TIttei- i høstløvet…;-)

Ja, her sitter jeg da, høyt oppe i et tre, og bader i høstløv… Jeg er bare en snartur innom på en kveldsvisitt, for å minne deg på at du fremdeles kan sende inn bilder til HØST-utstillingen i Galleri Frodith  🙂 Det er lett å glemme i stresset og maset, og det er er kjedelig å ha glemt det HVIS man har lyst til å være med.på utstilingen/konkurransen.  Jeg har fått inn en del bilder, men tar gjerne i mot mange flere.

Hvis du har lyst til å lese langversjonen av hva Galleri- Frodiths Høstutstilling går ut på, så kan du lese HER.

Men vil du bare være med på konkurransen, har lest innlegget før og bare trenger kort versjonen? Send et bilde til:

[email protected]

innen torsdag kl 23 (altså i morgen)

 

Du kan sende:

– Et kunstverk: foto eller tegning eller maleri (som du har fotografert og sender digitalt så klart :-))

– Tema: Det DU forbinder med høsten

Ha en fin kveld 🙂

 

24 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Klart du skal bli med 😉 moro 🙂 Håper det kommer, ikke sett noe ennå. Jeg gir beskjed om jeg ikke ser no til det 🙂

    2. MyVidaLoca: Jeg har ikke fått noe ennå, , men kommer sikkert etterhvert 🙂 Jeg kan bare ta ett kunstverk pr person, skal jeg velgecett? Eller vil du lage en collage, sånn at det blir ett verk? Takk for bidrag <3

    3. Marit: Ja, til midnatt går fint. Jeg sa kl 23, men rekker ikke ha selve utstillingen før lørdag uansett, pga jeg måtte reise bort i dag. Så skal bruke morgen dagen til å lage innlegget. Bare levere sent hvis du vil være med 🙂 Ha en fin dag Marit. Her regner det. Klem <3

    4. Den utstillinga var helt borte ja .. hmmm. Må se om jeg rekker det når jeg kommer hjem fra jobb i dag da. For jeg har vel hele kvelden på meg også, til midnatt eller noe? God torsdag til deg. :o)

    5. kommensalisma: Det hadde vært kos om du bli med snupps 🙂 Men bare hvis fu finner noe du liker selv 🙂 Klemmer <3 Jeg er på landet 🙂

    6. muumimamma: Ja, det har jeg fått og det var nydelig! 🙂 Tenk å få et maleri til og med. Det gjør sus over utstillingen det! Jeg har skrevet det i avisen min i dag om at jeg har fått maleri 🙂 Ha en flott dag <3

    7. Fru Stussli: Neida, det skjønner jeg godt Min venn <3 Dere har full fart og kose dere skal dere gjøre <3 Glad på deres vegne over deilig ferie med mye aktivitet 🙂 Dere hsr jo vært med hver gang, så det er lov å ha fri en gang også, ha-ha Kos dere da 🙂 Verdens beste klem til deg <3

    8. Livsrom: Ja, nå har det kommet inn 15 bilder så langt, og jeg venter noen i dag også <3 Veldig morsomt dette 🙂 Det har kommet mye forskjellig 🙂 Stor klem <3

    9. passion4lifeandtravel: Ja, nå er det kommet inn en del bilder og venter noen flere som har sagt de har lyst 🙂 Hvis du rekker er det fint 🙂 Hvis ikke kan du jo komme å stemme, på lørdag når det åpner, om du vil det 🙂 Ja, her ute på landet er det akkurat som å være midt i et maleri nå 🙂

    10. Jeg elsker høsten så jeg burde klare å finne et bidrag her altså… men tiden har løpt fra meg, så jeg har ikke sendt noe bare for å “sende noe”… hvis det er `åpent` frem til i kveld, så kan det hende jeg finner noe som inspirerer 🙂

    11. Her er full fart hele dagene, med besøk og voksenbursdag i morgen. Vi rekker nok ikke delta denne gangen 🙁
      Masse bestillinger på filler og slips. På lørdag skal vi på spennende fest. Neste helg reiser vi til Dublin. Er full ruller i stusslivegen for tiden!!
      God natt fine fine fine frodith
      Stooor klem

    12. Jaså, du sitter der å koser deg i høstløvet? Det kledde du bra! Og nå koser de deg sikkert med alle flotte bidrag. Lykke til med utstillingen. Det blir spennende å se:)
      Nattaklem<3

    13. Så herlig høstbilde av deg, vakkert høst tre og et kjempesøtt bilde av deg <3
      Takk for påminnelse om høstkonkurranse.
      I morgen er vi opptatt fra tidlig morgen til sent på kveld, men kanskje jeg rekker det rett før frist 🙂
      Uansett så kommer jeg til å glede meg over alle de fine bidragene som kommer ut på bloggen din 🙂
      Godnattaklem herfra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg