In August- in september,og verdens beste Lady.. <3

Du vet at jeg har en bloggsøster? De som har kjent meg en stund her inne, vet at jeg adopterte Ladyaugust, som søsteren min, etter vårt første møte på en av hennes konserter. Vi fant hverandre med en gang,og det var som å få en ekstra søster. En adoptiv-blogg-søster. Vi har jo truffet hverandre noen ganger nå faktisk. Og hun er like varm,snill,  koselig og morsom i virkeligheten, som hun er her inne på blogg. Det var ingen rare øyeblikk når jeg traff henne første gang, og etterhvert har det blitt som den mest naturlige sak i verden å ha en blogg-søster 🙂 Vi fant hverandre, og godt var det 🙂

Ladyaugust spiller som du kanskje  vet i bandet In August. De spiller herlig musikk og jeg har vært på to av konsertene deres. Bandet er både kule på scenen, og kule i virkeligheten. Jeg har jo truffet dem noen ganger nå også, og de er tvers gjennom kule og herlige folk, både på scenen og off-stage 😉 In August spiller HERLIG musikk, og jeg gidder ikke prøve putte de i noen kategori/ boks for hva musikken deres kalles… Den faller i så tilfelle bare i kategorien : KUL/DEILIG  MUSIKK


bildet er  fra konserten på Cafe Fiasco
 

Nå er de akkurat ferdi med musikk-video til sin nydelig ballade:  1000 words 

og her er den

Har du hørt musikken  deres før?

SKal du på neste konsert med In August? 

 

 

 

36 kommentarer
    1. MOONBEAMSCORNER: Klikk på videoen hvis du får lyst, det er en nydelig ballade.Og det har vært mange fra blogg og hørt i dag 🙂 Hun har også en kjempemorsom blogg,med mye tegninger og annen hverdagskos 🙂 Stor klem <3

    2. Som du jo vet er jeg superglad i musikk, men dessverre ikke hørt om LadyAugust. Sååå heldig du er som har fått deg en blogg.adoptivsøster. Fantastiks morro å høre. Håper dere får mange og fine møter fremover også både in real life og på bloggene deres. Du får hilsen henne fra månestråle da 🙂 Klem <3

    3. Flaggermusvinger: Så bra 🙂 Bandet er kjempbra!, folka er skikkelig greie og Ladyaugust er rå på scenen og snill og fin som bare det off-stage 🙂 Ja, du burde ta en tur på konsert hvis de kommer i nærheten av deg 🙂 eller om du plutselig er i nærheten her 🙂

    4. dandilion: Ja, jeg og Ladyen har truffet hverandre flere ganger, jeg har vært en tur hos henne i sommer også. Kjempekos. Ja, jeg hører fra meg om jeg er i området jeg 🙂 Er mange fine bloggere å møte 🙂 Har truffet flere jeg skjønner du 😀 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    5. Jeg begynte så vidt å høre på den i går. Skal høre hele med litt ro rundt meg. Den passer ikke helt til musikken fra frøknas rom og så blir det feil å høre den første gang med bakgrunnsmusikk. Gleder meg til å se videoen og høre sangen 🙂 Så kjekt å treffes. Bare gi lyd om du er her i området 🙂

    6. Helge: Ja jeg husker du var der på konserten, jeg var syk jeg den gangen. Nei, jeg vet ikke hvor og når neste er,men får jeg snusen i det så skal jeg nok reklamere 🙂 Og sikkert HUN også 🙂 Kult at du har hørt masse på den da 🙂 den er jo helt nydelig også så. VI begynner å bli en liten gjeng fra blogg her som har vært på konsert faktisk 😀 Ha en fin kveld 🙂

    7. Engla: Å, jeg er sikker på jeg kommer til å møte deg 🙂 Jeg tenker at en gang det passer sånn, når jeg er hos mammaen til lille supermann, så sier jeg fra og så kan jeg møte deg 🙂 Jeg har hvertfall veldig lyst til å treffe deg <3 Stor klem herfra <3

    8. Jeg hørte de live engang på John Dee i Oslo, det var litt idol-opplegg, hvert band fikk 10 min dvs 2 låter. Så jeg har sett henne live. De er dyktige og utrolig flink. 1000 words er en megakul låt og vdeoen er bra, så dette blir spennende, håper låta vil bli spillt på en eller annen radiokanal og videoen blir sendt på TV. Om jeg skal på neste konsert? Veit du når den er og hvor? Hvis det passer med sted og sted så kan det hende. Håpr flest mulig ser på videoen, alt sett den 4-5 ganger selv.

    9. Jeg hørte på sangen i går og den var helt nydelig <3 falt pladask <3
      Så koselig at dere har funnet tonen, sånn på ordentlig også. Dere må gi hverandre en klem fra meg neste gang dere møtes <3 dere virker som noen fine, flotte og herlige damer begge to <3
      Og en gang, kanskje jeg også er så heldig å få møte dere 🙂
      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3
      Stooor klem fra Engla

    10. frokenfjeldberg: Ja, bare klikk på 🙂 Den skal fungere hvis jeg har gjort riktig 😀 FIn musikk, og god bloggvenn 🙂 Ha en nydelig dag du også min venn 🙂 Klemmer <3

    11. Lisbeth Pedersen: Klart de må komme til Bergen også, de bare MÅ 🙂 og jeg blir med 😉 Overalt 😀 Så får jeg truffet dere også 🙂 ha en fin da 🙂

    12. Nemi Rebella: Det synes jeg helt klart 😀 Og da blir jeg med også 😉 Som groupie 😀 Ha-ha.. DU får nok gått på konserten en dag du også 🙂 Og i mellomtiden kan vi jo høre på you tube etc 🙂 Klemmer <3

    13. Bloggsøstre og alle søstre er verd sin vekt i gull <3
      Jeg SKAL på konsert med de en vakker dag, men jeg må nok vente til at hele gjengen skal ned hit, tjihi ^_^ MEN, de kommer til og slå igjennom og når de skal på verdensturne er jo Las Palmas et naturlig valg, synes du ikke? :3

    14. Fru Stussli: Ja, sinna musikk til snill stemme høres riktig ut 🙂 OG sangen er bare herlig, går rett i hjertet på en 🙂 Ha en flott dag du også min venn 🙂 Og store klemmer tilbake til begge to <3<3

    15. Min matgale verden: Ja, kanskje de tar turen til Bergen 🙂 Det hadde vært noe 🙂 Ha en strålende dag du også min venn <3 Stor go-klem <3

    16. Denne balladen er så herlig! Akkurat som Ladyen selv. Gleder meg til fortsettelsen og så koser vi oss med denne så lenge.
      Viste den til Emma på morgenen og hun sa at de var råkule. Litt sinna musikk til snill stemme er 8åringens forklaring på låta 🙂
      Ha en finfin dag fineste frodith <3
      Stoooooor klem fra fru og frk stussli

    17. ladyaugust: Og jeg klarte å få til å legge i sangen og videoen tror jeg 😀 Den SER hvertffall rikitg ut, så nå håper jeg ALLE mine lesere, setter seg og hører, om de har hørt den hos deg eller noen andre før, eller ikke. Kan aldri høre for mye på DEN vettu <3 Det stemmer alt som står der, så bare SUUUUG til deg 😀 Ha en fantastisk dag kjære søs 🙂 Klemmepannekakeflatoglitttil <3

    18. inneuteferdig: Ja, håper du får kommet på en konsert en dag også 🙂 Veldig koselig, og moro, og treffe andre bloggere kan du da også vettu 😀 Ja, i dag mandag, nye muligheter 😀 Herlig <3 Kos deg du også :-)Carpe Diem <3 Klemmer <3

    19. åååååååååh tuuusen takk fineste søs <3 Oi DET var myyyye fantastisk du skreiv, snufs så glaaad jeg ble.<3 <3 <3 Alle de fine ordene, nesten så jeg lurte litt på hvem du skrev om og så var det bandet mitt og meg som i M E G :DDDD Tenk så rart at det går an å finne seg en søster inne på blogg, det er sååå rart at jeg nesten ike tror det selv <3 <3 <3 tuuuusen takk verdens beste søs <3 klæmmepannekakeflat 😀

    20. Jeg hørte den i går. Er å drømme seg bort i, og jeg er desverre ikke så heldig at jeg kan si der har jeg vært, men vil gjerne få muligheten en dag.
      Mandag, nye uke, nye muligheter.:)
      Kos deg denne vakre mørke høstdagen..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg