El lite hint… ;-)

I går kveld fikk du se DETTE ansiktet på bloggen min… Og du som ikke kjenner meg SÅÅÅÅ godt,  ble gjort oppmerksom på at når DET kommer, er det noe hemmlig-greier og lurerier på gang her på bloggen..Jeg vet jeg lovet KANSKJE å avsløre min lille hemmelighet her i dag…. Jeg sa bare kanskje… ikke sant…?  Vel, sannheten er at jeg trenger litt mer tid, for det er ikke gjort i en fei å fortelle sånne hemmeligheter.. Noen ganger må man sette seg ned, og bruke litt tid. Og det er det jeg trenger nå bittelitt tid EKSTRA… kan jeg få det? Bare til i morgen tidlig… tenker jeg… antagelig.. Fordi jeg har vært ute på landet i dag… og der er det nemlig ikke internett, og jeg er jo tross alt på besøk.. Så i morgen tenker jeg vi sier … DA kommer det en avsløring.. HELT SANT, kors på halsen og ingen juge kors…

Men du skal få et lte HINT, så kan du jo tenke litt på det til i morgen.. hva det er jeg pønsker på nå… ;-D

Dette er et aldri så lite hint… Mer kan jeg ikke si, for DA er det jo ikke bare HINT lenger… 😉 

 Sånn… resten får du i morgen tidlig 😉

Hva kan dette bety?? 😉 

 

22 kommentarer
    1. Hanne: Hi-hi… ja, nå kan du lure nå 😀 Fant ut at det ble knapt med tid på kvelden, og det trengs et morgeninnlegg til.. Så fikk jeg tida på meg 😀 Har gjort det klart nå 😉

    2. Elin Slåen: Nei, du vet ikke helt hva… ennå…men i morgen tidlig avsører jeg… så da kan du jo titte innom hvis du lurer 😀 Ingen jugekors, det avsløres i morgen 😀

    3. ritahobbyfoto: <3 Kom innom imorgen tidlig så får du den fulle og hele sannheten, og avsløringen. Jeg sier ikke noe mer nå 😀 Gruble, gruble... Hi-hi.. 😉

    4. muumimamma: <3 sier ingenting av betydning nå... men kommer med full oppdatering i morgen tidlig. Her jobbes det på spreng med noen greier ;-D

    5. whatwouldnemido: Ha-ha, jeg ler høyt og godt av alle forslagene dine 😀 eller de fleste i det minste .-D De tingene du beskriver mot slutten der er vel mer sånn DU holdt på nesten på julenøttene dine i fjor 😀 Sånn at ting ligger gjent om sånn… 😉 Jeg kommer med full info i morgen tidlig, ble litt sent hos mamma i dag, så måtte jobbe litt her nå i kveld… litt sånn på ALVOR 😀

    6. Hmmmm… Jeg har ikke vært så mye på blogg en stund (som du vet) så jeg føler ikke at jeg har helt oversikt over hva du allerede HAR funnet på… 😉 Du finner jo på noe støtt! Riktig flink er du! 🙂
      At det har med høst å gjøre har du jo allerede gitt oss. Har du hatt fotokonkurranse om beste høstbilde ennå tro? Det er jo en typisk Frodithting å stelle i stand!?! Med gallerivisning og det hele!
      Men hva er det du sier om “hemmelighet gravd ned i høstblader”…? Har du delvis gjemt ting og tang i løv, tatt bilder, og så skal vi gjette hva som delvis er gjemt under der…? Eller bruker du høstblader til å dekke over noe helt annet? Bilder av kjendiser eller noe sånt?

    7. Livsrom: Ja, jeg lover som bare det 😀 Har NULL jugekors her nå, og da må man holde det man sier 🙂 Og jeg jobber på spreng for å ble ferdig til i morgen tidlig 😀 Nærmer meg nå 😀 Ja, jeg håper det blir litt spenning og moro. *kniser* spent.. Klemmer <3

    8. Hmmmmm:=0 ikke noe avkledning, det er ikke lov, vet du!!! Ikke noe Evas- drakt med bare et fikenblad eller et høstgult løv:D:D Det var det eneste jeg kunne pønske ut av bildet, men det kommer trolig av min manglende fantasi;) hoho
      Kan vi stole på deg nå da??? Ikke noe lureri, det blir i morgen?
      Må si du får opp spenninga, hihi:D
      Klemmer<3

    9. Lisbeth Pedersen: Hi-hi… Ja, nå spratt det ut LITT da… jeg klarte jo ikke holde på ALT… så dette er en del av det altså 😀 Noe bare skvatt ut av truten ;-D Ha en fin kveld Lisbeth :-I I morgen kommer avsløringen, helt på ordentlig, uten jugekors 🙂 Håper du har en fin kveld 🙂 KLemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg