Og det jeg skulle lage var….

I går stilte jeg deg et spørsmål om du kunne gjette hva jeg skulle lage av disse


De er foreløpig bare to armbånd-liknende saker… Men jeg fikk et tips i en butikk om noe annet jeg kunne lage, og jeg forsto det som at jeg måtte starte sånn… Hun nevnte at jeg måtte gå inn på en nettside, som jeg selvfølgelig ikke finner nå…., og DER skulle det forklares fint hvordan man laget det… Helge, bloggløs bloggvenn, har nettopp vært innom meg og lurte på hva det var jeg skulle lage.. Og INGEN gjettet  helt riktig, men noen var innom  på et slags vis… Så de som har gjettet på noe med VESKE, kan vente postkasse- fyll av et eller annet slag snart 😉 Det er ikke veske-håndtak, men det er så nærme at postkassen fylles bittelitt for:  TANTE JUL,  Blunck-Sieri og Eljos <3

Det skal nemlig bli en veske. Man kunne sette sammen slike, sånn at de til sammen utgjorde en veske… Men problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal hefte dem sammen… Gode forslag???? Dere håndarbeidsdamene? Sy dem sammen? Hekle dem sammen? Eller er jeg helt på jordet, og at dette ikke lar seg gjøre…? 😀 

Tar i mot forslag med takk 😀

 

30 kommentarer

Siste innlegg