En deilig dag :-)

Dagen startet med “å glede seg til”, i morgen-innlegget… Jeg hadde et punkt TIL på listen, EGENTLIG, men som så ut til ikke å blir noe av, så jeg skrev det ikke opp. Men det var dagens punkt: -gå på kunsthåndverksmesse med søsteren min. Hvert år stiller massevis av kunstnere/kunsthåndverkere ut tingene sine ute ved Kirkeristen i Oslo. Rett bak Domkirken. Den stod litt i fare for ikke å bli noe av, men den BLE, og det var kjempekos 🙂

Det var tjukkt med folk, og masse artig å se  på. Jeg er sikker på at ALT som kan krype og gå i hele Norge var der i dag, og RESTEN var i Karl Johan. Smekkfullt overalt…  Ellers ble det både deilig lunsj, Oreo-kake og is-te <3 Pluss de gode samtalene:-) 

 

 Denne befant seg på Oslo S og denne typen kunst kalles noe spesielt, men jeg husker ikke hva.. Ikke street-art, men har et annet navn.. Noen som kan hjelpe meg..? Nemi? Cyranacardunculus?

 

Her er bilder fra markedet, noen artige figurer som bare måtte foreviges 😉


Herlige kjoler i ull og silke 🙂


Smykker og annet..
 


Se på disse herlige figurene da, som beveger seg en og en til den siste  til slutt stuper… Ser du? De på boksene…


Og til deg som har hage: -her har du hage-frosken du har ønsket deg 😉

Herlig dag med mye kos 🙂

 
 

16 kommentarer
    1. Haha den er sååå stygg at den ville jeg ikke hatt på når jeg vaska dusjen engang 😉 Nei, må tenke FORT ! :DDDDD Koooz deg på lendet med sommerkjole på 😀

    2. ladyaugust: 10 minutter på loppis, jammen godt gjort å finne NOE 😀 stygt elker ei 😉 Bruk den på filmen, eller skal du være FIIIN der kanskje? 🙂 Klenmer <3

    3. Hahaha såå mye digg, du finner altmuligrart 😀 Jeg var på loppiss i går men hadde kun tid til 10 minutter for det var sååå mye å gjøre, så jeg kjøpte meg en urstygg kjole og et belte til 20 kroner haha Knusekoze <3

    4. Fru Stussli: Ååå, forte deg inn å se på høna di i selskap med kremen til Kjerst, postmannsinnlegget 😀 Ha en fantastisk dag i vannet 🙂 klemmer <3

    5. Dette så skikkelig digg ut da!!
      Jeg er bare som raskest innom før jeg må løpe på kurs. Skal være i vannet om 20 min!
      Ha en strålende dag fine frodith <3

    6. Engla: Ja, en deilig dag 🙂 med mange fine ting å se på 🙂 Og håper været holder i morgen også,for da blir dagen fin 🙂 Skal en tur på landet igjen, men ikke til Spydeberg… 😀 Ha en fin kveld Engla-mor <3 Klem

    7. Mitt skattkammer: Min så ut til å bli en daffedag den også, men så BLE det noe av likevel 🙂 Og det var skikkelig kos. Og litt vindusshopping gjorde vi i tillegg.. DVS vi var inne i butikkene, men kjøpte ingenting 😉 Jeg LIKER daffedager også jeg altså 🙂 Har det ikke sånn at jeg MÅ gjøre noe hele tida… Ganske rolig av meg egentlig,tro det eller ei 😉

    8. di froskene var søte de.
      det så ut som det var mye spennende da.
      morsomt å gå å titte litt på slike steder 🙂

    9. Livsrom: Ja, jeg tenkte på dere hagefolkene 🙂 Dere skulle hatt en sånn frosk 🙂 Det var veldig kos å få en liten markedsdag 🙂 Og alltid kos med søsteren min <3 Klemmer fin kveld <3

    10. Så koselig det såg ut:) Kjekt å gå sånn å titte. Det liker hver fall jeg.
      Åååååja, froskene var søte;)
      Ha en fortsatt fin helg:) Klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg