Hva heter hun…?

Hi-hi… Ja, da var vi igang igjen… Du tror kanskej dette innlegget gjelder Vaniljeogpepper? Rotta som resite land og strand runt i sommer og besøkte de ulike bloggvennene mine? Hun som jeg fikk av en blogger ved navn Vaniljeogpepper? Neida.. Dette innlegget er egentlig om den lille høna som sitter ved siden av 😉 Henne fikk jeg i sommer av Fru Stussli. Hun synes nok jeg trengte en høne, når rotta var ute og reiste. Og det gjorde jeg nok. Det var kos med litt fjær i sofaen her 😉

Det som imidlertid aldri ble gjort var å gi henne et navn. Hun skulle jo studere her og greier, og det ser ut til å gå greit uansett… Hun tar studerer HØNSK ved universitetet i Oslo, navneløs og alt.. Men til jul skal hun ha et oppdrag her for meg, sammen med Vaniljeogpepper, og derfor er hun NØDT til å ha et navn:-)

 

 

Har du noen navneforslag til denne skjønnheten?  Altså henne til venstre på bildet 😉

 

 

 

57 kommentarer

Siste innlegg