NOEN har bursdag i dag!!! Jippie!!! :-D <3

Og jeg er GANSKE sikker på at denne NOEN er verdens beste adoptiv-blogg-søster her på blogg.no- LADY AUGUST. Men det er ikke godt å si, for jeg har måttet snoke noe aldeles  voldsomt for å få tak i bursdagsdatoen, at jeg til slutt ble helt usikker på om det VAR denne datoen. Men i går avslørte hun det helt selv… så nå har jeg sovet i natt… 😉

Men det spilte egentlig ingen rolle hvilken dag det var 🙂 , for bursdagen til Lady August kan jeg nemlig feire en hvilken som helst dag, nettopp fordi:  FØDT har hun jo blitt uansett, og takk og lov for det 😀

Jeg er nemmelig SÅ glad at jeg traff akkurat denne flotte jenta her inne.. For det er det hun er: Jente, dame, super-woman. Hvorfor hun er super-woman lurer du kanskje? Jo, det er nettopp fordi hun er verdens flinkeste til å være akkurat seg selv!! Hun er morsom, glad, snill, omsorgsfull, engasjert, lei seg , sint og slik kan jeg bare holde på, for hun er alt dette, og hun er det med KRAFT også!! Det er energi i alle humør, og det gjør at man bare vil klemme henne hardt,- helst FLAT!! <3 fordi hun er en så vakker person. Og nå snakker jeg om INNI like mye som utenpå 🙂

Jeg kaller henne søster, fordi vi traff hverandre, og det var full klaff umiddelbart. Så det føltes som vi hadde kjent hverandre alltid på en måte.  Men jeg har altså ikke vokst opp sammen med henne, i samme hus, så derfor var dette med bursdagsdatoen bittelitt vagt… 😀 Vi har truffet hverandre flere ganger, og jeg håper det byr seg flere muligheter. Et lite jule-treff er hvertfall på programmet, spise Lusse-katter på bakeren kanskje, hamstre skumnisser fra kiosken og kanskje må jeg ordne oss matchende luer 😉 he-he

 

 

for Lady August sydde nemlig like bikini-bukser til oss i sommer, da vi hadde en samtale om at bikini-fasongen enda ikke var helt på plass 😀


(fra badet vårt i fjorden i sommer 😉 )
 

Lady August er rå på å synge!! Hun har stemme som en engel, selv om musikken er full av trøkk. Hun tegner KRUSSEDULLER som folk går mann av huse for å kjøpe, fordi de gjør oss glade. Tenk det da, tegne så folk blir glade av det <3 Jeg har skaffet meg diverse krusseduller og mange kopper, og hvis jeg klarer å gi fra meg noen skal jeg kjøpe noen flere å gi til familien.. Men det er fare for at de blir igjen her alle sammen.

Så KJÆRE SØS, jeg  er så fryktelig glad for vi fant hverandre! <3  Du er et lite lykketroll, et smilende lite ansikt i hverdagen min som jeg er glad for at er der  🙂 Kan bare stikke over, og der er du, bare et tastetrykk unna 🙂 Og du er ganske så lik som DER ute, så det får duge når du bor såpass langt unna 😀 Jeg har en liten avtale med postmann, så sett deg ved postkassen… så får du se hvor snill han er:-) 

Gratulerer med dagen, fineste søs, fineste Ladyen, fineste Super-Woman!!! <3<3 Fortsett å være deg selv, alt du makter, for du er det så himla flott, og sprer glede rundt deg hver eneste dag 🙂 Husk på det du 🙂

Klemmebursdagsklemmen, klemmeflatklemmen og klemmesøsklemmen <3<3 

Du får ingen kake, men du får heller to store svarte krokodiller for det vet jeg er det beste du vet  (den gule er til meg), med  den fineste sangen jeg vet  til 🙂

 

 

 

 

 Og til dere andre som leser dette: KJenner dere Ladye Augugst?

Når har DU bursdag?

58 kommentarer
    1. ladyaugust: Hei søs, veeeeldig trøtt i dag jeg også 😛 var jo våken til 23.57 😀 ha-ha.. det er lenge det, for meg 😉 Kose drg med ksffen, og morgeninnleggene rundt omkring, og kanskje litt bursdsgskake fra i går.. 🙂 Klemmeflat <3

    2. ladyaugust: hi-hi.. nei best å ikke gi seg 😀 Den holder jeg med deg i 😀 Så vi ser vel ikke deg før langt på dag igjen nå 😀 He-he 😀 Klemmerflatestavalle<3

    3. <3 <3 <3 tralalalala vil ikke sooove for bursdag er toppers altså og når man sovne...ja da våkner man jo til ny dag...uten bursdag og DET skal jeg jo ikke ha noe av, så et stykke kake til nå :D hehehehe

    4. Catrine aka Cakki: Nå kan du forresten svare på kveldsinnlegget mtt, nederste delen.Husker du jeg sa om bursdagsinnlegg, at jeg skulle si i fra 🙂 Vel, nå kan du svare hvis du vil .-)

    5. Tatt av kvinnene: Ja, hun er flott og ekte, og har et humør som smitter tvers gjennom skjermen 🙂 Og vi har feiret veldig her inne i dag 😀

    6. Elin Slåen: Å ja 🙂 Sånn ja 🙂 Ja, så klart 🙂 Kommer sikkert innom flere ganger,og til deg og, kos med alle som gjør stas på henne synes jeg 🙂 <3

    7. Elin Slåen: Hun har vært innom mange ganger og lest både innlegget og kommentarer. Hun ligger med kommentarer sånn ca i 13-14-tida 🙂 Så hun ble glad 🙂

    8. Helge: Ja, det har vel med bandet In August å gjøre det, hun er jo Ladyen i bandet 🙂 Ja, hun har en fargerik blogg, skriver om alt mulig i livet, og viser hvem hun er 🙂 Og det er så kos. Ja det er kjempeherlig at vi fant så tonen, det er liksom som vi har kjent hverandre så lenge,og det har vi jo ikke. Og kunnet truffet hverandre tre ganger. Ha en flotters kveld Helge 🙂

    9. Gratulerer til henne. En herlig blogg hun har med fine tegninger og fine bilder. Men jeg lurer på en ting, hvorfor kaller hun seg Ladyaugust når hun er født i oktober? Mulig det har noe med bandet in august og gjøre som kanskje ble dannet i august. Uansett så er det en fargerik blogg hun har som har alt, skriver om hunder, musikk, sin datter og om litt av hvert anna. Utrolig kult at dere har funnet tonen.

    10. ladyaugust: Ja, godt at du er frisk igjen 🙂 Joda, det er deg vi snakker om 🙂 Helt klart 🙂 Og det er så sant atte 🙂 Kosmos alt du kan, og hilse alle folk og dyr <3 Klemmeflat <3

    11. Jeg er helt rørt over hvor mange som skriver såååååå mye pent…om meg..som i MEG liksom, nesten så jeg ikke kjenner meg igjen og tror du og dem skriver om noen andre meeeen så ser jeg jo at det er meg….og så skjønner jeg ikkeno liksom men GLAD blir jeg som i snufseglad :DDDDD <3 Migrena er vekk og nå er det bare kozmoz hele dagen 😀 Jeg kom jo inn litt sent pga den dunderskallen så måtte jeg litt til under dyna meeeen nå er jeg bækk som i sjokkolætt haha :DDD Smask <3

    12. ladyaugust: Hi-hi, her kommer det mer 😀 Herlig 🙂 Så deilig du koser deg med valer og greier 🙂 Og det jeg skrev er så sant som bare det, og som du ser av kommentarene er det ikke bare JEG som synes det :-DD Uff, stakkar, migrene, for noe dritt, har jo hatt det tidligere selv, så jeg vet det er fælt, og damene i familien har hatt det alle sammen.. Men godt du ble kvitt den og kan sette i gang med feiringa, vi har nemlig holdt på å feire deg en stund her 😀 Klemmebursdagsflat<3

    13. hæ halve svaret mitt fordufta…..DET var jammen rart! Her koses det med nystekte vaffler og nyrørt syltetøy og pakker og kake. Du skrev så vakkert om meg at jeg måtte frem med snufsepapiret og heldigvis så er Frøya her og hindrer vannlekasje :DDD Fiiineste snilleste søs som jeg er sååååååå utrolig glad for at jeg fant <3 Jeg våkna klokka 6 med migrene igjen fyttigrisen, så jeg tok noen tabbisser og hoppa under dyna igjen og vipps så var den vekk og dagen kunne begynne :DDD Hahahaha sååå fiiin dag og du gjøre den ennå fiiiiinere, tuuusen takk <3 smasker såklart og klæmmer sidelengsoppned <3 <3 <3 <3 <3

    14. Engla: Håper du får en herlig dag også Engla 🙂 Nå feirer vi Ladyen litt, og hører musikk, og kanskje tar vi oss litt kake vi også vettu 😀 Dette var det kos å lage, dette innlegget. Jeg føler jo jeg kjenner henne litt ekstra:-)Klemmer og koser fra Frodithsen <3

    15. ladyaugust: Bra, tygges og høres 😀 Håper du har fått litt kake også, men du må titte litt i posten også 🙂 Ikke noe stort bare noe lite 😀 Håper du får vedens beste dag Ladyen 🙂 Klemmmerallleslagsklemmer og skikkelig flat 🙂 <3

    16. Catrine aka Cakki: Hun gjør meg bestandig glad også 🙂 Må bare le, veldig ofte 🙂 Du får ta deg en tur på neste konsert 🙂 Klemmer <3

    17. Nok ett herlig bursdagsinnlegg fra deg snille gode frodith <3
      Hipp hurra for fineste Lady August og alle hennes herlige egenskaper <3
      Ønsker deg en fortsatt fin dag <3
      Koz & klem fra Engla

    18. ååååååååååå tuuuusen takk søs <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Nååååååå ble jeg glad nå :DDDD Du er verdens beste søs som i hele universet og litt til :D Du skriver jo såå mange pene ord og meg inni der samtidig at jeg får tårer i øynene og da blir det jo vått på snuta, heldigvis skjønner Frøya at om hun ikke skal ha vannlekasje her er det best å hjlpe litt til ;) Tusen million takk Frodithsøs, jeg setter såååååååååååå--------------------------------------------------------------------------------------------------> pris på deg, nei enda mer men det er det jo ikke plass til i en blogg heller da. Juleshopping i Drøbak 😀 Jeg er med såklart på det 😀 Så kan vi kooose oss og gå på cafe også og slurpe kaffe og babble i vei tralei(for det er vi så flink til) Her tygges det og høres, tusen takk smask og klæmmesidelengsoppned såklart <3 Fiiineste deg som jeg er såååå glad for at jeg fant 😀

    19. Ikke noe sol her i dag, men fikk jo masse i går da. ;o) Starta bare dagen med DEN hodeverken og vondt i nakken .. og om to timer skal jeg på jobb. Så jeg halvveis ligger, oppsstøtta av puter, i sofaen og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an denne dagen .. “Krisa” var mer en hentydning til bloggnavnet: Midtlivskrise. 😀

    20. Marit: He-he, ikke noe å bli flau over det vettu, at folk setter pris på en 🙂 Men vi er alle forskjellige på hvordan vi liker sånt 🙂 Håper det ikke er for stor krise der nede i sør, at du får en solfylt dag, for det er det ikke her.. Klemmer til deg <3

    21. Du er så flink til å sette ord på det å sette pris på andre! Koselig innlegg, og sikkert kjempekoselig for den du omtaler .. hehe. Selv om jeg nok hadde blitt både rød i toppen og flau som bare det om det var meg det gjalt. Men det vet du jo alt om. Gratulerer til Lady August, og en fin dag ønskes dere alle sammen fra krisa i sør. ;o)

    22. Livsrom: Ja, heldigvis fikk jeg nattesøvnen da jeg så innlegget hennes i går kveld, er liksom litt dumt hvis det er HELT feil dag 😀 Joda, hun elsker søtt hun, kaker også, men krokkiser er vel nesten ENDA bedre tro jeg 😀 Og kanskje hun får noe EKTE å tygge på i løpet av dagen 😀 Så det var greit uten kake 😀 Ha en flotters dag du også 🙂 Klemmer <3

    23. Ååååå så flott bloggsøsterbursdagsinnlegg:):) I dag hadde jeg i grunn regnet med det kom et slikt fra deg;) siden det var en Lady som avsløret bursdagen på bloggen sin i går;)
      Jeg tro jeg har hatt henne som bloggvenn nesten så lenge som jeg har hatt deg, og jeg har fått mang en god latter av hennes innlegg. Dere er to kreative damer, kanskje ikke så rart at dere har funnet tonen;) Men ikke kake? Ja,ja du vet vel hva du gjør:D
      Gratulerer med dagen Lady August<3
      Måtte dere begge få en superflott dag:) Klemmer<3

    24. kommensalisma: Så koselig at andre også liker disse innleggene, deg gjør det litt ekstra stas å skrive dem også, selv om de er ment for EN 🙂 Ha en nydelig dag du også min venn 🙂 Klemmer <3

    25. Lisbeth Pedersen: Dette var kanskje det letteste å skrive, bortsett fra at jeg ble litt usikker med datoen 😀 Hun er vel den jeg føler jeg kjenner best 🙂 Ja, hyggelig om du tar turen inn 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 KLememr <3

    26. Min matgale verden: Nå skal vi feire Ladyen, og hun er omtrent lik her og ute, ikke STORE forskjellien hvertfall 😀 Tenker det blir flere krokkiser på henne jeg, i løpet av dagen 😀 Ha en nydelig dag du også min venn, stor klem <3

    27. Jeg kjenner ikke Lady August, men jeg kjenner henne likevel, for du har fortalt så mye og så varmt om henne. Jammenmeisen skal jeg ikke inn til henne og gratulere henne med dagen 🙂
      Klem til deg fra meg 🙂

    28. passion4lifeandtravel: JA, hurra for henne 🙂 I dag skal vi feire henne med brask og bram, men jeg tror hun sover 😀 Hun kommer nok etterhvert 😀 Koselig ord du kommer med Mette 🙂 Ha en flotters dag 🙂 Klemmer <3

    29. Så snill du er <3 Og gratulerer til din vakre Augustvenninne! Håper hun får feiret dagen sin og mange gratulasjoner oversendes herfra. Og nei, har heller ikke tittet innom bloggen hennes, og bør børe det nå skjønner jeg 🙂
      Klem

    30. Hipp Hurra ja, for et herlig menneske:) Selv om jeg ikke har møtt henne personlig. Og jeg tror hun blir veeeeeldig glad for gummi-krokko. Godt valg:) Ha en fin dag, du som tenker på alle:) (ja, det var DEG Frodith!) klemklem

    31. Å, så koselig bursdags innlegg om fineste Lady August <3 Hun er skjønn, og det er en fryd å følge bloggen hennes og bandet <3 Du er også skjønn, fordi du blant annet er så flink til å lage alle disse fine bursdag innleggene til så mange av bloggvennene dine, og en herlig bloggvenn
      Så gratulerer til fine Lady August <3

    32. Så søt og snill og omtenksom du er Frodith <3 Lady August er heldig som har deg som blogg-venninne <3 Håper dere får en fin dag begge to 🙂 klem fra meg!

    33. Fru Stussli: Ja, jeg håper hun liker den 😀 Ja, løp og gratuler 😀 Håper dagen din blir som de fine fargene på høsten ute 🙂 Klemmer tilkjørt med lastebil 😀 <3

    34. Så koselig og morsom bursdagshilsen å lese på mårran 🙂
      Nå blir nok Ladyen glad! Jeg skal i allefall løøøøpe inn og gratulerer henne med dagen!
      Ha en finfin dag verdens fineste frodith <3
      Klemklem og dobbeltklem

    35. inneuteferdig: Tusen takk på morgenen, ja sammen er vi dynamitt 😀 Kjempekos på morgenen til deg også, håper dagen din blir full av fine farger, en pust i bakken, og med masse energi 🙂 KLemmer <3

    36. Ja Der var en reall bursdagshilsning du. Hun er alt du skriver og enda litt til. Godt humør på a til døgnets merkeligste tider, en lur kommentar, og et smil på kjøpet.. Herlig dame uten tvil.
      Kjekt at dere traff så godt vil jeg si, sammen er dere dynamitt.:)
      Kjempekos til dere begge..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg