Diva-Frodith i asfalten med et plask!!

De som har fulgt med meg den siste tiden her på bloggen, og spesielt den siste helgen, vet at jeg er et uforbederlig luksusdyr.. Farter rundt fra SPA til SPA med nesa i sky.. og lar andre ta seg av meg på alle mulige måter, fra topp til bunn… Frisører, manikyr, pedikyr, aromaterpi osv… 😉

 Bare du som har lest en del av innleggene mine vet at dette er så langt fra sannheten som man kan komme… Jeg napper ikke en gang øyenbryn… langt mindre lar noen andre gjøre det.. jeg har vært tre ganger på spa i hele mitt liv, og har hatt en pedikyr-behandling i mitt liv, sammen med en venninne…. hvor jeg lo meg gjennom hele behandlings-timen nesten… Ikke fordi det kilte så fælt på føttene, men fordi de syrebehandlede og gjen-oppbygde ansiktene på jentene som behandlet føttene våre, så aldeles himmelfalne ut av de føttene de fikk i fanget… Så jeg er altså som du vet ingen TYPISK diva…

  Men i det siste har jeg altså fått det for meg at jeg skal gasse meg litt, og ta vare på meg selv litt ekstra godt.. Så Diva-faktene førte meg altså til Homsbu som du vet, på SPA, nå i helgen… og jeg nøt luksusen og naturen slik bare divaer vet hvordan..

 

Men med et luksusopphold av dette slaget i blodet, blir fallet fra Diva-skyen desto større når man kommer til seg selv….. Jeg fikk jaggu meg “slottet” mitt midt i fleisen da jeg kom hjem..  Jeg var  en Diva FULL av nykker i hele går.. Sint… Irritert… Ikke fordi at noe hadde forandret seg i større grad HER i huset.. Nei, det var nok den ny-vokste ” nesa-i-været-nesa”, som fikk seg en smell da den prøvde å komme seg inn døra hjemme… For her var alt som før.. Her var  den bittelille leiligheten, som nesa knapt har plass i… Her var det høstferie, og FULL anledning til å se alt som må gjøres, for i det hele tatt å få gjort noe som helst.. Her ble divaen klar over at det må fremdeles fylles en vaskemaskin med klær,, for i det hele tatt å få plass til de ANDRE klærne i de bittesmå skuffene vi har … Det må fremdeles henge minst TO maskiner med klær på tørkesnorene, for at gulvet skal synes… Om du skjønner tegninga.. 

 

 Så i går stupte en noe irritert Diva inn i skapene og skuffene, slet og dro, og lot seg nesten svelge av kommoden…. Kastet, omplasserte, og prøvde å få skuffene i kommoden til  å bli ledige slik at klærne kan være der de faktisk er MENT å skulle oppholde seg…

Noen dager bare ER vel sånn… Selv om klærne etterhvert falt på plass, så var leiligheten fremdeles liten.. En flue som har hatt opphold her siden tidlig i juli, gjorde fremdeles livet surt for meg…  Plassen på badet er fremdeles så liten at jeg kan dusje, pusse tenner og sitte på do samtidig… Og da tuller jeg ikke en gang..   På Tv-en snakket de fremdeles om så teite ting som at vi skulle glede oss til å se MOREN til Petter Pilgård i “God morgen Norge”… Altså moren til en realitty-stjernen fra Paradis Hotel…   Jeg kjente det irriterte meg DET også…

Ja, jeg kan jaggu meg si at Divaen falt med en plask i asfalten igjen, fra sin rosa sky… 😉

Men i dag skal nok bli en bedre dag, skuffene er ryddet hvertfall… 

 

Har du det sånn at etter en liten helg eller ferie, så får du hverdagen litt midt i fleisen igjen? 😉 

 

 

62 kommentarer
    1. Catrine aka Cakki: Ja, han har vært det i mange år. Nå spurte jeg min venninne, jeg er i Fredrikstad nå, om han fremdeles var lydmann.. og det var han 🙂

    2. Catrine aka Cakki: Hi-hi 🙂 DU, når jeg har deg her… Det er eksen til mannen min som fremdeles er lydmann. han runde.. Han er på turne med dem nå 😀

    3. Siv: Hi-hi, ja men det er sånn det føles alt det her 😀 Det gjelder bare å få litt humor inn 😀 Men det kommer tytende ut alt det jeg skriver uten at jeg tenker stort over det 🙂 Det er bare sånn alt føles 😉 Glad du flirer av det da 🙂

    4. Backside: Ja, det var en herlig magisk helg, men det er brutalt når hverdangen kommer noen ganger 😀 Men gårsdagen ble bedre, mandag var verst 😀

    5. Hehe… Ja desverre! Kjenner skuldrene nesten hopper ut av ledd noen ganger i anstrengelse!
      Men du får bare trøste deg med at du hadde en magisk diva helg… 😉

    6. ladyaugust: Å så deilig det hørtes ut, du og engelen på shopping. Og maleting også 🙂 Ja, frsøren koster flesk 😛 ikke gøy.. Og da må man sutte på labben og niks mer sjoko på meg resten av måneden… blæh!! Hørtes deilig ut å sove litt ettermiddags… det må jeg i morgen 🙂 kosemose<3

    7. jepp engelen og jeg, vi har shoppa myyyye rart. Klær og maleting og altmulig og så skulle jeg farge håret men sovna med to hunder oppå meg og våkna såååå godis-sugen at jeg nesen sprakk 😀 Jeg farga det hos frisøren en gang og hun tok pikameg 1300 kroner for det ! fyttigrisen det var dyrt, tenk hvor mange sjokkisser det er haha Her er badet sortprikkete haha og det er ikke tull engang 😀 men det gjør ikkeno 😉 Kos deg med sofa og koz <3 klæmmeflat <3

    8. Min matgale verden: Jeg har LÆRT meg å forhåndsinnstille!!! Er ikke JEG flink kanskje?? 😀 Ja, du var jo litt Diva-Kjersti i helga du også, så du har nok den strøste forståelsen av alle 😀 Alt var liksom UFORANDRET da jeg kom hjem… på en dårlig måte 😛 GRRRR!! 😀 Skal du på hotell igjen på mandag? Noe spennende eller? SPA??? 😀

    9. He he, ja er det ikke litt surt å komme hjem?? Jeg måtte jo lage egen frokost på mandag og greier, akkurat når jeg hadde vennet meg til at “haugesundske” damer stekte egg til meg! Og så alle de klærne som plutselig skulle vaskes…jaja..etter den søte svie klasker divaene i gulvet med et brak. Jeg “braket” litt med deg jeg da, etter min hotellhelg! Heldigvis skal jeg på hotell igjen på mandag! 🙂 Og forresten, du var jo overhode ikke sen med innlegget idag du, tidlig oppe i ferien?? Eller forhåndsinnstilte du;) Håper du har hatt en herlig dag:) klemklem

    10. Mamma til 2: Ja, ikke sant, da blir det sikkert for MANGE rom 😉 Nå koser jeg meg for det meste egentlig jeg da, jeg får bare noen raptuser innimellom, hvor jeg få litt NOK. Men stort sett er jeg fornøyd, med jobb, samboer og livet generelt 🙂 OG sitter her og hekler kalender-gaver til julekalender på bloggen <3 Da må du følge med vettu <3 🙂 Ja, noen drømmer må vi ha 🙂 Og jeg SKAL ha hus en gang 🙂 Et LITE et i det minste 🙂

    11. Tvillings fylte 10 måneder i går 😀 Jeg skal kose-mose dem flate fra deg og de kose-moser og HEIER fremdeles tilbake <3 Hus har vi ikke råd til på mange år, men det går bra å bo i leilighet, slipper iallfall utvendig vedlikehold, det hadde vi ikke hatt tid til :- Du får nok huset ditt en dag med altfor mange rom, ha ha. Alltid kos å drømme 😀

    12. Mamma til 2: Rope HEIA tilbake 😀 Hilse dem masse og kose-mose dem flate <3 Hvor gamle er de? 🙂 Vi har ikke så mange ting egentlig vi altså,men leiligheten er bare 60 m2 kanskje, liten treroms.Jeg vil ha eget hus, med egne rom til å stue unna tull som dukker opp 😀 Ha-ha..

    13. Skjønner problemet med ‘organisering’ 😀 Her har vi investert i garderobeskap og kommoder, så nå MÅ det holde. Leiligheten er på 90 m2 + 2 uteboder, så vi skulle hatt nok plass, men……kalles det et luksusproblem å ha for mange ting, klær må vi jo ha, men 😉 Skal hilse fra tvillings, de er lys våkne, men vi måtte vekke dem, som du sa, men da hang dem med leppa en altfor lang stund 🙁 Nå roper de HEIA !!!! i kor, jeg tror det er det de roper iallfall – og det er nok til deg 😀 Klemmerrrr og god kveld <3

    14. ladyaugust: Ååå, har dere jenteshoppet? Du og Engelen? 🙂 Masse gøy? Og hårfarging, ja jeg gjør det bare hos frisør jeg, du vet, DIVAEN… 😀 He-he.. Neida, jeg må gjøre det der, for badet er så lite… kommer til å bli prikkete på HELE badet, for det er jo ikke større enn en fyrstikk-eske 😀 Jeg er hjemme igjen fra landet. Og på plass i sofaen med bringbær. og i morgen skal jeg kanskje kaste noe mer greier og rydde litt mer.. Hva har dere kjøpt for noe spennende da? Klær? 🙂 Klemmeflat<3

    15. ahhh koooz deg på landet. Ingenting er som landet med fred og ro og humler surrende rundt:) Deilig med ryddige skuffer, her skal labba pleies for vi har jenteshoppa i 4 timer og er helt utslitt men fattet 🙂 Kortet gikk varmt og arma er nesten av ledd. Nå snart skal håret farges, fyttigrisen det er kjedelig men måå gjøres nå. Øvinga var såååååååå GØY i går :DDDD Klæmmevarmt og længe <3

    16. geEren: Ja, man får ta det med litt humor, da “går det over” litt fortere 😀 I dag stakk jeg bare av litt igjen, men skal prøve gå løs på noe mer i morgen 😀 hvis jeg orker 😉 Ha en fin kveld 🙂

    17. Hanne: Ja, jeg har jo gasset meg så fælt i helgen at plutselig ble hverdagen litt for nærgående med alt sitt her i går 🙁 Og det er så mye som skal til før det blir orden på det også,derfor gir jeg opp litt. Må ta førerkort og skaffe bil først, før jeg kan rydde rommet liksom… sånn føles det innimelllom… 😀

    18. Mamma til 2: Ja, de grå vinduene er garantert en produksjonsfeil 😀 Helt sikkert… hvertfall de jeg har 😉 Jeg skal også satse på bare rene klær og rent sengetøy, så kan det andre seile sin egen sjø.. neida, ikke vernet sambo 😀 Det er mer et kontinuerlig bortkjøingsproblem vi har tror jeg, vi har for mye TING, klær osv. Og for få steder å ha det 😀 Så ting må liksom flyttes rundt, for at ting skal gå i hop. En stor kommode hadde gjort susen.. men får vi ny kommode, må to andre ut, og det er ikke bare-bare å få de på dynga, by foot 😉 Har prøvd sånt før… så det må organiseres kjøring etc med folk som har bil… Og GJESP…. der orket jeg ikke mer 😀 He-he.. Uff, dere får nok en slitsom natt ja, med full fest.. vekk dem!! Nå.. 😉 Var deilig på landet i dag hos mor 🙂 Håpøer dere får en kveld og natt til å overleve 🙂 KLemmer <3

    19. Uffff …gruer meg litt til høstferien er slutt hehehe :-)….nei da, heier på deg jeg som også tar sånne dager med en klype humor 🙂

    20. Prøver å ha hverdager hver dag uannsett..
      Diva vet jeg ikke om jeg har vært..men har jeg hatt det trivelig, ja i alle høyeste grad,,, mange ganger… det kan bli kjett om ikke det er konstant, men det er jo som man gjør det til :))

    21. Du assa 😀 Nå har jeg landet med et brak her i heimen etter noen dager som Diva på hytta til svigers 🙂 Her er vinduene blitt merkelig grå etter hvert, har de gått i stykker tro, neppe, hi hi. Jeg prioriterer rene klær og rent sengetøy ellers har Store-tassen og jeg egentlig en arbeidsfordeling, men det ender med at vi må ta husarbeide i kor 😀 Har du vernet sambo eller? Han kan nok noe hvis du lar han slippe til 😉 Leser du er på landet i dag, det er nok kos. Ha en fortsatt god ettermiddag og kveld eks-Diva, he he. Tvillings sovna i bilen hjem, så her blir det FEST i kveld og utover natta, antar jeg :- HELP !!!!!!!!!!!

    22. Catrine aka Cakki: Jeg blir aldri ferdig skjønner du, det er noe av problemet, he-he.. men skal kanskje ta en mini-økt i morgen også 😉

    23. Helge: Ja, pesten! Godt ord! Man SER det hele hvertfall mye tydeligere når man kommer sånn fra luksusen, he-he 🙂 Jeg stakk fra alt sammen i dag, ut på landet.. og håper ting har ved magisk kraft blitt borte når jeg kommer hjem 😀 Uff skal du til tannlegen 😛 ikke gøy.. Ha en fin kveld 🙂

    24. Etter festen kommer pesten liksom, skjønner tegninga. Men av og til må man bare bort fra alt rot og støv hjemme. Det var det jeg gjore på lørdag men visste hele tiden at det var ting jeg burde ha gjort hjemme til samme tid. Men det gjelder og prioritere og ta seg sammen deretter. Har fri til torsdag så da kan det hende at det blir en luftetur med støvsugern og rydding både her og der før tannlegen. Ha en fin kveld.

    25. karenmarenmette: Ja, det er litt godt å vite at det er flere som har det såmn 😀 Selv om jeg egentlig har det sånn i huset hele tida.. 60 kvm leilighet med alt for mye greier. Men nå skal det vekk snart 😉 Ha en fin dag du 🙂 Klem <3

    26. ladyaugust: Ja, jeg dro fra alt rotet jeg, fikk nok av det i går 😀 Er på landet hos fuglene og humlene, mye mer moro enn en trang leilighet 😀 Kose deg i stampen, du kan vel bade ute i dag? ;-D i sola Ja, nå kan jeg putte ting i skuffene et par dager.. men leiligheten er like trang.. hmf! Var det kos å øve i går? Klemmevarmt tilbake <3

    27. outofoffice: Nei, jeg kjenner til det med større plass, mer rot også 😀 Skulke kjørt avgårde litt vi også, problemet er at vi ikke har bil og trikken fungerer dårlig til sånt 😀 Da må det organiseres mer med andre folk, og det er ikke gjort i en fei… og det blir ingenting av.. Så later jeg som jeg ikke ser det en stund, til jeg får det i vranghalsen igjen .. 😉 Ha en fin dag <3 klem <3

    28. Engla: Da var vi litt like i går, følte jeg ikke visste HELT grunnen jeg heller, bare fikk hele leiligheten i vrangstrupen, og følte alle var litt dumme! Og irriterende! 😀 Men i dag, tirsdag, høstferie og er på mammabesøk på landet 🙂 Denne dagen lover bedre 😉 Klemmer til fine Engla 🙂 Klemmer <3

    29. frokenfjeldberg: Jeg skal komme innom deg, på gårsdagens og dagens. Håper du har det bedre i dag <3 Jeg er på landet hos mor, skal klippe gress 🙂 Stor klem til deg <3

    30. Lisbeth Pedersen: Ja, ta deg en Spa-helg, det fortjener du, men bare vær klar over hva som venter når du “lander” igjen 😀 Det er bra du ler av det jeg skriver, meninga det 😀 Jeg må lage litt humor av det, så GÅR det over igjen, ha-ha I dag er jeg på landet hos mamma, så nå er det glemt for noen timer 😉 Ha en fin dag Lisbeth <3 Klemmer <3

    31. Herlig 🙂 måtte berre le og le.. Forstår kjempe godt den følelsen. Vi her i huset er enige om at so langt det går skal vi rydde og ordne i huset FØR vi reiser bort, fordi det er so kjipt å kome heim til rotehus med hauger av det man eliminerte bort frå kofferten el alle klesvaskane til tørk i stua, utover golvet, aviser, rot, full kjøkkenbenk av skitne ting overalt.. Men ikkje alltid ein har verken tid el energi til å ordne slikt før ein reiser..
      Lykke til med styret.. Slik er berre kvardagen innimellom.. Til alle, som du ser over her 🙂 Kos deg med vidare ferie. Alltid best å reise bort frå huset når det er ferie, so slepp ein å ta husarbeidet i ferien

    32. Sååå flink du er som har fått rydda skuffene, jeg skal også rydde bare ikke akkurat nå 😉 Har en haug med ting som skal ryddes og noen skapgreier som skalskrus sammen haha hvor jeg utsetter morroa 😉 Deilig med spa og å ta vare på seg selv, herlig noe alle burde prøve 😀 Jeg skal svømme ryggsvømming i stampen i dag og DET gleder jeg meg til + shopping seff for det er viktige greier 😀 Ha en fiin dag kjære søs og sjekk det er sol tilogmed 😀 <3klæmmevarmt

    33. Kjenner meg veldig godt igjen. Jeg har heldigvis stor plass, digert hus med masse skap. Problemet er vel at jo mer plass jo mer rot. Det er fullt overalt. Vi har fått litt ånden over oss nå i høst, og har levert masse til loppemarked og kjørt til fyllinga. Kan ikke spare på alt nips…

    34. Jeg kjenner meg veldig igjen her.
      Ikke det at jeg har vært på noen spahelg eller noe, men noen dager bare er sånn…
      Var faktisk litt småsur og irritabel selv i går jeg. Egentlig sånn helt uten grunn, men noen dager er altså bare sånn. Kanskje jeg rett og slett sto opp med feil ben…
      Litt sånn som tirs..eh jeg mener…
      I dag er det en ny dag og mange nye muligheter, gudselov..
      Full sving med kreative aktiviteter og solen skinner fra skyfri himmel, så etterpå skal jeg ut å gå en laaaang tur 🙂
      Ha en fin dag fineste frodith <3
      Solskinsklem fra Engla

    35. Uff ja sånne brutale landinger er ikke noe kjekt, kjenner meg igjen ja.
      Å fine deg, du skriver jo så bra at du får meg til å le uansett brutal landing :)Og var nå bra at du fikk ryddet skuffene dine da. Her hjemme tror jeg at ungdommene har en formening om at de bor på hotell grrrr, de klarer til og med ikke å fylle på med en ny do-rull og hvert fall ikke kaste den tomme, neida, den setter vi på vasken så rydder mor.
      Mamma, hva har vi til middag? mamma har du vasken genseren min? ååå mamma buksen min må du vaske til i morgen? åå mamma, jeg har ikke reine klær for alle klærne mine ligger skitten i en haug på rommet mitt….haha tror jeg må ta meg en spa-weekend 🙂
      Stoooor klem til Frodith <3

    36. Fru Stussli: Hi-hi, nei ikke jeg heller, jeg støvsuger ofte feeden jeg, hvis jeg har tid 😀 Men noen ganger, hvis man er på tur eller har en fryktelig travel dag, så rekker jeg ikke den støvsugingen i TILLEGG til all annen støvsuging 😀 He-he Nå skal jeg dra på landet snart, og se hvordan det er med gresset til mor, om hun har ansatt fugleskremsel 😉

    37. Fru Stussli: Ja, tenkte denne var litt viktig også, så er det noe jeg synes er litt “viktig” så får du høre det 😀 Fint å ha Bente-tid 🙂

    38. Fru Stussli: Ja, jeg skjønner godt det man kan ikke være innpå her hele tida, så jeg får heller ikke med meg alle innlegg fra alle 😀 Tenkte bare at dette må jeg si i fra om, fordi det gjaldt høna jeg fikk av deg <3 I

    39. Åh! Da har jeg gått glipp av et innlegg.
      Er full fart noen dager. Mandag, tirsdag og onsdag er ganske hektiske dager i Stusslihjemmet 🙂 Skal titte på hønedåp mens brøddeigen heves 😀

    40. ritahobbyfoto: Ja, og her har vi ikke unger en gang, det bare blir sånn.. Er vår egen skyld.. Det er bare FOR MYE ting her… og vanskelig å få fjernet det for vi har ikke bil, så kjøper vi inn nye kommoder som rommer mer,og får tilkjørt fra Ikea, så står det igjen to kommoder som vi ikke kan kaste i søpleboksen på kjøkkenet… og Ikea-folka tar de ikke med seg 😀 Hm…. Jeg skal nok får orden på dette, men det blir mest styring med sånt når jeg har fri, når vi er begge.. Og etter så deilig spa-opphold, kom dette KABOM i fleisen.. Men i dag skal jeg på landet til mor, og glemme det litt igjen 😀 Klem <3

    41. Fru Stussli: Jo, abosolutt oppbyggende og støttende 😀 Hjelper å vite at andre er litt DER også faktisk.Ja, jeg ønsker meg en hushjelp, selv om leiligheten er bare 60 kvadratmeter 😀 Jeg kommer aldri til bunnen. Og det er en leie-leilighet, så vi gidder ikke pusse opp hele, og det BURDE vi… Det mangler alltid noe å HA noe i… Men skal vi kjøpe det, må noe annet ut, og vi har ikke bil, og kan ikke bare kaste gamle kommoder i søplekassa liksom…. Alt er helt oppi halsen her nå:-) Jeg glemmer det i hverdagen for jeg er på jobb, og resten gidder jeg ikke tenke på det… Men når jeg har fri.. DA… ser jeg alt 🙁 Ja, ja… jeg skal ta noen flere røsk før ferien er ferdig 😀 Så du forresten innlegget fra i går kveld BEnte? Om dåp av høna?:-D Hva synes du? 🙂 Stor god var venne-klem tilbake <3

    42. passion4lifeandtravel: Ja, ikke sant 😀 Det eneste er at her er det ingen opp-pussing på gang.. Det er sånn her hele tiden.. NÅr jeg jobber bare overser jeg alt sammen, og lever midt oppi det, sier til meg selv at det bare ER sånn her. Leiligheten blir ikke større uansett osv… Men når jeg har fri får samvittigheten en kraftig påminnelse… synes jeg MÅ gjøre noe.. Og da får jeg hele leiligheten i halsen nesten 😀 Fysj!! Men en kommode er hvertfal ryddet og et gulv støvesuget, og i dag stikker jeg av litt igjen .-D Noen timer.. på landdet 🙂 Ha en fin dag Mette 🙂 Masse klemmer <3

    43. inneuteferdig: Ja, du har jo hatt et ekstra batteri, så det skjønner jeg er tøft når det er bore liksom..Det er nesten så man ikke bør trene så hardt/mye da, pga bare tapper deg og gir ingenting tilbake. Pass på deg selv nå, du skal ikke strekke strikken FOR langt, det er ikke bra.. Kanskje er det EN ting du bør droppe eller gjøre mindre av liksom.. Pass på deg selv <3 Klemmer <3

    44. Ja hele tiden.
      Føler nesten at det er slik hver dag faktisk her.
      Ungdom og ett barn som aldring rydder huset, eller etter seg 🙁
      Da blir man sint og utrolig sliten.

    45. Ugh! Slike bruttale landinger er no dritt!
      Heldigvis så går de over og man får kravlet seg på rett spor igjen og da er livet slett ikke så ille. Hvis du i tillegg har ryddige skuffer er det jo en bonus. Mine skuffer er ikke ryddige og alle kjøkkenskap skulle vært vasket innvendig, men jeg her er det så travelt for tiden 🙁 Ting hoper seg opp når fru s blir syk og så må hun ta igjen etterpå, men det er ikke moro. Jeg vil ha ferie fra huset mitt og mens jeg er på ferien så vil jeg at huset skal være selvrensende… Og brødene skal være selvbakende og klærne magiske og aldri bli skitten. Middagen selvlagende og supersunn og supergod. Er vel ikke for mye forlangt??
      Føler at svaret mitt til deg ikke ble så støttende og oppbyggende som jeg hadde planlagt… Ugh!
      Stooooor klem-som-er-oppbyggende-og-støttende 🙂

    46. Thi hi…dette innlegget kjente jeg meg virkelig igjen i.
      Vi holder opp med ombygging og oppussingsprosjekt, og har levd i rot siden i sommer, har ikke sittet i noen sofa før sommerferien, og vil du se på Tv, ja, så står det to ergometersykler foran TV’en du kan bruke, jo da…det er kos med litt trim en gang i blant, med du verden hvor deilig det er å bare synke ned i en sofa en sjelden gang i blant.
      I helgen ble snekkerne ferdig med bod i hagen, så nå skal mer enn 150 flytteesker inn dit…
      Vi har i noen helger rømt bort til hotell for å slappe av, ta vare på hverandre og kose oss…skal si jeg har fått hverdagen kastet i fleisen etter en sånn kosehelg…så JA…I know…og forstår hvordan du hadde det i går.
      Ha en fin tirsdag, og nyt at du var så flink og ryddet skuffer går 🙂 Mange klemmer <3

    47. Huff da…
      Ikke kjekt å komme hjem til et slikt fall du.
      Jeg kjenner på følelsen av å være sliten….
      Den er rar. Lenge siden jeg har hatt besøk av den.
      Selv om alt jeg holder på med er gøy så skriker kroppen at den er trøtt. Var på trening i går, og var kvalm etter timen, la meg tidlig og sovnet når hodet traff puten… Det er å miste durasell kanin tempoet sitt det. Så skjønner hva du mener..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg