Hva er det med folk født i september liksom? ;-)

Det er typisk for sommeren at det er mange blomster, sommerfugler og late dager…Det er typisk for høsten at bladene er gule, oransje og rødbrune.. Det er typisk for vinteren at det er kaldt og ofte snø…. Det er typisk for Norge å tape fotballkamper… Det er typisk for spanske folk og danse flamenco…. Det er typisk barn å være lekne…. OG det er typisk for folk født i Jomfuens tegn å ha blogg 😀 Og hvordan kan jeg så påstå det? Jo, for jeg vet MANGE bloggere som er født i september og altså i jomfruens tegn.. Betyr det at disse høstbarna er de som fant opp blogg-virksomheten? Vel, ikke vet jeg… Men i dag er det hvertfall Solkro som har bursdag 🙂

 

Solkro har en snill samboer, tre barn og hun er også bestemor. Hun koser seg veldig med sin bestemoroppgave. Hun er glad i turer i mark og hei, liker å holde på med håndarbeid, matlaging og lesing  Favorittfargen hennes er rød, og når det gjelder film går hun for en god thriller. Hennes favoritt reisemål er Sør-Frankrike, men hun har også en drøm om å reise til Australia. Men i sommer var hun en tur i Krakow 🙂

Hun og hennes snille samboer har bedrevet flytting til et lite småbruk i sommer, og det er nok derfor hun har vært litt fraværende fra bloggen sin en periode også 🙂 Hun har ikke en blogg som hun skriver i HVER dag, men pleier å ha innlegg en gang i uka 🙂 De pusser opp, og flytter litt om litt etter hvert som rommene blir ferdige, hvis jeg har forstått det riktig. Hun har en fin liten hund som heter Bomsi også.

Solkro virker som å være en LUN dame, med et godt smil på lur. Hun virker som å ha mye omsorg for sine nære og kjære. Og hun har alltid en hyggelig kommentar og et “goe knib” på lur, når hun er innom bloggen 🙂 

Så nå håper jeg du får en alle tiders dag, Solkro, og feirer dagen med brask og bram! GRATULERER MED DAGEN!!! For deg er fredag de 13.  forhåpentlig en LYKKEDAG i dag 🙂

Du får kose deg med kake ute i verden, i nytt eller gammelt hus, og så får du for sikkerhets skyld en liten en her også  🙂

 

Stor bursdagsklem fra MEG og alle de andre på blogg <3 

Og til deg som leser dette, når er DU født?

Og hva er din plan på denne fredag den 13. september ? 

22 kommentarer
    1. solkro: Så koselig at de kom innom og så den fine gjengen som har vært HER også,og jeg så de har vært hos deg 🙂 Koselig 🙂 Håper du har en alle tiders dag 🙂 Klemmer <3

    2. cynaracardunculus: Ja, hurra for henne 🙂 Håper hun kommer innom i løpet av dagen, hun var inniom i dag morges 🙂 Ha det fint Cynara <3

    3. ladyaugust: Ja, sånn er det med den saken, man må selvfølgelig kysse en del prester før man får lørdags-snop 😀 ER ikke gitaristen egentlig ordinert prest OGSÅ, som bi-jobb 😀 Ha-ha..

    4. Amorartis ~ Tegning og diverse: Hi-hi, ja kanskej det 😀 Hvertfall er det sikkert at MAAAAANGE bloggere har bursdag i september!! Det vet jeg nemlig 😉 ha en fin dag du 🙂

    5. ååååå jeg har våkna 1000 ganger minst men værst var det da jeg drømte at jeg måtte kysse en prest for å få lørdags-snop, heldigvis våkna jeg akkurat rett før jeg kyssa han hahahaha for noen drømmer jeg har altså !

    6. Lisbeth Pedersen: Jeg har verdens minste leilighet som du vet, det hjelper ikke det spøtt 😀 Klarer ikke komme i gang likevel jeg.. Har så mye annet som er mer gøy 😉 Som blogging, hekling osv… Så Kjersti skal skaffe oss alver,som skal gjøre husarbeidet for oss 😀 Ha en superfin dag du også 🙂 Klemmer i bøtter og spann på vei over med fredagsfly <3

    7. ladyaugust: Ja, bli HELT frisk da fineste Ladyen min, og da er det viktig å gjøre INGENTING i massevis 😀 Snart lørdag- herlig- Det er det som er så fint med fredagen,at vi VET om lørdagen og søndagen 😀 Klemmepannekakeflatoglitttil 🙂 <3

    8. Fru Stussli: Det hørtes kjempekoselig ut med jentekveld da 🙂 Jeg er sikker på du gjør det llitt ekstra kos for dem 🙂 godis høres ikke feil ut 😀 Jeg må også ha LITT av det i dag 😀 Men selvfølgelig bare mørk sjoko 😉 EN heklevekse full av fredagsklemmer sendes med toget <3

    9. Min matgale verden: Flott 🙂 Da blir hun nok glad, hun har vært inne og sett innlegget. Fikk melding i innboksen 🙂 Hurra for henne!!

    10. Flinke snille Frodith som gratulerer bloggerne med dagen 🙂 og Gratulerer med dagen til Solkro 🙂
      Nå skal jeg vaske huset, så om det er tid igjen så syr jeg videre på de to siste veskene til teateret. Har litt for stort hus, så det er et tiltak og komme i gang. Hadde egentlig hvert herlig med en hushjelp sånn en gang per måned som tok en skikkelig rengjøring 🙂
      Ønsker deg en superfin fredag 🙂
      Klemmer

    11. haha såå koz <3 Grattis til Solkro 😀 I dag skal jeg gjøre først...ingenting...så ingenting...så bli heeelt frisk i en fei for nå er det jammen snart lørdag <3 JIPPI <3 Klæmmepannekakeflatsøs :DDD

    12. Herlig! Dette er en blogg jeg leser og liker 🙂
      Gratulerer til Solkro!!
      Vi skal ha jentekveld på fredag den 13. Emmas bestevenninne skal overnatte. Hr Stussli er på spillejobb og vips så blir det bare tre jenter i huset. Så her blir det ekstra god mat etterfulgt av litt godis. Så skal Fru Stussli dulle med jentene og sørge for at de koser seg. Da koser nemlig hun seg 😀
      Ha en strålende fredag den 13 🙂
      Store og mange klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg