Høne til besvær…. ;-)

Neida, jeg kan vel ikke akkurat si at hun er til store besværet… her hun sitter stille som en rotte ved siden av meg her i sofaen… Hun er ei kjekk og grei høne.. Neida, det er mer at hun ikke har fått noe navn ennå , som skaper besværet… he-he… eller klukk-klukk… 😉

Nå var det så mange som engasjerte seg i forslag til navn her i går og i dag, at jeg har et enda større problem med å velge mellom alle de flotte forslagene… Så da spør jeg deg igjen om du kan være med å avgjøre dette.. Under her er en del av de navnene som kom inn som forslag, og hvis du ser HENNE dypt inni øynene og så ser på navnene, så ser du kanskje hvilket av de som passer best til henne? 🙂 Bare gi EN stemme i kommentarfeltet, så er du kjempegrei! Håper på en avklaring i lløpet av kvelden 😉 Og høna skal i to-spann med Vaniljeogpepper-rotta ha en viktig rolle i adventstiden, så det er best å få et navn på henne 😉 


Et bilde så du ser størrelsen på henne… 


Og et nærbilde, så du ser hvor tøff hun er 😉

 

 

Og her er forslagene, noen  foreslo MAANGE forskjellige navn, da har jeg plukket ETT av dem 🙂 

1) Hønith

2) Hønse-Lovisa

3) Høne-pøne

4) Klukk

5) Gallina (spansk for høne)

6) Bentus (etter Bente som ga meg høna)

7) Hønemor

8) Klara Klokk

9) Bentasil (etter Bente som ga meg høna) 

10) Hønefrua

11) Tuppa/Tuppen 

 

Ja, hva synes du hun er ? Klukk-klukk! Gir du en stemme i kommentar-feltet 🙂

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg