Hm…. skal jeg fortelle deg noe…?


Nå har jeg funnet på noe veldig lurt… Kan du se det? 😉 De som har kjent meg en stund her inne vet at når dette ansiktet kommer er det noe hemliser og lurerier på gang… det er noe i gjære..Og nå har jeg funnet på noe lurt… Men jeg er ikke så sikkert på om jeg kan fortelle det riktig ennå.. Men veldig snart.. Kanskje allerede i morgen 😉 Å ja… hm… det var veldig lurt ja 😀 Jeg har veldig vanskeligheter med å holde på EGNE hemligheter særlig lenge… MÅ liksom fortelle dem… Ikke andres altså.. Men egne hemliser.. Og denne sitter ganske løst kjenner jeg… så MÅ vel bare plapre i vei i løpet av morgendagen 😀

Ja… det tror jeg jammen meg… 😉

Ble du nysgjerrig nå? 😀 

 

 

 

39 kommentarer
    1. ok, stilig 🙂 skal absolutt gå å lese det innlegget og mulig jeg blir med 🙂 er bare litt vanskelig å få til å lese blogger nå om dagen men tenkte å sette meg ned etterpå å lese litt blogger 🙂

    2. Catrine aka Cakki: Nei, ikke i dag, på søndag var det vel… Om foto/blde/tegning- utstilling 🙂 Bli med hvis du vil, men må ha bilde innen kl 23 i morgen kveld 🙂 Innlegget heter Avsløringen. Og har hatt noen påminnlser etterpå 🙂 Kommer en i kveld også tenker jeg, påminnelse 😉

    3. Tatt av kvinnene: Ja, nå skal vi se hvordan DERE takler nysgjerrigheten 😀 ha-ha-ha.. 😉 alle må lure litt…;-) (kniser høyt) 😀

    4. Ja, der kjenner jeg meg igjen.
      Unga driver narr med meg på grunn av at jeg ikke greier å holde på hemmeligheter..
      Hva er det du driver med?? Er det rundt, firkantetet eller rosa…hehehe

    5. muumimamma: Hi-hi… ja regnet med noen nysgjerrige folk… og dette er noe for deg skjønner du… 😉 så… det så… ja, absolutt Muumimamma-stoff… 😉

    6. Catrine aka Cakki: Så fint… 😀 Det er meninga det 😀 Også jeg som er så dårlig påå å holde egne hemmeligheter… nå må jeg snurpe sammen munnen her… 😀

    7. Livsrom: Hi-hi, ja holder til i kveld en gang 😀 God morgen forresten, jeg sover fælt på den tida jeg skjønner du 😀 Som oftest 😉 Kommer nok noe utpåkvelden ja… må prøve på det… hi-hi… ja, hm… klarer vel ikke holde meg lenger… hm.. 😉 Klemmer <3

    8. Når jeg ser det ansiktet, med det uttrykket? Ja, klart jeg ble nysgjerrig!:D Er du sikker på du klarer å holde deg så lenge?
      Får vel bar følge med slik jeg får stillet nysgjerrigheten, hehe:)
      Sov godt<3

    9. Lisbeth Pedersen: Uff,stakkar, det er jo litt krise :-/ Jeg får fnatt om noe skjer her..Selv den minste lille tull med nettet eller noe 😀 Håper du får tak i ny fort da 🙂 For Pc MÅ vi jo ha 😀 ikke sant? Ja, lureriet mitt får du nok greie på, det skal ikke gå stille for seg 😀 ha-ha.. 😉

    10. Å det var et lurt ansikt 🙂 nå ble jeg nysgjerrig. Gleder meg til å følge med i morgen da, om bare pc-en min virker, den er straks på vei i bosset og jeg må kjøpe ny. Gammel pc som har vært fikset så mange ganger at nå hjelper ikke noe lengre.
      Ha en fortsatt fin fredagskveld <3
      Fredagsklemmer

    11. Fru Stussli: He-he.. Ja… jeg er jo fryktelig dårlig på denne hemligholdingen da… det VIL liksom bare over leppene liksom… Hrmpfkrlbr *holder-hardt-over-munnen* He he… Men i morgen tidlig har jeg et annet innlegg…men kanskje litt utover kvelden… Må nemlig ut å nappe litt gress på landet først.. 😉

    12. Mamman til lille supermann: Å ja 🙂 Så fint 🙂 Hi-hi :.-D Jeg kommer med en liten avsløring utpå kvelden i morgen.. 😉 Har noe annet på gang på dagen 😀

    13. dandilion: Ja, og du kan bare gjøre deg klar for avsløringer i morgen ;-D For dette kan være noe i din gate 😀 Hi-hi… *snurpe-igjen-munnen-for-ikke-å-slippe-ut*

    14. Marit: Hi-hi… Nei, jeg vet du ikke er … bare putte under duken så lenge.. 😀 Det er jo bare bittelitt 😀 Hm… og aå kommer jeg tilbake med DET innlegget i morgen ettermiddag ja… må la det modne litt her inne i hjernen… men som du ser så bobler det kraftig og det har veldig lyst å sprette over den hånda altså… grlbfnkrk…ooops… det var nesten .-D Hi-hi…

    15. whatwouldnemido: Hi-hi, beistet slår til ;-D Og jeg tror i morgen ettermiddag er tid for avsløring.. for jeg har andre planer for morgeninnlegg 😀 Ha-ha-ha-ha… Ja… hm… det blir nok bra ja… en liten avsløring… hm… kvelden ja…

    16. frokenfjeldberg: Hi-hi, kan godt komme innom, men forteller inngenting ;-D Kommer nok en liten avsløring i morgen en gang 😀 om ikke morgenen… for da kommer noe annet 😀 Men kanskje senere… noe jeg tror du vil like… 😉

    17. Neeeeeeeiiih! Jeg bryr meg absolutt ikke … ikke i det hele tatt … eller, hmmm. Jo, kanskje litt nysgjerrig da.. Bittelitt bare. Som en liten smule lissom. Og den kan jeg jo bare gjemme under puta eller duken eller noe. Så slipper jeg å tenke mer på det. Sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg