Dere skremmer ikke meg nei…. Kom og ta sjokobad ;-D

Nå har det vært noen grusomt slemme skremsler fra noen medier. som en blogger  tok fatt i her i dag.. Det var noe snakk om at det skulle bli TOMT for sjokolade i hyllene i løpet av noen år…. Skremselspropaganda, som Lifehasmojo.blogg.no såklart tok opp på bloggen sin i dag, som den ansvasrsbevisste sjoko-damen hun er 😉

Det skulle visst bli slutt på kakaobønnene, og med dette altså all sjokoladen vår. (les resten hos Lifehasmojo 😉 )

Det har vært full krise inne på bloggen hennes, mange har vært alvorlig redde ;-), og jeg følte meg fryktelig truffet av skyldfølelse en liten stakket stund… Jeg er jo masseforbuker av den MØRKE sjokoladen….. og er vel skyld i at alt dette kan gå  ENDA fortere… At det blir sjokotomt i løpet av 2016 i stedet for 2020…. 

Men så slo det meg at de skremmer ikke meg nei… Det blir nok ikke tomt SÅ fort… Det KAN det jo ikke…  eller….?

Men for å være på den helt sikre siden… så løp jeg innom og hamstret littegrann i dag… og dyttet inn i kjøleskapet….

 

Og for å være HELT sikker… så har jeg fylt opp bassenget nede i dalen her jeg bor igjen også… fylt det med sjokolade…

Vi hadde et sjoko-bad der i vinter, Stussli.blogg.no,  og jeg…. sent en kveld her på bloggen… da vi fant ut at et sjokobad måtte man ha, for det er nemlig veldig sunt… 😀

Hun hentet dykkermaske, og jeg bråtegnet om det gamle bassenget som før hadde hatt vann… Så satte vi oss til… 

Vel… alle fikk ikke vært med den gangen, og siden det er fare for sjoko-mangel om noen år, så får vi kose oss så lenge vi har..

Så nå er det fylt opp igjen, og alle som ikke fikk badet forrige gang er velkommen oppi… 😉 bare ta med badetøy 😀

 

Og til Stussli.blogg.no: Velkommen hjem- nå skal det bades igjen 😀

30 kommentarer
    1. muumimamma: He-he…neida, det er ikke helt fullt… bare hopp i 😀 Men tegningen får komme en annen gang, har ikke tid nå på mårran 😉 Hi-hi.. 🙂 Ha en strålende dag Muumi 🙂 KLemmer <3

    2. Hehe, jo men jeg tenker at tre er passe egentlig, hvis du ikke blåser opp bassenget litt ekstra, så alle får GOD plass og kan plaske rundt som noen andre sjokohøner 😀
      Du, takk, jeg skal spørre sjefspainteren hvis jeg støter på problemer – noe jeg garantert gjør ;D

    3. Aina: Ha-ha, sjokolade i øyevippene er ikke noe særlig, så var vel best du kom deg i seng 😀 Fikk ikke tegnet deg oppi der før badet stengte, så foreløpig er vi bare tre oppi der 😀 Jeg, Stussli og Engla som hoppet oppi 😀 Jeg glerder meg til å se hvordan det fyker avgårde med Painten din, hvis du prøver deg litt mer på det.. Bare spør meg om du lurer på noe DER, jeg er jo en PAINTER blitt 😀

    4. Heihei! :))
      Jeg var innom her en tur i går kveld også, bare så det er sagt 😉 Tok et kveldsbad i sjoko, men var ganske trøtt, og hadde nok med å slurpe i meg sjokolade, også jeg fikk ikke skrevet noe før øynene datt igjen 😀

    5. Fru Stussli: Hi-hi, ja du skal vel ØVE litt med de 34 sjokobjørnene i dag 😀 Kose deg med dem i dag 🙂 Stor klem til deg Bente. Håper dagen din blir som gull 🙂

    6. Fru Stussli: Nei, du fikk ikke med deg badet, men du satt nå oppi der fra før 😀 så det gikk fint… det var vikar.. 😉 Og Engla kom oppi en tur 😀 ellers var de stå trege atte, de andre 😀 Ingen som ville bade 😀

    7. HALLOOOOO! Jeg fikk ikke med meg badetid i går.Jeg sovna med dykkermaske og snorkel på stusslisofaen min 😛
      I kveld skal jeg bade med til sammen 34 unger 😀 Det blir moro det. Neste gang det blir invitert til sjokobad skal Stusslifruen leke badeleker med dere også 🙂 Hva med en runde Haien kommer???
      Stoooooooor diiiiiiger klem!

    8. Tatt av kvinnene: VI får seg hvordan det går 😀 Jeg tror nestne ikke noe på det nei 😀 at det kan gå an at det forsvinner… 😉 De finner nok opp noe kunstig noe i så tilfelle….

    9. Tatt av kvinnene: Ja, vi får glede oss så lenge vi har den:-D Så her feires det med litt i kjøleskapet, og litt i magen… Og et herlig blogg-sjoko-bad ;-D Vi streiker bare om det blir tomt noe sted 😀

    10. eljos: Hm… jeg kan nesten ikke skjønne at folk ikke liker det 😀 Vanskelig å forstå 😀 Ha-ha.. neidaa.. du har sikkert andre ting du liker VEEEELDIG godt? 🙂 Og ikke kan være foruten? 🙂

    11. Jeg er ikke så glad i sjokolade, liker det nesten ikke i det hele tatt. Kanskje jeg er heldig da? Men skjønner jo at det kan bli trist for dem som liker det, hvis det blir tomt…….

    12. Livsrom: He-he..ja, her m det koses og lagres, og hamstres… Men forvinner det, så blir det vel bare noe nytt som vi får dilla på :-DHva liker du best da, av godteri? 🙂 Sånn, nå skal jeg ta et lite svalestup i bassenget her…ENgla er nettopp kommet oppi også 😉 Klemmer <3

    13. Det der tar ikke jeg spesielt tungt. Jeg tror faktisk jeg kan leve bra uten sjokolade:D Spiser det ganske sjelden. Det er mye annet godteri som er myyyye bedre:) Det var den egoistiske biten;)
      Men jeg har da medfølelse for mine medmennesker, må du forstå :-/ Selvsagt forstår jeg at det kan bli mye savn og abstinenser.
      Her må tenkes på kriseberedskap…..
      Enn så lenge, kos deg max med sjokolade:) Saff deg et stort lager, det er en god plan;)
      Klemmer<3

    14. Engla: Ja, nå koser vi oss skikkelig her 😀 Splasj!! Her kommer en neve med Japp-fyll 😉 og en splasj med Mokka-bønner ;-D Hi-hi… Nå får Bente raske seg fra Dublin 😀 Det skal vær veldig bra for huden dette skjønner du 🙂 Og får psyken, ikke sant 😀 blir veldig glad av det 😀

    15. Juhu!!!
      Herlig <3
      Tenk å bade i sjokolade, dette må være så nært som jeg kan komme himmelen 🙂
      Sjokoladehimmelen 😀
      Tusen takk fineste frodith <3
      Nå koser vi vårs 🙂

    16. Engla: He-he, ja hopp i , det er veldig sunt 🙂 Og om noen får sekunder så er du på plass oppi, sammen med oss 😀 Kanskje vi blir kvistt sjokotrangen da? 😀 Jeg har tatt noe fra hamstringen i kjøleskpet også 😉

    17. For min del kanskje det rett og slett hadde blitt en befrielse å bli kvitt all sjokolade, for da kanskje Japptrangen blir borte 🙂
      Men ett ordentlig deilig sjokobad det har jeg veldig lyst til å være med på kjenner jeg 🙂

    18. Backside: Ha-ha, ja så det tror du? Da finner vi vel bare noe annet å la oss friste av… slafs… jeg sitter nå her med Premiumen min jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg