Unnskyld postmann…. ;-)

I all offentlighet vil jeg nå beklage alle slags beskyldninger jeg rettet overfor den hengslete postmannen her midt i sommerferien

 

Jeg tenkte meg at han var litt av en latsekk, hvertfall sånn inni meg, da jeg ikke hadde sett snurten av han på mange uker… kanskje måneder… hverken i fysisk form, eller i form av brev i kassen min.. Sånn i all offentlighet, beskyldte jeg kanskje mer postvesenet generelt for å ha gjort noe feil, eller all verdens kriminielle for å ha begått kriminelle handlinger mot han.. Kidnappet?? … For borte var han, som katta i sekken… Og jeg fikk verken brev eller regninger…. eller pakker…  SÅ, det var rett før jeg etterlyste han hos politiet..

Det var først da det plutselig dukket opp en nydelig liten gave fra bloggvenn,  Muumimamma, sånn i begynnelsen av autgust, i kassen min, at jeg begynte å trro at han kanskje hadde vært der hele tiden…. At han bare hadde snkeket seg litt usett til og fra


Gave fra Muumimamma

Og da jeg  åpnet postkassen her på torsdag, så ramlet det jammen meg ei HØNE ut av kassen min, fra min fine bloggvenn Fru Stussli, Bente


Høne-mor blir by-høne… 🙂

Og tror du ikke jammen meg at i går også, da jeg åpnet postkassa, så sto det IGJEN en pakke inne der… 

Og jeg blir så VELDIG, VELDIG glad <3

I går fikk jeg gave i fra HERLIGE Kjersti, som jeg har truffet også 🙂 Og hun hadde sendt meg en aldeles herlig krem. Den er garantert for å forhindre rynker, og hun har laget den selv <3 Inneholder avocado-olje og bivoks, og har en herlig grønnfarge og en deilig lukt. Jeg kjøper meg sjelden kremer og sånt, men en hjemmelaget krem, fra fine Kjersti, den skal jeg bruke med GLEDE. Jeg har mer TRO på sånn hjemmelaget 🙂

 Du vil ikke tro hvor glad jeg blir over sånne gaver som bare ramler ned i kassen min, uten noen som helst spesiell  anledning., jeg har ikke bursdag en gang. Tusen takk  Kjersti 🙂 Du gjorde dagen min komplett flott <3

Og når to så fine ting klarer å dumpe ned i kassen på samme uke, så må jo postmann være i nærheten.. Eller? 


De kledde hverandre litt ;-D
 

Får du post i posstkassen din? Annet enn regninger?

 

 

42 kommentarer
    1. Siv: Ja, masse fine folk jeg har blitt kjent med her, både en del jeg har møtt, og mange som SKAL møtes 😀 Ha-ha 🙂 Enten de vi eller ei 😉

    2. inneuteferdig: Ja, skikkelig moro med overraskelse 🙂 Og jeg som nesten hadde gitt opp postmannen liksom 😀 Og så kommer han med det ene hyggelige etter det andre… 😉 Flink i jobben sin ja 🙂

    3. outofoffice: Ja, det er kjempekoselig 🙂 Jeg tenker at dette året må bli litt i postens ånd 😀 gled noen med post liksom 😀 for det er jo så mye mer gøy enn reklame og regninger 😉 Og før fikk vi jo post 🙂 brev og sånt 🙂 Jeg ble superglad for disse tingene, som var hjemmelaget og alt 🙂

    4. frokenfjeldberg: Helt enig egentlig 🙂 Jeg liker veldig godt å gi bort 🙂 Og julaften sitter jeg og er veldig spent på alle tingene jeg har laget eller kjøpt til dem 🙂 Alltid veldig gøy å se når folk åpner, og hvor glade de blir 🙂 Og JEG ble veldig glad for disse tingene de har sendt meg 🙂 De er jo hjemmelagete 🙂 Ha en fin kveld :–)Klem <3

    5. Så utrolig mange fine gaver du har fått, det var hyggelig..=O) Har nevnt deg i dagens innlegg..hihi..Gøy å få,men jeg sverger fortsatt til at det betyr mer for meg å gi..hihi hihi Klem<3

    6. Hanne: Hi-hi 🙂 Ja, jeg synes vi skal passe på at det kommer litt ting i posten til bloggfolk. Skal vi satse litt på det framover? 😀 Jeg har et lite prøveprosjekt på gang her nå, kanskje jeg forteller litt om det i morgen.. må prøve meg fram litt 😉 Har ikke vært annet enn regninger i kassa mi heller, på magne år 😀 Men nå har det kommet veldig hyggelige ting i det siste 🙂

    7. Det hender da at det av og til detter noe annet enn regninger i postkassa mi, men skjelden..
      Bortsett fra når jeg har bestilt noe på nettet, men da er det heldigvis betalt på forhånd, så da slipper jeg i allefall den regninga også..
      Så er det jo ikke lenge siden at Gubbelure fikk ei fin veske i posten..:-)

    8. Fru Stussli: Gratulerer så MASSE 🙂 Jeg visste du ville klare det, din lille pingvin <3 Skjønner at du er sliten. Tar på å drive på sånn hele helga 😛 Ja, høna er under oppsikt, hun kunne nok tenkt seg litt krem.ja.. men den er MIN!!! 😀 Hi--hi 🙂 Ha en flott søndag kveld Bente, slappe av og kose seg. KLemmeflatsomenpingvin ;-D <3

    9. Du får passe på flotte grønne kremen så ikke høna spiser den opp. Hun ser ganske glupsk ut 😀
      Nå er jeg heeelt puddig her, men jeg er herved godkjent svømmeinstruktør opp til pingvinmerket :-DDDD
      Håper du har en strålende søndag fineste Frodith <3

    10. Livsrom: Ja det er så mye fint jeg har fått, snille folk. Føles som å ha bursdag nesten hver uke… 😀 og det er ting som jeg ble skikkelig glad for 🙂 Postmannen er helt klart på plass igjen 😉 Ha en finfin søndag du 🙂 Klemmer <3

    11. MOONBEAMSCORNER: Nei, regninger vil vi ikke ha :-/ Så da var det greit han holdt seg vekk, men nå de siste dagene har ha hatt med så mye fint at han fortjener en gave selv snart 😀 Ha en fin dag du også 🙂 klem <3

    12. Så bra du fikk avklart det der;) En bekymring mindre-puhh… Jeg forstår at du må forsikre deg om at postleveringen funker, for du får jo stadig overraskelser den veien:) Flotte gaver fra hyggelige venner:)
      Ha en fortsatt fin dag:) Klem<3

    13. Lisbeth Pedersen: Ja, gleder meg til å bruke den kremen 🙂 Jeg er vrldig glad for den 🙂 Ha en hetlig søndag du også 🙂 Kose deg Lisbeth 🙂 Klemmer <3

    14. Flaggermusvinger: Ja, nå skal snart postmannen få gave fra meg altså 😀 hvis han fortsetter sånn 😉 Jeg er kjempeheldig, er helt moro å gå i postkassen 😀 Og alt jeg har fått, er sånn som jeg satte veldig stor pris på 🙂 Ha en nydrlig søndag du, store klemmer fra meg <3

    15. Mamma til 2: Ja, jeg tenkte samme med sommertøy i dag. Jeg maste om denne sommerkjolen min i hele vintet, så nå får jeg bruke innspurten av den… brukt masse i sommer også 🙂 Og til helga kan det være tjukke strømpebukser ja.. kos dere i skogen. Jeg liker godt veiene i Oslomarka <3Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    16. Mitt skattkammer: Ja, du må ta et slvorsord.. det var først da jeg begynte med mine mistanker om kidnapping, st det begynte å dale ting ned i kadsa mi 😀 ha-ha 😀 Nei, jeg er SKIKKELIG heldig. Blir kvitrende glad av sånt 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    17. Postmannen din har holdt deg på pinebenken i sommer så du skulle bli dessto gladere for disse fine pakkene som har ramlet inn i det siste 🙂 Regninger vil vi jo ikke ha, så litt snill har han jo og vært da 🙂 Har fått noen småpakker i det siste jeg, men bare fordi jeg selv har bestillt de..hehe 🙂 God søndag fine deg <3. Klem månestråle 🙂

    18. Å, så herlig med så fine gaver! Jeg likte både høna og den salamander/gekko-krystallkula! Og hvis kremen er like bra som den ser ut, så kan du jo bare kose deg! 🙂 Godt ikke postmannen hadde sluttet å komme til deg!

    19. Så snill du må være som får så mange artige og nyttige gaver 🙂 Postmannen her er til å stole på, han kommer med bilen sin ca kl 14, han kan du stille klokka etter 😀 Vi skal på skogstur i dag, det er mange fine skogsveier å trille på i Osloområdet. Jeg stiller i shorts og singlet, må passe på, neste helg kanskje det blir dynejakke, he he. Ha det gøy på landet i den blomster-lang-kjolen din 😀

    20. ladyaugust: Ja, kjempefine ting, og før DET igjen fikk jeg jo bikinibukse fra deg <3 Jeg er heldig jeg!! Og jeg er jo en gavehund som du vet, så jeg blir jo både glad og ellevill 😀 Masse Lykke til med filming i dag <3 Kan du ikke ta kjolen fra loppemarkedet 😀 Jeg skal på landet i dag, på toget nå.. kanskje siste helg ned blomster-lang-sommerkjolen :-/ Men drn skal nytes hvertfall. Skvisekosogklemmeflat <3

    21. såååå fine ting og supercrem også <3 Håper dagen din fortsetter og er fiiiiiin <3 Her er det klargjøring til filmin, slike dager begynner tiiiiidlig og jeg har ennå ikkeno å ha på, jippi dette love godt 😉 Klæmmeflat <3

    22. Min matgale verden: Ja, det var vel ikke en feil at du puttet den i Bonnie regner jeg med 😀 ha-ha.. hun skulle vel ha hun også 🙂 Ikke greit når man må dytte ting ned i halsen på katter nei
      😀 og for deres eget beste egentlig… Kooooz <3

    23. Ut på landet høres deilig ut:) Kos deg i den ekte butikken, jeg har nå kloremerker på hånden etter å ha prøvd å putte de-wormer pille i katten(mot makk) Det endte med at jeg smurte pillen inn med leverpostei og ga til Bonnie (som er lett å lure) og svippet innom Ebay igjen, kjøpte de-wormer som man kan sprute rett på nakken til dyrene, uten å bli full av kloremerker…:) Nå tror jeg det er på tide å komme seg ut før jeg kjøper enda mer;) Kos deg på landet da:)

    24. Min matgale verden: så deilig å bare RETT inn å handle 😀 Jeg tror jeg vet en søndagsåpen EKTE butikk jeg.. DEN skal jeg titte litt i før jeg farer ut på landet 😀

    25. Så bra:) Jeg mistet min ene røde plastikk ørering (eneste jeg kan bruke er plast) ute i bringebærskogen i går, istedenfor å lete, har jeg nå kjøpt 20 par nye i alle fasonger…..fort gjort;) Og veldig billig…så da så:)

    26. mimmimor: Ja, ikke sant, ikke mye man får av VANILIG post lenger… Men jeg har faktisk fått både det ene og det andre i løpet av sommeren, både premier fra bloggkonkurranser, OG disse tingene her fra bloggere som kommer HELT ut av det blå 🙂 Veldig koselig og moro. Fikke også en “bikini-bukse”/shorts av LadyAugust tidlig på sommeren, som hun hadde sydd selv. Hadde eget innlegg om den 😀 Ha en fin søndag Mimmimor <3 KLem <3

    27. Helge: Ja, det er mye reklame ofte, men vi har sånn skilt med NEI TAKK til reklame.. så akkurat VÅR postkasse er tom for det 🙂 Så da det ikke kom regninger i sommer, var den VIRKELIG tom altså.. Men nå kommer det pakker 🙂 Og det kan jeg like 😀 Har nok slekt i Eggedal den høna ja 😉 Ha-ha… Det har heldigvis aldri blitt borte noe jeg har ventet på, fra posten… Ha en flott søndag 🙂

    28. Min matgale verden: Ha-ha, ja det er muligheter for litt gaver i påske og julesesonggen. Hm… men noe sier meg at da bør man legge inn noen andre høytider litt sånn høsttiden også… det er jo en LAAAANG høst… Hva skal du ha fra E-bay da? 🙂 Kose deg masse med avslappende og fin søndag 🙂 Ble IKKE skemt av grønn-fargen. Veldig-veldig fin grønnfarge. Får jo LYST til å bruke den,regner med jeg ikke vil se ut som Hulken av den grunn 😀 Stor klem fine venn <3 Og tusen takk igjen 🙂

    29. I postkassa mi er det bare valgstoff for tiden, venter mere i neste uke. Reklame vil jeg ikke ha mens regninger kommer når jeg venter de. Pen høne du fikk, den er trolig kjent i Hønefoss og har sikkert slekt i Eggedal. Postmannen gjør en god jobb, ut og inn av bilen med regninger og brev i alle varrianter + kilovis av reklame. Men utro tjenere er det overalt og jeg vet om kanskje 2-3 tilfelle der det ble avslørt. Men det står respekt av den jobben som postmannen gjør.
      Ha en fin søndag.

    30. Så bra:) Tror du og postmannen kan bli “bestisser” jeg;) Jeg har nå planer å bestille med litt knask på Ebay, verdens billigste og beste måte å få gaver i postkassen på:) Ja, sånn utenom kalender og påskenøtt-sesong da;) Ha en strålende søndag, her skinner solen i fjellet og jeg har ingen planer! Det er duket for en deilig søndag:) ps. godt du ikke ble skremt av den irr-grønn fargen på kremen;) Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg