Glede seg til…. :-)

Når du ser denne skjønner du vel at det er sommerfugler “på gang”, og at de er av den snille arten…. Som i “glede seg til “. Jeg får lett sommerfugler i magen, hvis noe hyggelig skal skje, og jeg lar de nok lett få litt plass også, fordi jeg kjenner etter at de er der.. om de er aldri så små…

Nå ligger høsten så fin foran oss, og vi har hatt en herlig sommer. Det at høsten har kommet betyr ikke at sommerfuglene forsvinner… Nei, det gjelder bare å kjenne igjen en når du ser den… Her er de tingene jeg gleder meg til framover:

Trysil-rypa med min gode venninne, mammaen til Lille Supermann. Trysil-rypa er et helge-opplegg for gå-lystne “ryper” 😉  Det vil si masse gale jenter melder seg på til gåing i fjellet. Noen går i grupper, noen to og to, og noen kanskje alene.  For noen kan helga være å gå tur, feste litt og kle seg ut…Det viktigste for oss to er å gå tur, kose oss i Spa på hotellet og skravle på rommet. Riktig slappe av.  

Her fra i fjor 😉

 – mange fine turer i høst-farger og høstlys, langs elva eller i skogen

  

– kopper som kommer fra herlige  LadyAugust snart (gå inn HER om du også vil kjøpe (hun har NOEN igjen, men dere må høre med henne hvilke ;-))

 

Denne kjede-seg-koppen skal jeg ha 

 

– Vaniljeogpepper-rotta  kommer hjem snart med prospektkort fra  bloggerne

 

Å sette meg til med høst-sysler som hekling og strikking av julegaver og kalendergaver

 Her er noe av det jeg laget i fjor høst

 
Julegave


Kalender-gave
 

Undervisning av elevene mine

-OG en mørk sjokolade i kveldstimene 😉

 

Har du noe du gleder deg til? 🙂

 

 

31 kommentarer
    1. Helge: Ja, jeg bruker glede meg til og se frem til som litt samme 🙂 Og å gå i skogen på høsten DET er noe å se fram til 🙂 Du er jammen tøff med disse sykkelturene dine, og denne var jo skikkellig lang!! Blir veldig sprek du nå da skjønner jeg. Ikke rart du brukte hele dagen. Jeg måtte nok overnattet et sted 😀 Skjønner du gleder deg til å sove nå, men deilig å bli i så fin form da 🙂 Jeg er imponert 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Jeg ser frem til flere ting enn jeg gleder meg til – men det er kanskje noe av det samme. Høsten er fin med utrolige farger i skogen. Kan jo si at jeg gleder meg til og gå en rundtur i lysløypa til høsten og nyte fargene. Det ble en megatur på sykkel idag, fra Lillestrøm til Drammen. Tok tiden og dagen ibruk, og med 2 matpauser, på Skøyen og Sandvika, gikk hele dagen. Så nå gleder jeg til og sove. Ha en fin aften.

    3. Min matgale verden: Åå, du har plukket mye fint nå i høst allerede 🙂 rips og… og bringebær og… Så mye forskjellig du kan lage noe godt av.. Nei, jeg skulle helt klart bodd MYE nærmere deg Kjersti, du kunne vært min KAFÈ <3 Gleder meg til massse skogsturer også jeg, kanskje jeg finner noe jeg kan spise jeg også 🙂 KLemmer <3

    4. Engla: Ja, du skulle vært der du også 🙂 Du som er ekte Trysilrype og alt 😀 I fjor haglet det ;-D I dag har det vært sol og deilig her også. Hatt en koselig dag med samboer og søster 🙂 Stor klem fra Frodith i sommer-Oslo <3<3

    5. Flaggermusvinger: Ja, jeg lurer på om du nevnte noe om det, enten hos deg eller hos meg 🙂 Før en dag 🙂 Deilig å ha noe å glede seg til 🙂 Gleder meg til å høre mer om det kurset <3Håper du har en nydelig lørdag så langt <3 Klemmertilbake <3<3

    6. Trysilrypa blir sikkert kjempegøy, så jeg skjøner at du gleder deg til det 🙂
      Vakre Trysil i høstfarger <3
      Tenk jeg som er Trysling har aldri vært med, men jeg har veeeeeldig lyst!
      Så nydelig vesken med sommerfugl <3
      Ønsker deg en fortsatt fin dag flinke og fineste frodit <3
      Stoooor solskinsklem fra Spydebeg
      Ps. Her er det sommer enda 😉

    7. Fru Stussli: Ååå, det hørtes kos ut, visekro, jeg vil også 😀 Og utekino, det er ikke ofte her i Norge, som jeg kan si jeg har vært på hvertfall 🙂 Moro! Jeg sitter her enda med kaffekoppen og brødskiva, og hønemor ved siden av meg i sofaen 😉 Ha en strålende dag du også på kurset. 🙂 *Klemmepå*

    8. Tittei (fra kurset)
      Jeg gleder meg til å dra på visekro og høre Hr Stussli spille. Så er det utekino i samme parken rett etterpå :-))
      Ha en strålende lørdag fineste frodith

    9. ladyaugust: Å ja, må vel få eget snop for ikke å spise opp ditt tenker jeg 😀 Bling høres bra ut 😉 Tar seg bra ut på film 😀

    10. Skal på 2.gangs intervju. Har ikke skrevet noe om det. Er redd det går galt.
      At jeg skal inn igjen er jo bra, og det er en jobb midt i blinken for min del i alle fall. Får brukt hele meg.:)

    11. Vanilje&Pepper har skrevet opp vanilje&pepper-snop på handlelista og kjeks, så hun kommer ikke i dag i alle fall <3 ja det er mye spennede med musikken tjobing 😀 sa jeg bling? oi må finne noe bling å ha på meg til i morgen :D....eller ikke 😉 haha såååå bra <3

    12. Lithanna: Jeg får veldig lett de “slemme” sommerfuglene også ja…grue seg til.. Så jeg har begge.. Du har sikkert sett noen av innleggene mine med spy-poser første skoledag som liten og sånn.. Og jeg gruer meg lett også, selv i voksen alder.. men dog uten spypose.. Men gleder meg lett også, så da veirer det opp 🙂 Du skal nok gjøre mye hyggelig i dag du tenker jeg 🙂 med gjengen din i barte-byen 😀

    13. Sjokkis er alltid noe å glede seg til 😉
      Jeg er som du, får lett sommerfugler i magen. Spessielt hvis jeg gruer meg til noe / er nervøs. Det er helt pyton.
      Ah, Spa er bra- Jeg vil og på spa!
      Hihi, rotta har sannelig hatt mye å glede seg til;)

    14. ladyaugust: Å ja, ja si i fra neste gang det blir STOR-konsert da 😀 Da gleder jeg meg hvertfall:-D
      Det er jo så mye spennende med dere nå, filming og studiojobbing og ALT Kose deg med dagen din du også søs <3 Hilse Vaniljeogpepper 😉 Nå er hun snart hjemme hos meg igjen, hvis hun ikke blir HOLDT IGJEN noe sted 😀 Hi-hi 🙂

    15. inneuteferdig: Åååå, når skal du på intervju, og til HVA?? Noe jeg har misset tydeligvis?? En uke i syden høres herlig ut 🙂 Jeg vil en langhelg til Barcelona 🙂 Kanskje jeg blir med de rare fuglene en tur sørover… 😉 Ha en fin dag Vanja <3 klemmer til deg <3

    16. Ja det er de småe tingene innimellom som er de fineste <3 Konserten er om to uker tror jeg men den er privat og lukket og vet ikke helt når vi skal ha neste etter det for vi er litt i studiojobbing. Skal synge balladen en gang til på ny mikrofon, det blir spennende å høre hvordan lyd det blir 😉 Skal si i fra med en gang jeg vet om neste konsert for det er jo såååå kos når du kommer og familien oxo :DDDD I dag er det planlegging til filming i morgen og snopspising så i dag blir det nok ikke kakebaking men snart 😀 Oi hvor jeg elsker kake :DDDDJa bløtkake i posten haha tipper postmannen får litt krem i barten 😉 Koooz deg med dagen fineste søs <3 Påbeggesider oxo :DDDD tilbake

    17. Mitt skattkammer: Det er en god innstilling, det kommer ALLTID noe man kan glede seg over, selv om det i HELHETEN ser litt trått ut innimellom.. Jeg skjønner at det ikke er så lett for deg akkurat nå, og håper for deg at det blir bedre snart <3 I dag er det hvertfall sol her, og jeg skal nok rusle meg en tur når jeg har fått i meg litt frokost 🙂 Han en fin dag selv fine deg 🙂 Klemmer <3

    18. Livsrom: Det høres utroligkoselig ut da 🙂 At alle skal samles igjen, og atpåtil bryllup. Skjønner godt du gleder deg .-) Ja, du lker også den sjokoladen? Men den er ikke det spor sunn, så det er sagt 😀 Jeg lurte meg selv til å tro det i starten, lurer på om det STO 70 % på den i starten også 😀 Men den er uansett så god at det spiller INGEN rolle, sunn eller usunn…. Man SKAL kose seg litt 🙂 TO uker i Portugal høres VELDIG deilig ut 🙂 Jeg har lyst å prøve få til en langhelg i Barcelona, men ikke kommet så langt med den saken 😀 Ha en super lørdag du også 🙂 Klemmer <3

    19. ladyaugust: Så mye herlige ting du gleder deg til 🙂 Deilig 🙂 Og mest av alt som du sier, de små tingene imellom, sjokoladen, rundstykker på mårran, brev i posten alle sånne småting 🙂 Men du har jo litt store ting også 🙂 Når er konserten? Og hvor? Den gleder JEG meg til hvertfall, og da må jeg ta med familien også 🙂 Å kake hørtes veldig deilig ut… lage i dag.. og sende bit i posten?? Si JA 😀 Ha en nydelig dag fine deg! Klemmelørdagsklemmenpåbeggesider <3

    20. Bestandig noe å glede seg til. Skal til syden ei uke og slappe av med familien… Drømmer om at intervjuet går min vei så får vi se da…..
      Du har nå virkelig noe å se frem til.:)

    21. Jeg har ikke akkurat noe å glede meg til akkurat nå, men det kan ha en sammenheng med det som skjedde i ferien… men uansett er gleden å nyte livet og ta en dag av gangen for det dukker alltid opp noe man kan glede seg til og glede seg over… ha en flott dag vennen :))

    22. Ååå ja, klart det. Om to uker skal vi feire min sønns bryllup:) Da blir alle mine fire samlet, med partnere:) Deretter to uker i Portugal! Den sjokoladen er faktisk veldig god, så det blir nok noen av den;)
      Men først skal jeg nyte en fin sommerdag på Møre;) Til tross for at naboen vekket meg alt for tidlig. Med traktor!! Eller kanskje det var bra å komme seg ut av senga i rimelig tid;)
      Ha en super lørdag:) Klem<3

    23. Jepp såklart, gleder meg masse til nå snart for det er <3 L Ø R D A G <3 i dag haha sååååå bra, i morgen spiller vi inn musikkvideo og DET gleder jeg meg til og dagen etter er det øving med gutta og det er de beste dagene, så er det snart konsert med In August JIPPIE og så en av dagenen skal jeg lage ei nyyydelig kake og DET gleder jeg meg til, må bare finne ut hvilken jeg skal bake først og så gleder jeg meg til å prøve den nye mikrofonen i studio men mest av alt gleder jeg meg til alt som skjer innimellom hver dag <3 Klæmmeflat nesten som en pannekake <3 nam nå fikk jeg lyst på pannekaker 😀 Tusen takk for linking <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg