Kan du si meg noen hemmeligheter? …;-)

Det dukker stadig opp nye bloggvenner, som jeg blir litt nysgjerrig på, og jeg spør og graver litt til dagllig jeg om forskjellige ting, men av og til tar jeg liksom alt i ett, og da sender jeg ut dette innlegget. Og mange har jo sett det før, og de trenger jo ikke svare. Men jeg har bare lyst til å gi de nye en sjanse til å svare, slik at jeg har den infoen jeg trenger, hivs jeg PLUTSELIG skulle trenge det 😀 For det er hyggelig å vite litt om hverandre… Og ikke det minste farlig inne hos meg hvertfall 😉

Så her er litt om meg:

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg 🙂 Jeg trenger litt info, som kan komme godt med i noen sammenhenger. Ikke noe “farlig”, bare hyggelige sammenhenger 😉 

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 Bare svar i kommentarfeltet 🙂

14 kommentarer
    1. eljos: Ok 🙂 Jeg var inne en tur i dag , som du sikkert så 🙂 Jeg glemmer den litt fordi den ikke dukker opp her 🙂 Må komme inn i sånn rytme som jeg hadde før sommeren 🙂 Ha en god natt, gleder meg til helg nå 🙂 Klemmer <3

    2. God natt god natt, du vet jo det meste og mere til om meg!! I morgen blir det nok en travel dag, og nytt blogginnlegg tenker jeg…….fra min “sykeblogg”

    3. Hanne: Å jada 😀 Jeg kan ikke så mye jeg… Jeg er en god pedagog, vet hvordan elevene mine kan få INN ting, men må stadig lese meg opp på ting ja 😀

    4. ritahobbyfoto: Flott 🙂 Jeg gjemmer på sånn info skjønner du, og det kan trengs i ulike sammenhenger, snart er det jule-kalendertid osv… 😉 Takk-takk <3

    5. Hanne: Jeg måtte faktisk google det Joharis vinduet 😀 Kjente ikke det begrepet jeg 🙂 Så nå lærte jeg litt nytt i dag .:-) Ja, alle vinduer åpne 😀 Jeg har jo fått alle hemmmelighetene denne spørresaken før 😀 Kos du kom innoml 🙂 Og det kommer alltid en og annen ny innom på spørrerunden også 😉 Natti natt Hanne-mor <3 Natta-klem <3

    6. jeg har bursdag 1 desember.
      Jeg er frisør og har vært det i ca 15 år
      Hvor det er spennende å reise 🙂
      jeg elsker twilight filmene.
      farge er lilla, bare lilla 🙂
      Hobbyen min er veldig mye egentlig, men jogge/trene. men den største av alle er FOTO. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg