Frodiths Avis melder ;-)

Har du lest siste nytt? Fra Frodiths Avis? Det må bare meldes at Galleri-direktør Frodith er reist utenbys torsdagen, og har bare gitt en kort uttalelse til Frodiths Avis før hun forsvant 😉

 

Det vil altså si, som du ser at “Galleri Frodith” åpner sine dører klokka 7 på lørdag.. Og da må du komme og stemme. 

Som du ser er det kommet både malerier, tegninger og fotoer inn til  Galleriet, og jeg jobber med å henge det opp.

Det er full anledning til å levere bilder fremdeles, helt fram til i kveld kl 23.

Du kan levere bildet til : [email protected]

Send:

– en tegning eller et maleri eller foto

-tema: Det du forbinder med høsten

Så kan jeg begynne å henge opp ditt bilde også inni galleriet  her. For du kjenner vel igjen dette lokalet? Her er  jeg i full gang med montering, vasking og diverse som vanlig. Og når jeg er utenbys, jobber Vaniljeogpepper og Høne-Pøne Von Bentasil med saken. Så send i vei, de motar gjerne 😀


Her må det rakes løv og ordnes, og jeg er fryktelig spent fordi jeg har jo selvsagt ikke noe å ha på meg 😉 Det må ordnes.. kanskje det må bli den gamle trasa over her.. i avisen..

Hvis noen lurer på premier, så er dette TO av dem… men det blir muligens noen flere

 

 

Har du husket å sende inn bilde, hvis du vil være med?

Skal du gjøre noe hyggelig på denne torsdagen? 🙂

 

 

34 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Ja, nå er jeg i full gang inne i Galleriet, ordner og styrer, mer om det i morgen.Kan ikke ligge på latsiden om man skal åpne et helt Galleri, bare to måneder etter forrige utstilling, det må jo males om og klær må syes 😀 Så jeg trenger morgen-dagen til det ja 😀 Ja, den avisen er ofte i sving i sånne sammenhenger 😀 Mye slarv inni der… 😉

    2. out of office: Jeg fikk det nå, og det var godt som gull det 🙂 Passer inn blant alt det andre her 🙂 Supert 🙂 Tusent takk og ha en fin kveld videre. Jeg har jobbet litt med galleriet i dag, men hovedjobben blir i morgen eter jobb 😀 Stor klem <3

    3. Helge: Ja, du har sendt 🙂 Og det var fint 🙂 OG det er kommet mange nå. 17 bidrag så lang, og det er enda noen timer igjen. Noen gamle er med, og noen nye kunstnere 🙂 Ja, det blir artig med utstilling 🙂 Jeg driver og ordner, og må nok bruke hele morgendagen etter jobb. Så er det klart lørdag morgen :-)Har vært borte i dag så 🙂 Så nå syr jeg og ordner i Galleriet så jeg blir ferdig. Det er veldig mange som gleder seg, og det er jo veldig hyggelig .-) Så koselig med besøk i helgen da :-)Ja, da må du nok gjøre rent, mødre ser ALT vettu .-) Ha en fin kveld 🙂

    4. Jeg har sendt mitt bidrag og håper på at mange gjør det. Etter jobb var jeg hos mine foreldre og avtalte de de kunne komme opp til meg søndag. Og det ville de – så her skal det vaskes lørdagen så det blir en lang turne med vaskekluten i over alle gulv og møbler. Ellers er det som vanlig her. Skal bli artig med utstilling igjen, regner med at høstens farver vil prege utstillingen.
      Gleder meg. Ha en fin kveld.

    5. ladyaugust: Har du postet MEG i mange grupper? Hm 😀 Ja, skulle kanskje vørtvpå facebook… hm… Nå må jeg løpe til toget snart, kommer en tur innom deg i kveld på boksen 😀

    6. haha jeg har posta deg i manege grupper:D Du burde abosolutt hatt deg en fb konto til Frodith, så poster du gratis istedet for å shoute 😀 Kooozmoz 😀

    7. ladyaugust: Så bra 🙂 Her rauser det på med bilder 🙂 Jippie, jeg må nesten shoute dette innlegget kanskje, men den sitter langt inne 😀 for det har jeg aldri gjort før 😀 Blir veldig moro hvertfall dette, som vanlig. Jeg må jo sy høstkjole før dagen også 😀 Godt det blir på lørdag 😉 Håper du har en krem-dag søs, øving og greier <3 klemmepaddeflat <3

    8. Spenningen stiger! hihi. Du skaper virkelig engasjement:D Gleder meg til å se!:)
      I dag er første dag uten øse-pøse-hølje-regn denne uken, så nå har jeg ryddet ut av drivhuset. Treningsrommet er neste post, men det sitter litt langt inne i og med at solen viser seg av og til:)
      Nei, jeg må få det til! Det har jeg lovt meg selv:)
      Ha en fortsatt fin dag:) Klemmer<3

    9. eljos: Så bra! Jeg også! 🙂 Og jeg er glad jeg bestemte meg for Lørdag, pga er mye å gjøre, og jeg har jo jobb også 😀 Det er kommet noen bidrag nå 🙂 Fine <3 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    10. Engla: Skjønner godt dere gleder dere masse til han kommer hjem. Fint når familien samlet litt. Ja, det blir moro med utstilling på lørdag, jeg får inn masse fine bilder 🙂 Så nå er det bare å finne antrekk og få klart lokalet for meg 😉 Ha en herlig dag Engla 🙂 Store klemmer til deg og Lykkeliten <3

    11. Gleder meg til utstillingen din 🙂
      Gøy at du lager i stand disse herlige utstillingene <3
      Ønsker deg en superfin da fine frodith <3
      I dag kommer storebror hjem og det gleder vi oss kjempebasseng til 🙂
      Klem til deg fra Engla

    12. Lisbeth Pedersen: Jeg måtte en tur på landet litt plutselig, så derfor blir forberedelsene mest fredag, og selve utstillingen lørdag 🙂 Gleder meg til bilde fra deg <3 Dette blir en knall utstilling! Godt å få kjørt ting vekk, det skulle vi også få gjort. Håper dagen din blir superfin <3 Klemmer <3

    13. Fru Stussli: Ja, kos med besøk av deg til stemming. Ja, disse mobilveskene står i stil med årstiden synes jeg. Kos deg masse du også min venn <3 Stor klem full av høstløv og sjokolade <3 😀 Hilse Emma 😉

    14. ritahobbyfoto: Ja, moro med de som gjør det 🙂 Noen har brukt gamle bilder og det er greit også. 🙂 Og noen har malt og tegnet, og det blir veldig veldig gøy, det er så moro hver gang 🙂 Fint at du er med 🙂

    15. Dette blir spennende 🙂 så flotte premier da, du er kjempeflink med denne heklingen 🙂
      Nå leirer jeg etter bilder, hehe tenkte jeg skulle spørre min hobbyfotoglade datter etter bilde 🙂
      I dag skal jeg rydde litt nede i kjellerstuen, der har vi fått inn en ny sofa så nå skal både den gamle sofaen og andre ting kjøres på bosshaugen i dag.
      Ha en superfin dag og lykke til med alle forberedelser til galleriet 🙂
      Klemmer

    16. Rekker ikke delta i utstillingen, men kommer helt sikkert til å besøke galleriet og legge igjen en stemme 🙂
      Knallfine premier da! Den med oransje blomster på var <3 <3 <3
      Kos deg på landet!
      Stooooor klem

    17. ritahobbyfoto: I dag har jeg høstjakke, har kjøpt 🙂 Ja blir spennende med utstillingen. Har fått inn litt bilder nå 🙂 Ha en fin dag 🙂

    18. Jeg venter i spenning, dette er gøy.
      Syntes det er kjempe gøy dette med utstillingen din.
      Du må ha på deg høst antrekk nå da syntes jeg 🙂
      Ønsker deg en fin dag .
      Klemm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg