerpå <3

    19. Å du herlige Frodith 🙂 for en fantastisk flott bursdagshilsen, jeg blir helt rørt her jeg.
      Og fantastisk herlig kake.
      Tusen tusen takk Frodith <3
      Ha en superduperfin dag
      Mange klemmer

    20. For et koselig innlegg, Frodith 🙂 De er herlige de bursdagsinnleggene din. Jeg har sånn oppstartsbursdag, jeg, helt i starten av skoleåret (mitt). Så det er leeeenge til jeg fyller år 🙂 Ha en fin dag, Frodith! 🙂 Nå skal jeg tusle inn til Lisbeth for å gratulere 🙂

    21. inneuteferdig: Ja, de fleste, men ikke alle 😀 Ha en fin dag du også, her er det flott sol, men jeg ser nok ikke mye til den før jobben er slutt.. Deilig uansett 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg