Monstre eller vesker i stua…? :-D

Hi-hi, du husker kanskje denne lille rakkeren som tittet opp tidligere i uka.. Han jeg trakk fram for å illustrere hvor plagsom høsten kan være, hvis monstrene prøver å plage deg og vil “trekke deg ned”. Jeg ba deg spenne og sparke litt så monstrene forsvant, og å  se høsten  gjennom de fine fargerike bildene i stedet for… Mange mente at dette litte monsteret mitt bare var søtt og ganske ufarlig, og en de gjerne ville hatt besøk av..


Og det var jo også litt av poenget mitt… høstmonsteret ER ikke farlige, de bare “kiler” litt, der de selv tror de biter! Men jeg ble litt påvirket av mitt lille søte og uskyldige monster, og av malerskrinet på utsiden av vinduet mitt, så jeg satte i gang med et herlig hekleprosjekt.. I monsterts farger.. 😉 

Om dette blir et søtt monster eller en fin veske… se det er ikke godt å si ennå.. fargene er hvertfall herlige…  

Så hva tror du? Er det et lite monster på gang her…? (slik fabeldyret jeg laget tidligere…)

 

Eller en veske? 😉

 

Ha en fin dag i fargene!

Skal du gjøre noe kos i dag, på denne fine fredagen?

 

 

20 kommentarer
    1. inneuteferdig: Ååå, kose deg på fjellet massevis, med nydyna og alt 🙂 Håper det blir knallvær og bare deilig og avslappende 🙂

    2. Ha, ha.. Ja kanskje den kan passe ho. Ho verkar so fri, glad og energisk. Kanskje det kan passe med ei lita monsterveske 🙂 Sikker på at ho kjem til å kle den fine ho..

    3. karenmarenmette: Ja, jeg er jo her i Oslo jeg også, herlig høst-sol, tror jeg må rusle en liten tur ved jobbområdet her, før jeg setter snuten mot treningssenteret 😀 Lithanna foreslo en monsterveske her i stad, og kanskej det er løsningen 😀 En liten rar veske, med øyne og klør 😀 Ha en sprudlende og fin dag du også 🙂 Fine Karenmarenmette <3 Klemmer <3

    4. Eit monster !! Det hadde vore artig. Ein har jo ikkje somykje haustpynt å sette fram. Sommar ting-juleting-vårting-men kva med hauspynt? Men kanskje det kan bli det faste haustmonsteret som du set fram, slik at dei andre haustmonstra blir redde. For viss du har eitt i stua, so kan ikkje dei andre kome og tulle med deg.. Kanskje det jagar vekk dei andre..?? Ja.. kven veit ? 🙂 ha ei sprudlande og fin dag idag frodith. Her hos meg kikka jo haustsola fram også :)Ønskar deg ein fin fredag!

    5. Lithanna: Der satte du meg nesten på en ide 😀 Mulig det er det det må bli 😀 Veske med øyne på 😀 Og klør… Hm… men må kanskje bli et barn som får den… 😉

    6. Lisbeth Pedersen: Så spennende med julestoffer da, gleder meg til å se hva du tryller fram 🙂 Nei, jeg er slett ikke sikker selv jeg, på hva dette blir hos meg.. Jeg tenkte først en veske.. men plutselig kom jeg til å tenke på det lille monsteret… og det liknet jo ganske mye 😀 Så jeg får se 🙂 Mer garn må jeg ha hvertfall 😀 Ha en flott dag du også 🙂 Klemmer <3

    7. Hmm ikke godt å si hva det skal bli, men utrolig flotte farger hvertfall, mine favorittfarger om høsten 🙂
      Fasongen på heklearbeidet ditt kan se ut som en veske, men du er jo så flink med heklingen at jeg heller tipper på at du hekler dette videre til et monster 🙂
      Nå har jeg vært å kjøpt julestoffer og skal prøve meg på en juledag 🙂
      Ha en superduperfin fredag
      Klem

    8. ladyaugust: Ja, og denne ble ikke ferdig, for plutselig var det tomt med garn… og faktisk vet jeg ikke om drt må bli et lite monster jrg kan sparke på 😀 eller om det kan bli ei veske 😉 Ja, jammen er det fredag 🙂 Jeg skal prøve meg på treningssenteret i dsg. Første gang på måneder.. mest for å ha vært der i dag da, melde meg inn.. og så er det bare deilig helg etterpå såh.. 😀 Klemmepaddeflat 🙂 <3

    9. Du er jo sååå flink 😀 Morro med farger og høstfarger er knall! Oi det er jo fredag i dag og greier, dethadde jeg helt glemt 😀 men nå minnet du meg på det og da er det jo jammen lørdag i morgen :DDD megagliiis Ha en nydelig herlig dag søs <3 klæmmefredagsklæmmen :DD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg