Husker du dette ansiktet?….;-)

Det er verdens søteste lille rotte, Vaniljeogpepper, som jeg fikk av en blogger med samme navn her i senvinters…. De fleste av mine bloggvenner har fått med seg at jeg fikk henne, at hun bedrev ugang på 17. mai og at hun de siste 2 månedene har vært på sommerferie hos forskjellige bloggere 😉 Rett og slett en sommerturnè.. Jeg sendte henne avgårde i slutten av juni, og siden den gang har hun vært hos 11 forskjellige bloggere og overnattet. Hun har opplevd de utroligste ting, og alle bloggerne tok så godt i mot henne og gjorde sommeren hennes uforglemmelig 😉 

Men mest av alt ble det en ganske uforglemmelig sommer for meg også 😀 For hvem hadde vel trodd at folk vil sette fantasien SÅ i sving, for å finne på moro med henne? Jeg ha ledd så jeg har grått nesten,  opptil flere ganger , av alle påfunnene til de forskjellige bloggerne har hatt 🙂 Og på tirsdag kom hun altså hjem igjen til meg igjen etter sin lange reise, som jeg fortalte kort igår…. 🙂 Nå har hun våknet etter en lang hvil, og hun har fortalt og vist meg bilder av ferien sin 😉

Her følger noe av det hun har vært med på, resten må dere se inne hos de forskjellige bloggerne 🙂


Hos Stussli.blogg.no lærte hun å sy av Bente… og jeg må si det kom noen symaskins-bannegloser ut av henne da jeg åpnet esken her på tirsdag… 😉


Hos Kjerstisandnes.blogg.no fikk hun treffe og leke med søte, søte Bonnie, som JEG også vil treffe.. Kjersti nå kommer JEG snart <3

 


Hos Lisbethpedersen.blogg.no fikk hun en venn av samme slag  🙂

 


Hos Wotka.blogg.no ble hun venn med hunden Wotka, etter først nesten å ha blitt spist opp ;-D


Hos Flaggermusvinger.blogg.no gjorde hun det meste. Hun var til og med med i operaen 😉 og flaggermusvinger har MASSEVIS av bilder av henne på Instagram <3

Hos Siv fikk hun være med på jobb, og se hvordan det var å jobbe på turistkontor

 

 
Hos Eljosreise.blogg.no fikk hun lært seg litt om klesvask, så nå slipper jeg DEN her hjemme..

 
Hos Miriceci.blogg.no fikk hun både piercet hull i ørene OG trent en hel masse 😀

 

 Hos Englas.blogg.no fikk hun ltil og med prøvd seg på en øl…. 😉

 

 Hos Ladyaugust.blogg.no ble det såklart masse snop 😀 Heldiggrisen 😉 Og hun ville såklart ikke reise derifra da… 😉

 
Hos Muumimamma.blogg.no fikk hun hilse på kaninen, og var på shopping. Hun fikk til og med penger med seg hjem.. Da hun kom hjem hadde hun med seg mange prospektkort, som jeg hadde bedt folk sende med henne hjem. Prospekt-kort over kommunen. De som ikke hadde det har sendt noen andre varianter og det var bare kos 🙂

 

 


Hun løp rundt her og skulle være i veien på kortene, så hatten flagret av… 

 


Pengene var hun ikke spesielt glad for å gi slipp på til meg… 😉

 

Herlige kort, med noen små ord på baksiden. 

Da hun kom seg litt av sjokket fikk hun øye på en “fremmed” i sofaen… En som ikke hadde vært der da hun dro… Høna jeg fikk fra Fru Stussli, for en måneds tid siden… Hun synes nok jeg trengte en stedfortreder, når Vaniljeogpepper var ute og reiste, og det hadde hun rett i 🙂 Den høna har vært god å ha her i sofaen… Og Vaniljeogpepper var strålende fornøyd med en til MYK her i huset 😀 Så det har vært lite krangling så langt.. Til og med pengene ble de enige om å dele 😉

TUSEN MILLIONER TAKK til alle som tok i mot Vaniljeogpepper i sommer, og for at dere var med på alt dette FJASET 😀 Jeg har moret meg stort, og det tror jeg kanskje dere har gjort også 😀 Til de som ikke hadde besøk av Vaniljeogpepper i første omgang nå:

-Det kommer flere ferier… 😉

46 kommentarer

Siste innlegg